Сыныптан тыс танымдық сабақ Кел, балалар оқылық!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сыныптан тыс танымдық сабақ Кел, балалар оқылық!

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Алғашқы ұстаз, ұлы ағартушы Ыбырай Алтынсариннің өмірімен, шығармаларымен оқушыларды таныстыру. 2.Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері арқылы оқушыларды имандылыққа, адамгершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. 3.Ұлы тарихи тұлғаны есте сақтауға, құрмет тұтуға, үлгі алуға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сыныптан тыс сабақ


Бөлім:

Ұлт шамшырағы – Ыбырай Алтынсарин

Педагогтің аты-жөні:

Уралбекова Мөлдір Мейрамбекқызы


Күні:


25.10.2021 ж

Сынып: 6 «В»

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:


Кел, балалар оқылық!

Сабақтың мақсаты

1.Алғашқы ұстаз, ұлы ағартушы Ыбырай Алтынсариннің өмірімен, шығармаларымен оқушыларды таныстыру.

2.Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері арқылы оқушыларды имандылыққа, адамгершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

3.Ұлы тарихи тұлғаны есте сақтауға, құрмет тұтуға, үлгі алуға тәрбиелеу.


Сабақтың барысы


Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау



Ресурстар

1.Ұйымдастыру

(1 мин)



Сәлемдесу

Құрметті ұстаздар, оқушылар «Кел, балалар оқылық!» атты сыныптан тыс танымдық сабағымызға қош келдіңіздер!


Оқушылар ұстаздармен сәлемдеседі.


Оқулықтар

Сабақтың басы

(9 мин)

Балаларды шарик арқылы 3 топқа бөлемін.

  • 1-топ «Білім»

  • 2-топ «Ғылым»

  • 3-топ «Өнер»

Балалар бүгінгі сыныптан тыс танымдық сағатымызды қазақ балалар әдебиетінің атасы, ағартушы - ұстаз Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығына арнаймыз. 

«Кел, балалар оқылық!» өлеңін балалар жатқа оқиды.

Бейнеролик (слайд көрсету)

Бейнеролик: «Ыбырай Алтынсарин 180 жылдығына тарту» бейнежазбасымен таныстыру.


Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар оқылық!» өлеңін жатқа оқиды.

Экраннан көрсетілген бейнероликті мұқият тамашалайды.








Бейнеролик: «Ыбырай Алтынсарин 180 жылдығына тарту»

Сабақтың ортасы

(30 мин)

1. «БИНГО» әдісі арқылы атамыздың қай өлеңі екенін табу керек. Тапқан балаға балл ретінде «конфет» үлестіремін.




2.Семантикалық кесте толтыру. Топтарға ортақ тапсырма.



ТЖ. 3. «Әңгімелер сыры». Әңгімелердің желісі бойынша көрініс қою, әңгіменің мазмұнын түсіндіреді.

1-топ. «Жаман жолдас»

2-топ. «Әдептілік»

3-топ. «Аурудан – аяған күштірек»



ТЖ. «Жалғасын тауып көр» әдісі арқылы

Ы. Алтынсариннің жинақтаған мақал-мәтелдерінің жалғасын табу.

1-топ. 1) Ісі жоқтың - ...

2) ... – қылыштан өткір.

3) Берсең - аларсың, ...

2-топ. 1) Өнерлі өлмес, ...

2) Жақсы сөз - ...

3) Жері байдың - ...

3-топ. 1) Талапты ерге ...

2) Ауру қалса да, ...

3) Жақсылық қылсаң, ...

«БИНГО» әдісі арқылы өлеңнің тақырыбын табады.




Кестені «+» белгісін қою арқылы толтырады.


Берілген тақырып бойынша көрініс көрсетіп, мазмұнын түсіндіру.

1-топ. «Жаман жолдас»

2-топ. «Әдептілік»

3-топ. «Аурудан – аяған күштірек»


Ы. Алтынсариннің жинақтаған мақал-мәтелдерінің жалғасын табады.







Табу арқылы

балл жинайды.










Интерактивті тақта

Слайд көрсету





Қаламсап, А4 қағазы





Көрініс

Сергіту сәті

3-минут

Сергіту сәті «Кім жүйрік».

«Көп ойнасаң бала боласың,

Көп ойласаң дана боласың» деген пікірді алға тартып қызықты жұмбақтар шешіп бір сергіп алайық!

Әр топқа Ы. Алтынсариннің жинақтаған жұмбақтарынан жұмбақтар жасырылатын болады.

1) Отыз омыртқа, қырық қабырға, бәрін бастаған ауыз омыртқа

2) Кішкене ғана безер, дүниені кезер.

3) «Ти» десем – тимейді, «тиме» десем тиеді.

4) Үй үстінде – уақ тас.

5) Әкесі ұлын көтереді, ұлы бөрігін көтереді.

6) Елу аяқты, екі қолды, салады елу аяқпен жалғыз жолды.

7) Жаны жоқ болса да, ақылды адамның ісін істейді.)

8) Айдын көлде алтын тас, ау салса да – алынбас.

9) Кереге басында – ақ жаулық.



Балалар слайд арқылы жұмбақтарға жауап береді.
























Интерактивті тақта

Слайд








Рефлексия

2 минут

Жемісті ағашқа балалар өз ойларын жазу арқылы ойын білдіреді.

Нені білдім?

Мен үшін қызықты жаңалық.

Қызықтырды

Қызық емес

Стикерге жазып тақтаға жапсырады.





Стикер, маркер, фломастер







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
02.11.2021
824
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі