Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Көркем еңбек №7 |
Мектеп: ҚММ «Ы. Алтынсарин атындағы ЖББМ» |
||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні:Шакенов Самал |
||||||||||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сыртқы және ішкі сызықтар арқылы қисық пішінді бұйымды қыларамен көркемдеп аралау |
||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.3.1-Өлшем мен белгілеу негізінде орындалған бұйым дайындау үшін материалдарды қол құралдарымен өңдеу 5.2.3.2-Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Алынған өлшем мен белгілеу негізінде бұйым дайындауға арналған материалдарды қол еңбегі құралдарымен өңдеу; Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау; Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі 1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу. 2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау. 3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және критерийлермен танысады. 4. Бағалау; 5. Талдау; 6. Рефлесия.
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
АКТ ресурстары |
|||||||||
|
Ортасы
|
1 .Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак корсетіледі. Сабақ барысы. (Ө) Оқушылар шеберлердің тәжірбиесіне сүйене отырып, өткен сабақта жасалатын бұйымға байланысты нобайларының негізінде жұмыс кезеңдерін жоспарлаған болатын. Жасалатын бұйымның технологиялық картасын пайдалана отырып материал таңдайды. Олардың қасиеттерін ескереді. (ағаш, коматекс, фанера, крагиус т.б.). Оқушылар дайындама жасағанда өлшем, пропорция және масштабын ескереді. (Ө) Оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, бұйымды орындайды. Сармандық жұмыс Жұмыс барысында (ТҚЕ) техника қауіпсіздік ережелерін мұқият сақтауды оқушыларға үнемі ескертіп отыру қажет.
Деңгейлік тапсырма. (дифференцация) А деңгейі – өз ойынан құрастырған композициясын ішкі және сыртқы контур сызықтары бойынша қылараман кесіп орындайды (материалы ағаш, фанера) В деңгейі - өз ойынан құрастырған композициясын сыртқы контурымен ғана кесіп орындайды (материалы крагиус) С деңгейі – дайын суретті материалға көшіу арқылы сыртқы контурымен кеседі (жеңіл кесілетін материал, коматекс) (ҚБ) Жұмыс аяғына қарай оқушылар өз жұмыстарын сынып алдына көрсетіп, талдауды ұсыныңыз.
|
Оқулық және қосымша ақпараттар . . |
|
https://www.youtube.com/watch?v=XELvhdZrVYo Қыларамен көркемдеп кесу http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html Митюрин Александр және оның оқушылары. . http://www.chudo-lobzik.ru/ Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары. Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу
|
|||||||||
|
Аяқталуы
|
|
Оқушылар
бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін кемені
жасыл,қызыл сары түстерге бояу арқылы біле аламыз |
Оқушылардың таңдаған бояуларға пікір қалдыру |
Түрлі –түсті қарандаштар АКТ |
|||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сыртқы және ішкі сызықтар арқылы қисық пішінді бұйымды қыларамен көркемдеп аралау"
"Сыртқы және ішкі сызықтар арқылы қисық пішінді бұйымды қыларамен көркемдеп аралау"
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Көркем еңбек №7 |
Мектеп: ҚММ «Ы. Алтынсарин атындағы ЖББМ» |
||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні:Шакенов Самал |
||||||||||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сыртқы және ішкі сызықтар арқылы қисық пішінді бұйымды қыларамен көркемдеп аралау |
||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.3.1-Өлшем мен белгілеу негізінде орындалған бұйым дайындау үшін материалдарды қол құралдарымен өңдеу 5.2.3.2-Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Алынған өлшем мен белгілеу негізінде бұйым дайындауға арналған материалдарды қол еңбегі құралдарымен өңдеу; Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау; Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі 1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу. 2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау. 3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және критерийлермен танысады. 4. Бағалау; 5. Талдау; 6. Рефлесия.
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
АКТ ресурстары |
|||||||||
|
Ортасы
|
1 .Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак корсетіледі. Сабақ барысы. (Ө) Оқушылар шеберлердің тәжірбиесіне сүйене отырып, өткен сабақта жасалатын бұйымға байланысты нобайларының негізінде жұмыс кезеңдерін жоспарлаған болатын. Жасалатын бұйымның технологиялық картасын пайдалана отырып материал таңдайды. Олардың қасиеттерін ескереді. (ағаш, коматекс, фанера, крагиус т.б.). Оқушылар дайындама жасағанда өлшем, пропорция және масштабын ескереді. (Ө) Оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, бұйымды орындайды. Сармандық жұмыс Жұмыс барысында (ТҚЕ) техника қауіпсіздік ережелерін мұқият сақтауды оқушыларға үнемі ескертіп отыру қажет.
Деңгейлік тапсырма. (дифференцация) А деңгейі – өз ойынан құрастырған композициясын ішкі және сыртқы контур сызықтары бойынша қылараман кесіп орындайды (материалы ағаш, фанера) В деңгейі - өз ойынан құрастырған композициясын сыртқы контурымен ғана кесіп орындайды (материалы крагиус) С деңгейі – дайын суретті материалға көшіу арқылы сыртқы контурымен кеседі (жеңіл кесілетін материал, коматекс) (ҚБ) Жұмыс аяғына қарай оқушылар өз жұмыстарын сынып алдына көрсетіп, талдауды ұсыныңыз.
|
Оқулық және қосымша ақпараттар . . |
|
https://www.youtube.com/watch?v=XELvhdZrVYo Қыларамен көркемдеп кесу http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html Митюрин Александр және оның оқушылары. . http://www.chudo-lobzik.ru/ Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары. Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу
|
|||||||||
|
Аяқталуы
|
|
Оқушылар
бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін кемені
жасыл,қызыл сары түстерге бояу арқылы біле аламыз |
Оқушылардың таңдаған бояуларға пікір қалдыру |
Түрлі –түсті қарандаштар АКТ |
|||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















