Сабақтың
тақырыбы:
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық
қозғалыс
|
Мектеп: Н.Тілендиев атындағы облыстық
мектеп-интернат
|
Күні: 11.10.2017 ж.
|
Мұғалімнің есімі: Абишева
Г.А.
|
Пәні: Қазақстан
тарихы
Сынып: 8 «Ә»
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
-
1783–1797 жылдары Сырым Датұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыстың себептерін талдайды және
олардың арасындағы байланыстарды
айқындайды.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
Сырым Датұлы көтерілісінің шығу себептерін
анықтайды. Топтық жұмысқа белсене қатысады. Уақыты үнемді
пайдаланады. Өзара әділ бағалайды.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Түрлі деңгейдегі сұрақтар құрастырады. Талқылау
сұрақтарына белсене қатысады.
|
Кейбір оқушылар:
|
Барлық тапсырмаларды
орындайды.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
Шекаралық істер комиссиясы, Игельестром
реформасы
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
Сырым Датұлы бастаған көтеріліске қазақтың қай
жүздері қатысты?
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз
ба?
|
Көтерілістің жеңілу
себептері?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
|
Алдыңғы оқу
|
1773-1775 жж Емильян Пугачев бастаған шаруалар
көтерілісі
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
(кезеңдері)
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
І.
Ұйымдас
тыру
|
1)
Оқушылардың сабаққа қатысуы қадағаланады
2)
Оқушылардың жабдықтарын тексеру
3)
Оқушыларды санау арқылы 3 топқа бөлу (Шежіре, Тарих,
зерттеуші)
|
|
ІІ. Үй жұмысы
|
-
Сұрақ-жауап
Үйден дайындап келген сұрақтарды өзара қояды,
жауап береді?
-1756 жылы императрица Елизавета Петровна
қазақтарға Жайықтың сол жағасына уақытша мал жаюға неліктен рұқсат
етті?
/Башқұрттардың көтерілісін басуға көмектескені
үшін/
- Патша өкіметі Орал өзенінің атын Жайық деп
өзгерту себебі?
|
|
ІІІ. Жаңа сабақ
|
Бейнебаян тамашалау
Мәтінмен жұмыс
-
Мәтіндерді топқа бөлімдерге
бөлемін.
-
Шежіре Сырым Датұлының шығу тегін
анықтайды.
-
Тарих тобы көтерілістің себептерін
анықтайды
-
Зерттеушілер көтерілістің тарих маңыздылығы
талдайды, жеңілу себептерін атайды.
Бөлімдерді постерге түсіреді.
Қорғайды.
5)
«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі
бағалайды.
|
ИТ
|
ІҮ. Бекіту
|
«ИНСЕРТ» әдісі
-Оқушыларға карточкалар
таратылады.
-Тапсырманы орындайды.
|
|
Ү. Қорыту
|
«Рубрика» әдісі сұрақ – жауап
құрастыру
|
|
ҮІ. Кері байланыс
|
«Бес саусақ»
|
|
ҮІІІ. Үйге тапсырма
|
§
10 Сырым Датұлы көтерілісі
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау –
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды
ма?
Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|