Тақырыбы: Ой мен ойын
Мақсаты: оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын арттыру, ой – өрісін дамыту, тапқырлыққа, шапшаңдыққа баулу. Жетекші мектеп пен серіктес мектеп оқушылары арасында достық қарым – қатынас орнату.
Барысы:
-
Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар! Сіздерді бүгін мектебімізде көргеніме қуаныштымын! «Білімді ұрпақ – болашақтың кепілі» деп дана халқымыз айтқандай, ел болашағы жас буынды заманына сай жан – жақты, білімді, ойлары ұшқыр жеке тұлға ретінде қалыптастыру ісі мемлекетіміз үшін маңызды. Білімді, коммуникативті, ізденгіш әрі тапқыр жастарды қалыптастыру мақсатында бүгін сіздермен жолығып отырмыз. Бүгінгі сайысымыздың тақырыбы «Ой мен ойын» деп аталады, яғни қазір біздің ой ұшқырлығымызбен ойын қатар жүретін болады. Сайысымызды бастамас бұрын әділқазы алқаларын ортаға шақырамын.
-
__________________________________________________________________________
-
__________________________________________________________________________
-
__________________________________________________________________________
-
__________________________________________________________________________
Тәуелсіз сарапшылар: Темірлан Т, Нурайым Қ, Бибигуль С, Арайлым Н
-
Топқа бөлу: пәнге қатысты сурет қиындылары түрлі фигураларда
Осылайша бізде 4 команда жиналды. Енді топтар сіздерге мынадай алғашқы тапсырма: топпен ақылдасып креативті түрде топтың атын құрастырып, топ мүшелері өздеріңізді бір сөйлеммен ерекше қасиеттеріңізді атай отырып таныстырып шығасыздар.
Сайыс кезеңдері:
-
1 – минут (берілген уақыт ішінде сұрақтарға жауап беру)
-
5 қадамды сұхбат (көрсетілген тудың суреті арқылы мемлекетті анықтап, ол туралы мәлімет айта отырып, 5 қадам жасайды)
-
Қызық екен
-
Тәжірибелер алаңы
-
Жылдамдық додасы
Сайысымыздың барысы, кезеңдері түсінікті болса, ендеше бастаймыз. Бәріңізге сәттілік!
І. 1 минут
Әрбір топ 1 минут ішінде 15 сұрақ қойылады. Берілген уақытта қанша сұраққа жауап берсе, сонша ұпайға ие болады.
1 – топ:
-
Әрқашан солтүстікті көрсететін жұлдыз-Темірқазық
-
Оң зарядталған ион (Катион)
-
Ағаштың жасын қалай анықтауға болады? (жылдық сақина)
-
Жердің табиғи серігі (Ай)
-
Физикада «бірінші ұстаз» атанған ғалым? (Аристотель)
-
Гемоглобин құрамындағы элемент. ( темір )
-
Жапырағы түгел тікенекке айналып кеткен өсімдік? (кактус)
-
Қазіргі жыл мезгілі (күз)
-
Астрономиядағы ең негізгі зерттеу құралы (телескоп)
-
Зат мөлшері немен өлшенеді (мольмен)
-
Тамағын бір сағаттан кейін келіп жейтін жәндік? (Өрмекші)
-
Қай құрлықта өзен жоқ? (Антарктида)
-
Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең кіші бөлшегі (атом)
-
Периодтық кестеде қанша топ бар? 8
-
Американы кім ашты? (Х.Колумб)
ІІ топ:
-
Жазықтар қандай түспен боялады? (жасыл)
-
Қан беретін адам? (донор)
-
Авогадро санын кім ашты (Авагадро)
-
Ньютонның заңын ашуына себеп болған не? ( алма)
-
1961 жылы 12 сәуірде қандай оқиға болды? /адам ғарышқа ұшты/
-
Алғашқы көмекке пайдаланылатын бейметалл (иод)
-
Тек өсімдік жасушасына тән денешік(Пластид)
-
Кофенің отаны(Африка)
-
Қай сүтқоректінің ақыл-ой дамуы адамдардың ақыл-ойының дамуына сәйкес келеді?(Дельфин)
-
Ұрпағын сүтпен асырайтын жануарлар қалай аталады? Сүтқоректілер
-
Темірқазық жұлдызын басқаша қалай атайды? /Жетіқарақшы/
-
Тұзды суда жұмыртқа бата ма? (жоқ)
-
Адамға ең алғаш болған белгілі металл? (алтын)
-
Өсімдіктерге жасыл түр беретін пластид (хлоропласт)
-
Ең ылғал материк (Оңт.Америка)
ІІІ – топ:
-
Ең көп таралған дін? (христиан)
-
Жануарлар әлемін зерттейтін ғылым?(Зоология)
-
Қай элементтің жетіспеуінен тіс ауруына ұшырайды? (F)
-
Температураны өлшейтін құрал (Термометр)
-
