Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сыртқы келбет және тазалық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: |
Қазақ тілі |
||||||||||||||||||||
Мұғалімі: |
Рахимбаева Айнур Кендибаевна |
||||||||||||||||||||
Жұмыс орны: |
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №25 қазақ қыздар гимназиясы |
||||||||||||||||||||
Күні: |
2022-2023 оқу жылы |
||||||||||||||||||||
Сынып: |
5 |
||||||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
8-бөлім: «Адамның сырт келбеті мен мінезі» |
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
3-сабақ «Сыртқы келбет және тазалық» |
||||||||||||||||||||
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: |
О6. Оқылым стратегияларын қолдану 5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. Ж5.Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін (компрессия) жазу 5.Ж5.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. |
||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу және түсіну. Қолдану. Жоғары деңгей дағдылары |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді оқиды, түсінеді және тікелей нұсқаулықтарға сай орындау рәсімдеріне ілеседі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіннен нақты ақпаратты табу үшін оқиды, таныс және кейбір таныс емес жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады, қорытынды жасайды. Кейбір оқушылар орындай алады: мәтінді аналитикалық тұрғыдан оқиды, жинақы мәтін құрастырады, пайымдайды. |
||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
|
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаһандық құзіреттілік |
||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Сыртқы келбет және мінез |
||||||||||||||||||||
Тілдік сақсаттары |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сыртқы келбет, киім, бет әлпеті, шаш үлгісі, жеке гигиена, тазалық, сусабын, тері гиниенасы, химия тауарлары |
||||||||||||||||||||
ЖОСПАР |
|||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу жұмыстары |
ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу Тіл тақырыбында өлең шумағын оқып, оқушыларды сабаққа дайындау Ана тілім – бәрін сөйлер шежірем, Тілсіз нені білдіре алам, не білем! Тілім барда ғана мынау ғаламның, Кілтін табар саналысы сезінем. (М.Қанафияұлы «Жасай бер, ана тілім!») 2.Топқа бөлу «Мозайка» әдісі арқылы жүзеге асады. (4 түрлі суретті 5-ке бөлемін, сурет бөліктерін білім алушылар алады, сәйкес келген сурет бөліктері бойынша топқа бөлінеді) Топ мүшелерінің міндеттері белгіленеді:
3.Топқа бөлінген соң, сарапшылар тобы анықталады. (Білім алушылардың отырған орындықтарында стикер жабыстырулы, сол орындыққа отырған оқушы сарапшы болады). Дәйектеме: Сарапшылар тобын құрған себеп:
|
Ғаламтордан алынды 5-ке бөлінген 4 түрлі сурет, стикер МАН (деңгейлік оқыту) Стратегиялар: «Белсенді оқу әдістері» Астана, 2013 ж., ПШО А.Қ.Әлімов «Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер» Астана, 2014 жыл «Оқу сауаттылығы» 2017 жыл |
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 24 минут 1 минут 6 минут 1 минут 7 минут 1 минут 7 минут Сабақтың соңы 10 минут Үй тапсырмасы: «Тазалық – денсаулық кепілі» тақырыбына 100 сөзден тұратын эссе жазу |
Білу 1-тапсырма (оқылым алдындағы): «Болжау» стратегиясы арқылы мәтін тақырыбын ашу (топтық жұмыс).
Дәйектеме: Оқылым алдындағы тапсырмаға «Болжау» стратегиясын алынды, себебі бұл оқушылардың болжау, ой қорыту дағдыларын жетілдіреді.
Қалыптастырушы бағалау: Сарапшылар әр топтың жауабын тыңдап, «Таза, кір парақ» арқылы бағалайды. Егер топ дұрыс болжаса, соған таза парақты көрсетіп бағалайды. Дәйектеме: Тақырыпқа сай бағалау түрін бейімдеп, тазалыққа байланысты алынады.
Түсіну 2-тапсырма (оқылым кезінде): «Араласып кеткен оқиға» стратегиясы (Мәтін бір бет қағазға жазылады, бөлімдер бойынша бірнеше бөлікке бөлініп қиылады. Ол бөліктер партаның бетіне орындарын ауыстырылып, жайылып қойылады) топтық жұмыс
Дәйектеме Осы стратегияны алу себебім:
Қалыптастырушы бағалау: Сарапшылар білім алушылардың құрастырған мәтіндерін тыңдап, «Бас бармақ» әдісімен бағалайды. Дәйектеме: Осы бағалау оқушылар үшін түсінікті, орындаған тапсырмаларына бірден айқын баға алады.
Қолдану мен талдау 3-тапсырма (оқылымнан кейінгі) «Ақылды үкілер» стратегиясы Әрбір топқа мәтіндегі ақпаратты өндеу мақсатындағы нақты тапсырмалары бар жұмыс парағы ұсынылады (топтық жұмыс) 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |