Ақмола
обылысы
Зеренді
ауданы
Шағалалы
ауылы
«Балдырған»
балабақшасы
Тәжірибеден хабарлама және
көрініс:
Дене шынықтыру нұсқаушысы:
Хундызбай З
(Аудандық
семинар)
2015-2016 оқу
жылы
Ұйымдастырылған оқу іс-
әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 04.12.2015ж.
Тобы: «Қарлығаш»
тобы
Білім беру
саласы:
Денсаулық
Бөлімі: Дене
шынықтыру
Тақырыбы: Жұп болып жаттығулар
орындау
Мақсаты: 1) Басқа білім беру
салаларымен байланыстыра отырып дене шынықтыруға
баулу.
2) Қимыл-қозғалыс жаттығуларын айқындау,
ептілік, шапшаңдық қабілеттерін ояту және де топтағы балаларға
қолдау көрсете білуге
үйрету.
3) Балалардың денесін шынықтырып, күш қуатын
нығайту. Жарыс кезінде ойынға қызығушылығын арттыру, бір - біріне
деген достық қарым – қатынасқа
тәрбиелеу.
Қолданылатын құрал
жабдықтар: Доптар, кегли, қап, шығыршық
және ысқырық.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Дене шынықтыру жетекшісінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Бой бойларымен бір қатар сапқа
тұрғызу.
Балалармен
сәлемдесу.
- Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіміз
күндегіден ерекше, қараңдаршы бізге қонақтар келіпті, қонақтармен
амандасайық ! Сендерде сондай әдемі болып тұрсыңдар. Айтындаршы
сендер қандай баласыңдар?
Жарайсыңдар балалар! Бүгінгі
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіміз жарыс түрінде өткізілетін
болады
Оңға
бұрылу
денені түзу ұстап еркін жүру,
жеңіл жүгіру.
-Тынысты ретке келтіру, терең
дем алу.
-Педагогпен бірге жүру
барысында жаттығулар орындау.
-Қолымыз артта, өкшемізді
тигізе жүру.
-Аяқ ұшымен жүру, өкшемен
жүру, аяқтың сыртымен және ішімен
жүру.
Тынысты ретке келтіру, сапқа
тұру.
|
Музыка әуенімен балалар залға
кіреді, бір қатар сап тізбекте тұрады.
Сәлемдеседі.
Ақылды біз баламыз Айтқан
тілді аламыз. Жаттығу жасап
шынығып,
Өсіп үлкен
боламыз.
Педагогты тыңдайды, шеңбер
бойымен жеңіл жүгіріс жасайды. тапсырмаларды дұрыс
орындайды.
|
Ұйымдастыру
іздестіру
|
Жалпы даму
жаттығулары:
Бір-екіге санау арқылы екі
қатар саппен жүру және екі топқа бөлініп жұп болып жаттығулар
орындау. Педагог іс-жүзінде
көрсетеді.
Екі команда спорттық жарыс
ойынын бастайды.
. «Кім
-
«Кім епті»
ойын шарты: белгі бойынша екі ойыншы допты
кеудесіне қысып жұп болып
жарысады.
. «Бақа
2) «Бақалар»
ойыны
Шарты: екі команданың алғашқы ойыншылары
белгі бойынша орнынан бір рет секіріп, бұғып жата қалады, келесі
ойыншы оның үстінен қолын тіреп секіріп өтуі керек, осылай
бір-бірінің үстінен алма-кезек секіріп белгіленген жерге дейін
барып келіп, қатардың артына тұра қалады. Ойынды келесі бала
жалғастырады.
-
«Пингвиндер» ойыны
Шарты: белгі бойынша екі топтың алғашқы
ойыншылары қапшықты киіп алып жарыса белгіленген жерге дейін
секіріп барып келуі керек. Ойынды дәл осылай келесі ойыншы
жалғастыра береді. 4) «Кім
жылдам?» ойыны
Шарты: допты еденге соғып,
алып жүріп жарысады.
-
«тіркемелер»
ойыны
Шарты: екі команданың алғашқы ойыншылары
шығыршықты беліне ұстап жүгіріп барып, белгіленген жерді айналып
келіп, екінші ойыншыны тіркеп алып кетеді, бірінші ойыншы сол жерде
қалады, ойынды осылай тіркеліп келген ойыншы
жалғастырады.
|
Жалпы дамыту жаттығуларын
орындайды.
Ойындарға қызығушылықпен
барлығы қатысады.
|
Рефлексивті
Түзетушілік
|
Жай жүру, тынысты ретке
келтіру.
Балар қатарға тұрады,
балаларды мақтап жылы сөздер айтып, ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің аяқталғанын хабарлап, қоштасып, топтарына шығарып
салу.
|
Балалар қатарға тұрып жақсы
көңіл-күймен топтарына қайтады.
|
Күтілетін
нәтиже:
Нені
біледі: жұп болып орындалатын
жаттығуларды .
Қандай түсініктерді
игерді: ойын шарттарын
игерді.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері: ептілік, шапшаңдық және
бір-екіге санау арқылы екі қатар сапқа шығу
дағдыларын