|
Бөлім: |
5.3 Сақтар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Смагулова Л.Б. |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шырақтың ерлігі. Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсетеді Деректер негізінде сақ, сармат тайпаларының халықаралық аренадағы орнын түсінеді |
|||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу; Талап:сыни және креативті ; Ар-ұят:Академиялық адалдық қағидасын қолдау; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақы ты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Бастапқы стимул немесе ынталандыру үшін өлең жолдарын ұсыныңыз. Шуағына шомылдырған қасиеттi көгiм бар! Ақпейiл дос көңiлiндей мөлдiреген көлiм бар! Ақ жаулықты анашымдай елжiреген жерiм бар! Қарау пиғыл қас дұшпанға құм қаптырған шөлiм бар! Азат күнiн ардақтаған, жетiмдерiн зарлатпаған асқақ рухты Елiм бар! Өлiмнен де биiк тұрғанарым бар! Сақ елiнiң еркiндiгiжолындаөзiм құрбанболсам да, менiң атымөшпейдi! Шырақтың өлең жолдарын экранға шығарып, оның мазмұнын оқушылармен талқылап, жаңа тақырыпқа шығыңыз. Талқылауға арналған сұрақтар: • Елжандылықты сипаттайтын өлең жолдарын атаңыз; • «Асқақ рухты елім бар» сөз тіркесін түсіндіріңіз; • «Сақ елінің жолында өзім құрбан болсам да» сөз тіркесін түсіндіріңіз; • Өлеңдегі басты идеяны және оның маңыздылығын анықтаңыз. Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбмен және оқу мақсаттарымен таныстырыңыздар. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар өлеңді оқи отыра мазмұнын білуге, түсінуге тырысады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру, тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп ұсыныңыз |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мадақ тау |
Тақырып тық суреттер Қазақстан балалар энциклопедиясы. - Алматы. Аруна, 2007. – 224 б., сурет. - (Тарих ата).
Парсы патшасы І Дарийдің жорығы туралы мәлімет |
||
|
Жаңа білім
|
Сабақ тақырыбынатағаннан кейін «Сен білесің бе? Шырақ батыр» анимациялық материалды көрсету. Төмендегі сұрақтарды бейнематериалдын алдында беріңіз. • Шырақ кім? • Дарий кім? • Шырақ пен Дарийді не байланыстырады? • Шырақ пен Томиристі не байланыстырады? Бүкілсыныптықталқылауұйымдастырыңыз. ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз Зерттеу және талдау І Дарий сақтарға жорығы туралы мәтін таратып, келесі тапсырмаларды орындатыңыз:
Суретті колданып, «Шырақтың ерлігі» тақырыбында 8-10 сөйлемнен тұратын әнгіме құрастырыңыз. Шырақтың мақсатын анықтаңыз
ЕБҚ оқушығатақырып бойынша ұсынылған мәтін негізінде кесте ұсыныңыз |
Бағалау критерийлері: Тарихи деректердің маңыздылығы қаншалықты көрініс тапқан Ортақ ой не туралы айтылғандығын баяндау
Деректердегі ақпараттарды талдау Тарихи оқиғалардың желісін келтіру Ортада дәйекті түрде қорғап шығу
Дескриптор: Суретті колданып, «Шырақтың ерлігі» тақырыбында 8-10 сөйлемнен тұратын әнгіме құрастырады; Шырақтың мақсатын жазады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Өзін-өзі бағалау |
«Сен білесің бе? Шырақ батыр» http://m.androidmafia.ru/video/fScaANKp6Tw Шырақтың ерлігі туралы мәлімет. http://www.ertegi.ru/index.php?id=17&idnametext=422&idpg=1 Сақтардың мифологиясы мен өнері http://stud24.ru/history/satardy-mifologiyasy-men-ner/68954-221642-page1.html
К. Аманжолов, А. Тасболатов Қазақстанның әскери тарихы (Б.з.д. VI ғасырдан бүгінгі кунге дейін)Алматы, Білім 1999 |
||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Оқушыларға стикерлерді таратып, батырға сай қасиеттерді жазуды сұраңыз. Сынып қабырғаларына «Шырақ», «Скунха» деген атауларды іліп қойыңыз Үйге тапсырма «Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырлары» |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шырақтың ерлігі
Шырақтың ерлігі
