Шырақтың ерлігі

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Шырақтың ерлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті? Шырақтың ерлігі.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

5.3 Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Смагулова Л.Б.

Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шырақтың ерлігі.

Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

Сабақтың мақсаты

Картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсетеді

Деректер негізінде сақ, сармат тайпаларының халықаралық аренадағы орнын түсінеді

Құндылықтар

Ұлттық мүдде:Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

Талап:сыни және креативті ;

Ар-ұят:Академиялық адалдық қағидасын қолдау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақы

ты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


Бастапқы стимул немесе ынталандыру үшін өлең жолдарын ұсыныңыз.

Шуағына шомылдырған қасиеттi көгiм бар!

Ақпейiл дос көңiлiндей мөлдiреген көлiм бар!

Ақ жаулықты анашымдай елжiреген жерiм бар!

Қарау пиғыл қас дұшпанға құм қаптырған шөлiм бар!

Азат күнiн ардақтаған, жетiмдерiн зарлатпаған асқақ рухты Елiм бар!

Өлiмнен де биiк тұрғанарым бар!

Сақ елiнiң еркiндiгiжолындаөзiм құрбанболсам да, менiң атымөшпейдi!

Шырақтың өлең жолдарын экранға шығарып, оның мазмұнын оқушылармен талқылап, жаңа тақырыпқа шығыңыз.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Елжандылықты сипаттайтын өлең жолдарын атаңыз;

«Асқақ рухты елім бар» сөз тіркесін түсіндіріңіз;

«Сақ елінің жолында өзім құрбан болсам да» сөз тіркесін түсіндіріңіз;

Өлеңдегі басты идеяны және оның маңыздылығын анықтаңыз.

Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбмен және оқу мақсаттарымен таныстырыңыздар.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





Оқушылар өлеңді оқи отыра мазмұнын білуге, түсінуге тырысады.









Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру, тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп ұсыныңыз

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады













ҚБ Мадақ

тау

Тақырып

тық суреттер





Қазақстан балалар энциклопедиясы. - Алматы. Аруна, 2007. – 224 б., сурет. - (Тарих ата).



Парсы патшасы І Дарийдің жорығы туралы мәлімет

http://prouz.ru/history.php?id=his_4_51

Жаңа білім














Сабақ тақырыбынатағаннан кейін «Сен білесің бе? Шырақ батыр» анимациялық материалды көрсету. Төмендегі сұрақтарды бейнематериалдын алдында беріңіз.

Шырақ кім?

Дарий кім?

Шырақ пен Дарийді не байланыстырады?

Шырақ пен Томиристі не байланыстырады?

Бүкілсыныптықталқылауұйымдастырыңыз.

ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз

Зерттеу және талдау

І Дарий сақтарға жорығы туралы мәтін таратып, келесі тапсырмаларды орындатыңыз:

  1. І Дарийдің сақтарға жорығының себептерін анықтау,

  2. Жауға қарсы сақтардың қалайша тойтарыс бергенін түсіндіру,

  3. Шырақ пен Скунха батырлардың ерліктеріне баға беру,

  4. І Дарийдің сақтарға жорығын картаға түсіру.













Суретті колданып, «Шырақтың ерлігі» тақырыбында 8-10 сөйлемнен тұратын әнгіме құрастырыңыз. Шырақтың мақсатын анықтаңыз













ЕБҚ оқушығатақырып бойынша ұсынылған мәтін негізінде кесте ұсыныңыз

Бағалау критерийлері:

Тарихи деректердің маңыздылығы қаншалықты көрініс тапқан

Ортақ ой не туралы айтылғандығын баяндау







Деректердегі ақпараттарды талдау

Тарихи оқиғалардың желісін келтіру

Ортада дәйекті түрде қорғап шығу















Дескриптор:

Суретті колданып, «Шырақтың ерлігі» тақырыбында 8-10 сөйлемнен тұратын әнгіме құрастырады;

Шырақтың мақсатын жазады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»









«Алақан-жұдырық»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







«Өзін-өзі бағалау


«Сен білесің бе? Шырақ батыр»

http://m.androidmafia.ru/video/fScaANKp6Tw

Шырақтың ерлігі туралы мәлімет.

http://www.ertegi.ru/index.php?id=17&idnametext=422&idpg=1

Сақтардың мифологиясы мен өнері

http://stud24.ru/history/satardy-mifologiyasy-men-ner/68954-221642-page1.html



К. Аманжолов, А. Тасболатов

Қазақстанның әскери тарихы

(Б.з.д. VI ғасырдан бүгінгі кунге дейін)Алматы, Білім 1999

Бекіту








Сабақты қорытындылау

Оқушыларға стикерлерді таратып, батырға сай қасиеттерді жазуды сұраңыз. Сынып қабырғаларына «Шырақ», «Скунха» деген атауларды іліп қойыңыз

Үйге тапсырма

«Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырлары»


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка










Кері байланыс

  • Қиын болды…

  • Бүгін мен білдім…

  • Қызықты болды…


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
346
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі