Сабақ: Эстафеталық жүгіруді түрлендіру | Мектеп: «49 ЖОББМ» КММ |
Күні: 17.11.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Майданбеков Аслан Қайратұлы |
Сынып: 7 | Қатысқаны: | Қатыспағаны: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 7.3.5.5. Басқа адамдардын дене жаттығуларының тәжірибелерін байқауға арналған дағдыларды анықтай білу. |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Жүгіру кезінде спорттық ережелерді сақтай алады эстафеталық таяқшаны бір біріне жүгіреп келе жатып бере алады. Басқа адамдардын дене жаттығуларының тәжірибелерін байқайды |
Оқушылар көпшілігі орындай алады: эстафета таяқшасын бір-біріне беру әдісін эстафеталық таяқшаны оң қолға ұстай алады, таяқшаны оң қолмен, қабылдаушы оқушының сол қолына бере алады. |
Кейбір оқушылар орындай алады: Шеңберде жүгіріп таяқшаны тапсыра алады тәжірибелерін байқауға арналған дағдыларды анықтай біледі. Ойын барысында көшбасшылық қабілеттерін танытады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:құралдарды атай алады,терминдерді тиімді қолдана біледі , сұрақтарға нақты жауап бере алады |
| Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: |
| Таяқшалар,жалаушалар,ысқырғыш,кеглилар. |
| Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
| Эстафеталық жүгірістің ерекшелігі неде? |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| Эстафеталық таяқшаның беру әдісінің мәні неде? Таяқшаны дұрыс беру техникасын қадағалау әдісінің рөлі неде? |
| Не себепті .....деп ойлайсыз? Эстафеталық жүгірісте шеңберде жүгіріп таяқшаны тапсыру ережесінің ұстанады. |
Жоспарланған уақыт | 40 мин |
| Ишара,төрешінің іс-әрекеті |
Алдыңғы оқу | Оқушылардың күш жылдамдылыққа қабілеттері дамытылды, эстафеталық таяқшаны беру әдістерін біледі |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Кіріспе10-12 минут | Оқушыларды сапқа тұрғызу.Рапорт беру. Сәлемдесу. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. «Кім жылдам» әдісі 1.Эстафеталық жүгірістің ерекшелігі неде?2.Эстафеталық таяқшаның беру әдісінің мәні неде? 3.Таяқшаны дұрыс беру техникасын қадағалау әдісінің рөлі неде?Оңға бұрылып алаңды айналып журу. ЖДЖ Жүру.Қолды жоғары көтереміз. Аяқтың ұшымен жүреміз. Дене қыздыруТұрып орындалатын жаттығулар.мойын , екі қол , шынтақ ,кеуде , бел ,аяқ , тепе теңдікті сақтау , және жүріп, жүгіріп жасалатын жат/ар ұзындыққа биіктікке оң-сол жақпен секіру тізені ұстап отырып секіру жаттығуларын орындау |
Секундомер, ысқырық |
Негізгі бөлім28-30 минут | Оқушыларды қабілеттеріне қарай өзім ескеріп фигура қыйындылары арқылы үш топқа бөлем.Әр топқа «серпілген доп» ережеге байланысты сұрақтар қою. Эстафеталық ойындарда таяқша мен жүгіргенде ереженің қажеттілігі қандай? Эстафеталық ойындарда ереже қажетпе?«Эстафеталық ойын» әдісіОқушыларды бағалау критерийі Дене жаттығуларын орындау барысында техника қауіпсіздік ережесін сақтайды Нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатын әрекеттерді атайды Жүгіру машықтарына қатысты өз бойындағы жақсы және осал тұстарды сипаттайды1.Кедергілер арқылы таяқшаны тасымалдау 2.Төрт бұрыш таяқшалар арқылы аяғындысуғып алма ойыны.
3.Қап киіп кенгру секірісі 4.Алаңдағы сызықтарға жүгіру Қабілетті оқушылар берілген тапсырмаларды сыныптастарына орындалу тәсілін үйретіп көрсетеді және оларды бағалап жеңімпазын анықтайды. Қабілеті төмен оқушыларға жаттығуларды ережеге сай орындауларын жүктеу«Тапсырма» әдісі Сыныптағы білім алушыларды төрт-төрттен, үш командаға бөліп, осы үш команданы эстафеталық таяқшамен 100 м арақашықтыққа жарыстыра жүгіртіңіз. Назар аударылатыны: спортшылардың қауіпсіздік ережені сақтауы, әр қайсысы өз жолымен жүгіруі, таяқшаны түсіріп алмауы, бір-біріне кедергі жасамауы, жылдам жүгіруі.
Жеңіске жеткен топтарға медальдар тарату, ең көп медаль жинаған команда жеңіске жетеді.Сабақтан босатылған оқушыларды сарапшы қылып сайлап жарысқа қатысушы топтарды бағалау. Дескриптор Білім алушы қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында сақтайды; мақсатқа жетуде командалық жұмыста көшбасшылық танытады; тапсырманы мұқият әрі дұрыс орындайды.«Почта» әдісі арқылы кағаз бетіне жылы лебіздерін жазып топтар арасында бір-біріне лақтырады.Қ.Б Қалыптастырушы бағалау (бас бармақ) |
Секундомер,ысқырғыш,
Қозғалыс әдістерін арттыру, қауіпсіздік ережесін сақтау.Жүгіру кезінде таяқшаны қолдан-қолға ауыстыруға болмайтынын ескерту.
Бағала парағы
ҚБ жинағы 7-сынып 1-ші бөлім 9-бет. |
Қорытынды
3-5 минут
| Оқушыларды сапқа тұрғызу. Баяу жүгіру, жүргізу. Тыныс алу мүшелерін қалпына келтіру жаттығулары.«Сұрақ - жауап» әдісі арқылы әр топтың ойыншылары ойын кезінде қандай әсер алғаны жайлы және ойларындағы сұрақтарын қояды осы арқылы оқушылардын қажеттіліктерін анықтаймын. |
Кемшіліктерін айтып түсіндіру. Жақсы жүгірген оқушыларды марапаттау.Смайлинктер |
Қосымша ақпарат |
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Әр топта жоғарғы деңгейлі көшбасшы сайлау, сабақтан босатылған оқушыларды сарапшы ретінде тапсырма беру.
| Сарапшы топтың бағалау арқылы.Жинаған медальдар санына байланысты.
| Пәнаралық байланыс –, математика.АКТ- ны қолдау.Адамгершілік,бір-бірін құрметтеу,ынтымақтастық және өзіне деген сенімділік,өзара көмек көрсету,өмір бойы білім алу. |