|
Бөлім: |
5.3 Сақтар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Смагулова Л.Б. |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шырақтың ерлігі. Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсетеді Деректер негізінде сақ, сармат тайпаларының халықаралық аренадағы орнын түсінеді |
|||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу; Талап:сыни және креативті ; Ар-ұят:Академиялық адалдық қағидасын қолдау; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақы ты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Бастапқы стимул немесе ынталандыру үшін өлең жолдарын ұсыныңыз. Шуағына шомылдырған қасиеттi көгiм бар! Ақпейiл дос көңiлiндей мөлдiреген көлiм бар! Ақ жаулықты анашымдай елжiреген жерiм бар! Қарау пиғыл қас дұшпанға құм қаптырған шөлiм бар! Азат күнiн ардақтаған, жетiмдерiн зарлатпаған асқақ рухты Елiм бар! Өлiмнен де биiк тұрғанарым бар! Сақ елiнiң еркiндiгiжолындаөзiм құрбанболсам да, менiң атымөшпейдi! Шырақтың өлең жолдарын экранға шығарып, оның мазмұнын оқушылармен талқылап, жаңа тақырыпқа шығыңыз. Талқылауға арналған сұрақтар: • Елжандылықты сипаттайтын өлең жолдарын атаңыз; • «Асқақ рухты елім бар» сөз тіркесін түсіндіріңіз; • «Сақ елінің жолында өзім құрбан болсам да» сөз тіркесін түсіндіріңіз; • Өлеңдегі басты идеяны және оның маңыздылығын анықтаңыз. Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбмен және оқу мақсаттарымен таныстырыңыздар. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар өлеңді оқи отыра мазмұнын білуге, түсінуге тырысады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру, тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп ұсыныңыз |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мадақ тау |
Тақырып тық суреттер Қазақстан балалар энциклопедиясы. - Алматы. Аруна, 2007. – 224 б., сурет. - (Тарих ата).
Парсы патшасы І Дарийдің жорығы туралы мәлімет |
||
|
Жаңа білім
|
Сабақ тақырыбынатағаннан кейін «Сен білесің бе? Шырақ батыр» анимациялық материалды көрсету. Төмендегі сұрақтарды бейнематериалдын алдында беріңіз. • Шырақ кім? • Дарий кім? • Шырақ пен Дарийді не байланыстырады? • Шырақ пен Томиристі не байланыстырады? Бүкілсыныптықталқылауұйымдастырыңыз. ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз Зерттеу және талдау І Дарий сақтарға жорығы туралы мәтін таратып, келесі тапсырмаларды орындатыңыз:
Суретті колданып, «Шырақтың ерлігі» тақырыбында 8-10 сөйлемнен тұратын әнгіме құрастырыңыз. Шырақтың мақсатын анықтаңыз
ЕБҚ оқушығатақырып бойынша ұсынылған мәтін негізінде кесте ұсыныңыз |
Бағалау критерийлері: Тарихи деректердің маңыздылығы қаншалықты көрініс тапқан Ортақ ой не туралы айтылғандығын баяндау
Деректердегі ақпараттарды талдау Тарихи оқиғалардың желісін келтіру Ортада дәйекті түрде қорғап шығу
Дескриптор: Суретті колданып, «Шырақтың ерлігі» тақырыбында 8-10 сөйлемнен тұратын әнгіме құрастырады; Шырақтың мақсатын жазады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Өзін-өзі бағалау |
«Сен білесің бе? Шырақ батыр» http://m.androidmafia.ru/video/fScaANKp6Tw Шырақтың ерлігі туралы мәлімет. http://www.ertegi.ru/index.php?id=17&idnametext=422&idpg=1 Сақтардың мифологиясы мен өнері http://stud24.ru/history/satardy-mifologiyasy-men-ner/68954-221642-page1.html
К. Аманжолов, А. Тасболатов Қазақстанның әскери тарихы (Б.з.д. VI ғасырдан бүгінгі кунге дейін)Алматы, Білім 1999 |
||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Оқушыларға стикерлерді таратып, батырға сай қасиеттерді жазуды сұраңыз. Сынып қабырғаларына «Шырақ», «Скунха» деген атауларды іліп қойыңыз Үйге тапсырма «Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырлары» |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз
















