Жаңа сабақ.Т.ж.«.Джигсо»
әдісін қолдану.Әр топқа тақырып бөліктерге бөлініп
беріледі,оқушылар оқулықтың
мәтінімен танысып, ой бөліседі,әр топ «сарапшы» ретінде жұмыс
істейді.Топтар жұмысы
бағаланады,қошеметтеу
.Практикалық жұмыс
орындауды ұсынамын.Ө.Ж.
1. Бір нүктеде қиылыспайтын
үш түзу салыңдар;
2. Бұрыштарды, цифрлармен
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 немесе әріптермен
белгілеңдер;
Тақырыпты бекіту үшін дайын
осы сызбалар бойынша жазбаша жұмыс
ұсынамын.
1. Айқыш бұрыштар жұбын
теріп жазыңдар;
2.Ішкі айқыш бұрыштар жұбын
теріп жазыңдар
3. Тұстас бұрыштар жұбын
теріп жазыңдар;
4.Ішкі тұстас бұрыштар
жұбын теріп жазыңдар
5. Сәйкес бұрыштар жұбын
теріп жазыңдар
Бағалау
критерийі:
Бұрыштар анықтамасын
білу
Бұрыштар анықтамасын
қолданып,бұрыш түрлерін ажырата білу
Дескриптор:
-үш түзу
салады;
-бұрыштарды
белгілейді;
-жұптарын
жазады
Жазылған жауаптар оқылады
,дұрыс жауаптар көрсетіліп,оқушылар өздерінің қателерін
тауып,өзін-өзі бағалайды
Т.Ж
Оқушыларға А3 парағына екі
сызбаны салуды ұсынамын
1) екі параллель түзу
қиюшымен қиылысқан;
2) екі параллель емес түзу
қиюшымен қиылысқан.
Оқушыларға барлық пайда
болған бұрыштарды өлшеуді, олардың ішкі айқыш бұрыштар жұбын,
сәйкес бұрыштар жұбын салыстыруды, ішкі тұстас бұрыштардың
қосындысын табуды ұсынамын. Нәтижелерін топта талдап және болжамдар
жасауын сұраймын. Топтар болжамдарын
талдаңдар
Бағалау
критерийлері
Кітапты немесе тірек
конспектісін қолданып, әрбір топ алынған бір теореманы дәлелдей
алады
Дескриптор:
1.Сызбасын
сызады
2Бұрыштарды
анықтайды
3.Өлшейді,қосындысын
табады,болжам жасайды
Қошеметтеу,мадақтау
айтылады
Есептер шығару жеке жұмыс
ретінде аламын «Кім жылдам» әдісі
8.3Екі параллель түзуді
қиюшымен қиғандағы ішкі тұстас бұрыштардың айырмасы 50°. Осы
бұрыштарды табыңдар. 8.5.
Қиюшы мен параллель екі түзу
арасындағы айқыш бұрыштардың
қосындысы 150°. Осы бұрыштарды
табыңдар.
8.18. АВ кесіндісінің ұштары
параллель a және b түзулерінде
жатады АВ-ның
ортасы О арқылы өтетін
түзу а мен b-ны С және D нүктелерінде
қияды. CO=OD теңдігін
дәлелдеңдер.
Бағалау критерийі.
1.Ішкі тұстас және ішкі айқыш
бұрыштардың анықтамасын білу және сызбасын сала
алады
2 .Белгісіз бұрыштарды
анықтамадан қолданып таба алады.
3.Параллельдік белгілерін
қолданып, дәлелдей алады
Дескриптор:
-параллель түзулер
салады;
-қиюшы түзу
жүргізеді;
-ішкі тұстас,ішкі айқыш
бұрыштарды анықтайды
-белгісіз бұрышты
табады
-параллельдік белгілерін
қолданады,дәлелдейді
Есептер тексеріледі,жылдам
шығарған оқушы тақтаға шығып жазады.әр оқушы өз қателерін дұрыстап
қорытынды жасайды.Бағалаудың
«Смайликтер» әдісін
қолданамын.
|