Жазуға болатын химиялық элемент? ( Бор)
-
Жасушаны ашқан ғалым?(Роберт Гук)
-
Қай мемлекет түгел бір құрлықты алып жатыр ?( Аустралия)
-
Еурапа елдері неше аймаққа бөлінеді? (4)
-
Зәр шығару мүшесі – бүйрек
-
Оттектің атомдық массасы нешеге тең? (16)
-
Ток күшінің өлшем бірлігі (Ампер)
-
Жерді қоршап тұрған ауа қабаты (атмосфера)
-
Атмосферада оттек неше пайыз?(21 процент)
-
Өсімдіктерге қызыл-сары түс беретін пластид (хромопласт)
-
Қандай мемлекетті басқа киюге болады? (панама)
ІҮ – топ:
-
Динамометр нені өлшейтін құрал? (күшті)
-
Жер қабатында ең көп тараған зат (Н2О)
-
Пластидтің қандай түрлері бар (Хлоропласт, хромопласт,лейкопласт)
-
Ең ыстық материк ?(Африка)
-
Жұмыстың халықаралық жүйедегі өлшем бірлігі? /Джоуль/
-
Периодтық кестеде қанша период бар? 7
-
Құрсақ қуысында орналасқан асқорыту жолының кеңейген жері қалай аталады? Асқазан
-
Германияның ақша бірлігі (еуро)
-
Жер шарындағы барлық 4 мұхит сулары шайып жатырған материк? (еуразия)
-
Мыстың латынша атауы?(купрум)
-
Ең алғаш ғарышқа ұшырылған иттің есімі /Рекс/
-
Ең алып құс (түйеқұс)
-
Жасушаның көбеюге қатысатын бөлігі (ядро)
-
Жердің жұқа қабаты (жер қыртысы)
-
Микроскопты ойлап тапқан ғалымдар? (Әкелі- балалы Янсендер)
ІІ. «5 қадамды сұхбат»
Бұл кезеңде әр топ алдымен
нөмірленген конверттерді таңдайды. Конверттер артында бір елдің
мемлекеттік туы бейнеленген. Оқушылар тудың қай мемлекеттікі екенін
анықтай отырып, сол елге қатысты мәліметтерді келтіріп 5 қадам
жасайды. Әр қадам 1 ұпаймен бағаланады. 1 – Франция, 2
-
2
1
4
3
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сыныптан тыс шара "Ой мен ойын"
Сыныптан тыс шара "Ой мен ойын"
Тақырыбы: Ой мен ойын
Мақсаты: оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын арттыру, ой – өрісін дамыту, тапқырлыққа, шапшаңдыққа баулу. Жетекші мектеп пен серіктес мектеп оқушылары арасында достық қарым – қатынас орнату.
Барысы:
-
Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар! Сіздерді бүгін мектебімізде көргеніме қуаныштымын! «Білімді ұрпақ – болашақтың кепілі» деп дана халқымыз айтқандай, ел болашағы жас буынды заманына сай жан – жақты, білімді, ойлары ұшқыр жеке тұлға ретінде қалыптастыру ісі мемлекетіміз үшін маңызды. Білімді, коммуникативті, ізденгіш әрі тапқыр жастарды қалыптастыру мақсатында бүгін сіздермен жолығып отырмыз. Бүгінгі сайысымыздың тақырыбы «Ой мен ойын» деп аталады, яғни қазір біздің ой ұшқырлығымызбен ойын қатар жүретін болады. Сайысымызды бастамас бұрын әділқазы алқаларын ортаға шақырамын.
-
__________________________________________________________________________
-
__________________________________________________________________________
-
__________________________________________________________________________
-
__________________________________________________________________________
Тәуелсіз сарапшылар: Темірлан Т, Нурайым Қ, Бибигуль С, Арайлым Н
-
Топқа бөлу: пәнге қатысты сурет қиындылары түрлі фигураларда
Осылайша бізде 4 команда жиналды. Енді топтар сіздерге мынадай алғашқы тапсырма: топпен ақылдасып креативті түрде топтың атын құрастырып, топ мүшелері өздеріңізді бір сөйлеммен ерекше қасиеттеріңізді атай отырып таныстырып шығасыздар.
Сайыс кезеңдері:
-
1 – минут (берілген уақыт ішінде сұрақтарға жауап беру)
-
5 қадамды сұхбат (көрсетілген тудың суреті арқылы мемлекетті анықтап, ол туралы мәлімет айта отырып, 5 қадам жасайды)
-
Қызық екен
-
Тәжірибелер алаңы
-
Жылдамдық додасы
Сайысымыздың барысы, кезеңдері түсінікті болса, ендеше бастаймыз. Бәріңізге сәттілік!
І. 1 минут
Әрбір топ 1 минут ішінде 15 сұрақ қойылады. Берілген уақытта қанша сұраққа жауап берсе, сонша ұпайға ие болады.
