ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Мектеп |
«Семияр орта мектебі» КММ |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Оспанов Куаныш Каирович |
|
Сынып |
6 |
|
Күні |
25.02.2025 |
|
Қатысушылар саны: |
11 |
|
Қатыспағандар саны: |
0 |
|
Бөлім |
6. Шытырман оқиғалы ойындар |
|
Сабақтың тақырыбы |
Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту |
|
Оқу мақсаттары |
6.2.3.1. Қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
|
Сабақ мақсаттары |
Қолайлы оқу-үйрену ортасын қалыптастыруға қажет бірқатар тиімді дағдыларды көрсету |
|
Бағалау критерийі |
Біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтап, қолайлы ортаны қалыптастырады |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
|
Кең ауқымды ойын алаңы, доп, бор, арқан, секундомер, ысқырық. Волейбол элементтері бар эстафеталық ойындарға сілтеме: https://infourok.ru/podvodyaschie-igri-i-estafeti-k-voleybolu-927696.html |
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
(С, Т) «Доп- серіктесте». Сыныпты екі топқа бөліңіз. Шеңберге 6-10 ойыншыдан тұрғызыңыз, ал екінші топ шеңбер ортасына тұрғызыңыз. Белгі бойынша ойыншылар допты бір біріне лақтыра бастайды. Ал ортадағы ойыншылар допқа қолдарын тигізуге тырысады. Допты қағып алса немесе қолын тигізсе мұғалім өзіне белгілеп ойынды ары қарай жалғастырады. Допты көп уақыт өзінде иеленген команда жеңіске жетеді. |
Бастаушы ойын ортасына жақындамауын қадағалаңыз. Сол үшін бастаушының орнын сызықпен белгілеңіз. Тек жоғарғы немесе төменгі доп қабылдау қолданыңыз. Допты әр түрлі бағытта беруге болады. |
||
|
«Екі аяз» ойынын тең командаға бөлініп ойнаңыз. Залдың екі қарама - қарсы жағында арасы 10-20 м. «үй» мен «мектепті» белгілеңіз. Екі жетекші «аяз», қалған ойыншылар - балалар. Балалар үйдің жанындағы сызыққа орналасады, ал алаңның ортасында «көшеде» екі аяз тұрады. Міндетіңіз: Мектептен үйге қашу барысында аяздарға ұсталмаңыз; Тез әрі ширақ орын ауыстырыңыз; Ойындағы жауап қайтару сөздерін де айтып өтуді де ұмытпаңыз; Сыныптасыңызды қолдауға асығыңыз. Дескриптор - нәтижелі ойын үшін тиімді қозғалу маршрутын ұйымдастырады; - сыныптасына қолдау көрсетеді; - біріккен жұмыстың маңызы туралы айтады. |
||||
|
|
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шытырман оқиғалы ойындар 6сынып
Шытырман оқиғалы ойындар 6сынып
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Мектеп |
«Семияр орта мектебі» КММ |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Оспанов Куаныш Каирович |
|
Сынып |
6 |
|
Күні |
25.02.2025 |
|
Қатысушылар саны: |
11 |
|
Қатыспағандар саны: |
0 |
|
Бөлім |
6. Шытырман оқиғалы ойындар |
|
Сабақтың тақырыбы |
Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту |
|
Оқу мақсаттары |
6.2.3.1. Қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
|
Сабақ мақсаттары |
Қолайлы оқу-үйрену ортасын қалыптастыруға қажет бірқатар тиімді дағдыларды көрсету |
|
Бағалау критерийі |
Біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтап, қолайлы ортаны қалыптастырады |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
|
Кең ауқымды ойын алаңы, доп, бор, арқан, секундомер, ысқырық. Волейбол элементтері бар эстафеталық ойындарға сілтеме: https://infourok.ru/podvodyaschie-igri-i-estafeti-k-voleybolu-927696.html |
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
(С, Т) «Доп- серіктесте». Сыныпты екі топқа бөліңіз. Шеңберге 6-10 ойыншыдан тұрғызыңыз, ал екінші топ шеңбер ортасына тұрғызыңыз. Белгі бойынша ойыншылар допты бір біріне лақтыра бастайды. Ал ортадағы ойыншылар допқа қолдарын тигізуге тырысады. Допты қағып алса немесе қолын тигізсе мұғалім өзіне белгілеп ойынды ары қарай жалғастырады. Допты көп уақыт өзінде иеленген команда жеңіске жетеді. |
Бастаушы ойын ортасына жақындамауын қадағалаңыз. Сол үшін бастаушының орнын сызықпен белгілеңіз. Тек жоғарғы немесе төменгі доп қабылдау қолданыңыз. Допты әр түрлі бағытта беруге болады. |
||
|
«Екі аяз» ойынын тең командаға бөлініп ойнаңыз. Залдың екі қарама - қарсы жағында арасы 10-20 м. «үй» мен «мектепті» белгілеңіз. Екі жетекші «аяз», қалған ойыншылар - балалар. Балалар үйдің жанындағы сызыққа орналасады, ал алаңның ортасында «көшеде» екі аяз тұрады. Міндетіңіз: Мектептен үйге қашу барысында аяздарға ұсталмаңыз; Тез әрі ширақ орын ауыстырыңыз; Ойындағы жауап қайтару сөздерін де айтып өтуді де ұмытпаңыз; Сыныптасыңызды қолдауға асығыңыз. Дескриптор - нәтижелі ойын үшін тиімді қозғалу маршрутын ұйымдастырады; - сыныптасына қолдау көрсетеді; - біріккен жұмыстың маңызы туралы айтады. |
||||
|
|
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
|||
шағым қалдыра аласыз













