Ортасы
|
1
.Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак
корсетіледі.
Сабақ барысы.
(Ө) Оқушылар шеберлердің
тәжірбиесіне сүйене отырып, өткен сабақта жасалатын бұйымға
байланысты нобайларының негізінде жұмыс кезеңдерін жоспарлаған
болатын.
Жасалатын бұйымның технологиялық
картасын пайдалана отырып материал таңдайды.
Олардың қасиеттерін ескереді. (ағаш,
коматекс, фанера, крагиус т.б.).
Оқушылар дайындама жасағанда өлшем,
пропорция және масштабын ескереді.
(Ө) Оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтай
отырып, бұйымды орындайды.
Сармандық
жұмыс
Жұмыс барысында (ТҚЕ) техника
қауіпсіздік ережелерін мұқият сақтауды оқушыларға үнемі ескертіп
отыру қажет.

Деңгейлік тапсырма.
(дифференцация)
А
деңгейі – өз ойынан құрастырған композициясын ішкі және сыртқы
контур сызықтары бойынша қылараман кесіп орындайды (материалы ағаш,
фанера)
В
деңгейі - өз ойынан құрастырған композициясын сыртқы контурымен
ғана кесіп орындайды (материалы крагиус)
С
деңгейі – дайын суретті материалға көшіу арқылы сыртқы контурымен
кеседі (жеңіл кесілетін материал, коматекс)
(ҚБ) Жұмыс аяғына қарай оқушылар өз
жұмыстарын сынып алдына көрсетіп, талдауды
ұсыныңыз.
|
Оқулық және қосымша ақпараттар
.
.
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=XELvhdZrVYo
Қыларамен көркемдеп кесу
http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html
Митюрин Александр және оның оқушылары. .
http://www.chudo-lobzik.ru/
Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу
құралдары.
Ағаш,
фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу
|