Материалдар / "Сутегін алу" сабақ жоспар 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Сутегін алу" сабақ жоспар 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2019
502
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Мектебі

Пәні: Химия


Мұғалімніңаты-жөні:


Сабақтың тақырыбы

Сутек, алынуы, қасиеттері


Сынып:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта

қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

8.4.2.1 -сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттеу

Сабақ мақсаттары


  • Сутектің физикалық қасиеттерін сипаттайды;

  • Сутектің қолданылу аймағын зерттейді

Жетістік

критерийлері

  • Сутектің физикалық қасиеттерін айқындайды;

  • Сутектің қолданылуы аймағын зерттеп, постер қорғайды.


Тілдікмақсаттар



Оқушылар жаңа сөздерді түсінгенін көрсету үшін, оларды қатесіз пайдалану қажет

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Сутек, сутекті су астында жинау, сутек –болашак энергиясы, мырыш ұнтағы, тұз қышқылы, мыс оксиді, тотықсыздану.


АКТ қолданудағдылары

Powerpoint



Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланғаніс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин

Ұйымдастыру.

І. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы мен бірлескен оқу ортасын құру


Презентация


Миға шабуыл

2-4 мин



5-9 мин




Сабақтың ортасы


9-25 мин





26-33 мин



34 -38 мин



Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін жұмбақ жасырылады:

Ең жеңіл элемент саналады,

Периодттық жүйе осыдан бастау алады.

Оқушылар жұмбақтың шешуі сутегі екенін анықтаған кейін,сабақтың тақырыбы және мақсаты таныстырылады.

Жеке жұмыс: Оқушылар сутектің физикалық қасиеттерін айқындау үшін бейнематериалды тамашалайды және жауап парағындағы ‘Missing gap’ тапсырмасын орындайды, яғни бос орындарды кілт сөздермен толықтырады.

Өзін-өзі бағалау: Оқушылар презентацияда көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы өздерін бағалайды.

Топтық жұмыс

Оқушыларды үш топқа бөліңіз, әр топқа жеке зерттеу жұмысын беріңіз. Оқушылар бұрын оқыған білімдерінің негізінде өздеріне берілген тақырып бойынша постер дайындайды.

1 –топ Сутекті алу әдістері

2-топ Сутекті жинау әдістері

3-топ Сутек газына сапалық реакция

Топтар өз постерлерін қорғайды, мұғалім қосымша сұрақтар қою арқылы оқушылардың білімдерін пысықтайды.

МҰҒАЛІМ ЗЕРТХАНА ЖАҒДАЙЫНДА СУТЕК ГАЗЫН АЛУ ӘДІСІН ДЕМОНСТРАЦИЯЛАЙДЫ ЖӘНЕ ОНЫ СУ АСТЫНДА ЖИНАЙ ОТЫРЫП, ОҒАН САПАЛЫҚ РЕАКЦИЯ ЖҮРГІЗЕДІ

«60 СЕКУНД» ОЙЫНЫ

Оқушылар 1 минут ішінде қойылған сұрақтарға жылдам жауап берулері қажет.


Презентация


https://bilimland.kz/kk/subject

Қосымша 1

Missing gap’





Презентация






Қажетті реактивтер мен құрал -жабдықтар


Презентация

Сабақтың

соңы

38-40 мин


Рефлексия

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- ненібілдім, неніүйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Үй жұмысы

Үй тапсырмасы оқушыларға «Сутек –болашақ энергиясы» тақырыбында эссе жазуды тапсырыңыз.




Сабақ жоспары

Мектебі

Пәні: Химия


Мұғалімніңаты-жөні:


Сабақтың тақырыбы

Сутек, алынуы, қасиеттері және қолданылуы. №2 практикалық жұмыс «Сутекті алу және оның қасиеттерін тану»

Сутектің қолданылуы


Сынып:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта

қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

8.4.2.1 -сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттеу

Сабақ мақсаттары


  • Қауіпсіздік ережесін ұстана отырып сутекті зертханалық жолмен алады;

  • Жасалған тәжірибелер негізінде сутектің қасиеттерін анықтайды;



Жетістік

критерийлері

  • Қауіпсіздік ережесін ұстана отырып сутекті зертханалық жолмен ала алады;

  • Жасалған тәжірибелер негізінде сутектің қасиеттерін анықтай алады;

Тілдікмақсаттар



Оқушылар жаңа сөздерді түсінгенін көрсету үшін, оларды қатесіз пайдалану қажет

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Сутек, сутекті су астында жинау, сутек –болашак энергиясы, мырыш ұнтағы, тұз қышқылы, мыс оксиді, тотықсыздану.


