Сабақтың басы
3
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
а) «Комплимент
айту» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
в) «Стикер
түсі» бойынша топқа бірігуге нұсқау
береді.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып «Кубик»
тәсілі
арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .
«Стикер
түсі» бойынша топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
|
4мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
« Серпілген
сауал» тәсілі арқылы сұрақ қояды,
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Миға
шабуыл» тәсілі арқылы сұрақтар қою
отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
|
Оқушылар
«Серпілген сауал» тәсілі арқылы жауап
береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Миға
шабуыл» тәсілі арқылы сұрақтарға
жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
Сабақтың ортасы
3
мин
|
ІІІ
Білімді
толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма
береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Окулык
Химия
8-сынып
|
15
мин
|
Мұғалім оқушыларға такырыпты бөліп
береді.
1-топ «Жалпы сипаттамасы, табиғатта
таралуы»
2-топ « Сутекті
алу»
3-
топ «
Физикалық, химиялық қасиеті»
4-топ «Сутектің қолданылуы»
туралы ақпаратты оқып танысып, постер жасауға нұсқау
беред
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , қажетті ақпаратты дәптерге жазып
алады.
1-топ «Жалпы сипаттамасы, табиғатта
таралуы»
2-топ « Сутекті алу»
3-
топ «
Физикалық, химиялық қасиеті»
4-топ «Сутектің қолданылуы»
туралы ақпаратты оқып танысып, постер жасап,
қорғай
№2 практикалық жұмыс «Сутекті
алу және оның қасиеттерін тану»
|
Кері
байланыс:
«Бутерброд» тәсілі арқылы
бағалайды
|
А4
парағы
Маркер
Химия
8-сынып
Жұмыс
парағы
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау
үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады
Жұмыстың орындалуына бақылау
жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.
|
1-тапсырма
(а) (i) Сутекті зертханада
төмендегі қондырғы арқылы алуға болады. Сутекті алу үшін қажет
реагенттерді болжаңыз.

(ii) а)
(i) тапсырмасында анықтаған реагенттерді пайдаланып реакция
теңдеуін жазыңыз.
______________________________________________________________________
b) (i) Сутегіні жинау
барысында неліктен пробирканы төңкеріп ұстау қажет екенін
түсіндіріңіз.
(ii) Пробирканың сутегі
газына толғандығын қалай тексеруге болатынын
түсіндіріңіз.
(с) (i) Р
заты сұйылтылған тұз қышқылымен газ түзе әрекеттеседі. Бұл газ
қатты, қара түсті Q затын қызыл түске айналдырып
әрекеттеседі. Р және Q заттарын анықтаңыз.


2-
тапсырма
3-тапсырма
(ЕБК)
Суретке қарай отырып, сутекті
не үшін қолданатынын жазыңыз.

|
Дескриптор:
зертханада сутегі газын алуға болатын реагенттерді
анықтайды;
анықталған реагенттермен
реакция теңдеуін жазады;
сутек газын жинау және
анықтау әдісін жазады;
Р және Q заттарын
анықтайды;
Жалпы балл-7
Дескриптор
:
сутектің
қолданылу саласын жазады.
Жалпы
балл-3
|
Оқулық
Химия
8-сынып
Тапсырма жазылган парактар
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Кері байланыс
«Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Кері
байланыс
«Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Кері байланыс:
«Шығу
билеті» арқылы
|
|