1 – топ:
-
Әрқашан солтүстікті көрсететін жұлдыз-Темірқазық
-
Оң зарядталған ион (Катион)
-
Ағаштың жасын қалай анықтауға болады? (жылдық сақина)
-
Жердің табиғи серігі (Ай)
-
Физикада «бірінші ұстаз» атанған ғалым? (Аристотель)
-
Гемоглобин құрамындағы элемент. ( темір )
-
Жапырағы түгел тікенекке айналып кеткен өсімдік? (кактус)
-
Қазіргі жыл мезгілі (күз)
-
Астрономиядағы ең негізгі зерттеу құралы (телескоп)
-
Зат мөлшері немен өлшенеді (мольмен)
-
Тамағын бір сағаттан кейін келіп жейтін жәндік? (Өрмекші)
-
Қай құрлықта өзен жоқ? (Антарктида)
-
Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең кіші бөлшегі (атом)
-
Периодтық кестеде қанша топ бар? 8
-
Американы кім ашты? (Х.Колумб)
ІІ топ:
-
Жазықтар қандай түспен боялады? (жасыл)
-
Қан беретін адам? (донор)
-
Авогадро санын кім ашты (Авагадро)
-
Ньютонның заңын ашуына себеп болған не? ( алма)
-
1961 жылы 12 сәуірде қандай оқиға болды? /адам ғарышқа ұшты/
-
Алғашқы көмекке пайдаланылатын бейметалл (иод)
-
Тек өсімдік жасушасына тән денешік(Пластид)
-
Кофенің отаны(Африка)
-
Қай сүтқоректінің ақыл-ой дамуы адамдардың ақыл-ойының дамуына сәйкес келеді?(Дельфин)
-
Ұрпағын сүтпен асырайтын жануарлар қалай аталады? Сүтқоректілер
-
Темірқазық жұлдызын басқаша қалай атайды? /Жетіқарақшы/
-
Тұзды суда жұмыртқа бата ма? (жоқ)
-
Адамға ең алғаш болған белгілі металл? (алтын)
-
Өсімдіктерге жасыл түр беретін пластид (хлоропласт)
-
Ең ылғал материк (Оңт.Америка)
ІІІ – топ:
-
Ең көп таралған дін? (христиан)
-
Жануарлар әлемін зерттейтін ғылым?(Зоология)
-
Қай элементтің жетіспеуінен тіс ауруына ұшырайды? (F)
-
Температураны өлшейтін құрал (Термометр)
-
Жазуға болатын химиялық элемент? ( Бор)
-
Жасушаны ашқан ғалым?(Роберт Гук)
-
Қай мемлекет түгел бір құрлықты алып жатыр ?( Аустралия)
-
Еурапа елдері неше аймаққа бөлінеді? (4)
-
Зәр шығару мүшесі – бүйрек
-
Оттектің атомдық массасы нешеге тең? (16)
-
Ток күшінің өлшем бірлігі (Ампер)
-
Жерді қоршап тұрған ауа қабаты (атмосфера)
-
Атмосферада оттек неше пайыз?(21 процент)
-
Өсімдіктерге қызыл-сары түс беретін пластид (хромопласт)
-
Қандай мемлекетті басқа киюге болады? (панама)
ІҮ – топ:
-
Динамометр нені өлшейтін құрал? (күшті)
-
Жер қабатында ең көп тараған зат (Н2О)
-
Пластидтің қандай түрлері бар (Хлоропласт, хромопласт,лейкопласт)
-
Ең ыстық материк ?(Африка)
-
Жұмыстың халықаралық жүйедегі өлшем бірлігі? /Джоуль/
-
Периодтық кестеде қанша период бар? 7
-
Құрсақ қуысында орналасқан асқорыту жолының кеңейген жері қалай аталады? Асқазан
-
Германияның ақша бірлігі (еуро)
-
Жер шарындағы барлық 4 мұхит сулары шайып жатырған материк? (еуразия)
-
Мыстың латынша атауы?(купрум)
-
Ең алғаш ғарышқа ұшырылған иттің есімі /Рекс/
-
Ең алып құс (түйеқұс)
-
Жасушаның көбеюге қатысатын бөлігі (ядро)
-
Жердің жұқа қабаты (жер қыртысы)
-
Микроскопты ойлап тапқан ғалымдар? (Әкелі- балалы Янсендер)
ІІ. «5 қадамды сұхбат»
Бұл кезеңде әр топ алдымен
нөмірленген конверттерді таңдайды. Конверттер артында бір елдің
мемлекеттік туы бейнеленген. Оқушылар тудың қай мемлекеттікі екенін
анықтай отырып, сол елге қатысты мәліметтерді келтіріп 5 қадам
жасайды. Әр қадам 1 ұпаймен бағаланады. 1 – Франция, 2
-
2
1
4
3
шағым қалдыра аласыз