АКТ қолданудағдылары

Powerpoint



Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланғаніс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин

Ұйымдастыру.

І. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы мен бірлескен оқу оасын құру


Презентация

2-4 мин



5-25мин










26-30 мин



31-38мин






Оқушылардың өткен сабақта жасаған жобалық жұмыстарын еске түсіре отырып, практикалық жұмысқа дайындау.


Практикалық жұмыс: Сутекті алу және оның қасиеттерін зерттеу (Жұмыс парағы)

  • Оқушылармен бірлесе отырып тәжірибенің қауіптілігін болжаңыз (мысалы шыны ыдыстармен жұмыс жасағанда абай болу қажет, сынған қолымызды жарақаттауы мүмкін, т.б.)

  • Топтағы оқушыларға суретте берілгендей аспапты жинауды тапсырыңыз.



  • Жұмыс парағына сүйене отырып практикалық жұмысты жүзеге асыруды тапсырыңыз.

  • Жұмыс парағындағы бекіту сұрақтарын орындауды тапсырыңыз және топтар арасында сұрақтардың дұрыс жауаптарын бірлесе талқылаңыз.

Мұғалім сутектің қолданылу аймағын түсіндіру үшін видео көрсетеді және оқушылардан түсінгендіктерін дәлелдеу үшін келесі ассоциацияны құруды сұрайды

Сутектің қолданылуы аймағы туралы оқушыларға ассоциация жасауды тапсырыңыз. Әр оқушы сутектің қолданылу аймағына мысал келтіреді оны тактаға жазады және өз ойын пайымдайды.


Презентация


Практикалық жұмыс парағы



Қажетті реактивтер мен құрал -жабдықтар



https://twig-bilim.kz/kz/film/the-elements-hydrogen


Постер






Сабақтың

соңы

38-40 мин


Рефлексия

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- ненібілдім, неніүйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Үй жұмысы































Практикалық жұмыс № 2


Тақырыбы: Сутектің алынуы және қасиеттері

Қажетті құрал-жабдықтар және реактивтер: _____________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қауіпсіздік техникасының ережелері:

  • Шыны ыдыспен жұмыс істегенде, пробиркаларды штативқа бекіткенде өте сақ болыңыздар, себебі шыныдан жасалған құралдар өте сынғыш;

  • Қышқылдар ерітінділерімен жұмыс жасағанда өте абай болыңыздар, егер қышқыл қолға тисе, тез арада сумен жуып, мұғалімге ескертіңіз;

  • Спирт шамды қолданғанда жанып тұрған спиртшамды басқа партаға апармаңыздар.

  • Тәжірибелерді аяқтаған соң жұмыс орнын тазалыққа келтіріңіздер.


Жұмыстың барысы:

1. Сутек алу және қасиеттерін зерттеу суретте көрсетілгендей аспапты құрастырыңыз.









2. Сутекті жинау және мыс оксидін тотықсыздандыру:


Химиялық қасықпен мырыш ұнтағын алып, тұрғыға бекітілген сынауыққа салыңыз. Үстіне тұз қышқылын құйып, дереу газөткізгіш түтігі бар тығынмен жабыңыз. Газ өткізгіш түтіктің екінші ұшын мыс оксиді салынған сынауыққа бекітіңіз. Мыс оксиді бар сынауықты абайлап қыздырыңыз. Химиялық реакция барысын бақылаңыз.


Бақылау нәтижесі:__________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________


Химиялық реакция теңдеулері:

  • Сутекті алу реакция теңдеуі:__________________________________________________



  • Мыс оксидінің сутек қатысында тотықсыздануы:________________________________



3.Сутекті тазалыққа тексеру.

Бақылаунәтижесі:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Shape1

Суреттегі сутегінің жинау әдісіне қарап, сутегіге тән қандай физикалық қасиетті болжай аласыз?


4.Сутектің физикалық қасиеттерін зерттеу.


Shape10 Shape8 Shape9 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2



Shape11

Болжамыңызды түсіндіріңіз:____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________







Қорытынды:


Лабораторияда сутекті _______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

арқылы алуға болады. Оны_________________________________________________________________

________________________________________________________тәсіл арқылы жинайды, сутекті жинағанда пробирканы_______________________________________________________, өйткені ол


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!