Сызу пәнінен компьютерлік мүмкіндіктерін пайдалану
Колледж
пәндерін оқыту процесінде пән бойынша оқыту жүйесін құру заңдылығын
оқыту теориясы қарастырады. Оқыту теориясы мен әдістеріне
негізделген түсінік-оқыту технологиясы, яғни, педагогикалық
технология болып табылады.
Мультимедия
1) Дыбыс
2) Анимация
3) Видео
4) Мәтін
5) Графика
Оқытушы — шығармашылық ізденіс қабілеті дамыған, жаңа педагогикалық
технологияларды жете меңгерген, мамандық шеберлігі қалыптасқан, бір
уақытта педагог-психолог және оку процесін ұйымдастырушы технолог
бола білуі керек.
Жаңа технологиялар — педагогтың мүмкіндігін күшейтетін құрал.
Компьютер мүмкіндіктері психология мен дидактика тұрғысынан
талданып, керек кезінде педагогикалык талаптарға сай қолданылуы
керек. Компьютердің сызбалық мүмкіндігінің молдығы дәрістік
экспсриментті бояулы суреттермен, сызбалармен, кестелер мен байыта
түсуге жол ашады, оларды оқу-процесінде қолдану тиімділігі мол.
Компьютерді оқытушы косымша материалдар, әртүрлі анықтамалық
мәліметтерден ақпараттар беру үшін көрнекі кұрал ретінде пайдалана
алады.
Бөлімдер
Білімдер бекеті
Қандай сызықтар жетіспейді?
Адасқан көріністер
Геометриялық құрылым
Щеңберлерді тең бөлікке
бөлу;
Бұрышты және доғаларды
тең бөлікке бөлу;
Щеңберлерді бөлу;
Доға ортасын табу;
Сызба құралдары арқылы геометриялық есептерді графикалық жолмен
шешу
Кесіндіні тең бөлікке бөлу
Кім жылдам?
Тест
Қиманы алу мәні
Жазықтықтағы алынған затты ойша қию, бейнелеу пішінін қима деп атайды
Қиған жазықтықта орналасқан , қималарда көрінеді
Қима пішіні проекциялардың жазықтығына жобаланады
Шығарылған қима
Нәтижелері
көрсетіп отырғандай, колледж пәндерін оқыту процесінде
мультимедияны қолдану оқытушы мен оқушы қарым-катынасы
жүйесін, олардың іс-әрекеттерінің мазмұнын, құрылымын өзгерте
отырып, түрлендіре алады және осы әрекет мүшелерінің мотивіне әсер
ете отырып, олардың мотивациялык, эмоционалдық ортасына, сезімнің
өсуіне әсер етеді.
Оқу процесіне жана ақпараттық технологияларды енгізу ісі сызу
пәніне де тигізер әсері көп.
Оқушылардың пәнді жақсы игеруінің басты шарты оқытушының осы
сабаққа деген кызығушылықты тудыра білуінен
басталады.
Пайдаланған материалдар
1. Н.С.Дружинин, П.П. Цылбов Курс черчения
2. Н.С.Брилинг, Ю.П. Евсеев Задания по черчению.
Оқулық
3. Компьютерлік оқыту программаларын қолдану.
Информатика-физика-математика журналы. №3. Алматы, 2000.
–Б.10-13.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сызу пәнінен компьютерлік мүмкіндіктерін пайдалану
Сызу пәнінен компьютерлік мүмкіндіктерін пайдалану
Сызу пәнінен компьютерлік мүмкіндіктерін пайдалану
Колледж
пәндерін оқыту процесінде пән бойынша оқыту жүйесін құру заңдылығын
оқыту теориясы қарастырады. Оқыту теориясы мен әдістеріне
негізделген түсінік-оқыту технологиясы, яғни, педагогикалық
технология болып табылады.
Мультимедия
1) Дыбыс
2) Анимация
3) Видео
4) Мәтін
5) Графика
Оқытушы — шығармашылық ізденіс қабілеті дамыған, жаңа педагогикалық
технологияларды жете меңгерген, мамандық шеберлігі қалыптасқан, бір
уақытта педагог-психолог және оку процесін ұйымдастырушы технолог
бола білуі керек.
Жаңа технологиялар — педагогтың мүмкіндігін күшейтетін құрал.
Компьютер мүмкіндіктері психология мен дидактика тұрғысынан
талданып, керек кезінде педагогикалык талаптарға сай қолданылуы
керек. Компьютердің сызбалық мүмкіндігінің молдығы дәрістік
экспсриментті бояулы суреттермен, сызбалармен, кестелер мен байыта
түсуге жол ашады, оларды оқу-процесінде қолдану тиімділігі мол.
Компьютерді оқытушы косымша материалдар, әртүрлі анықтамалық
мәліметтерден ақпараттар беру үшін көрнекі кұрал ретінде пайдалана
алады.
Бөлімдер
Білімдер бекеті
Қандай сызықтар жетіспейді?
Адасқан көріністер
Геометриялық құрылым
Щеңберлерді тең бөлікке
бөлу;
Бұрышты және доғаларды
тең бөлікке бөлу;
Щеңберлерді бөлу;
Доға ортасын табу;
Сызба құралдары арқылы геометриялық есептерді графикалық жолмен
шешу
Кесіндіні тең бөлікке бөлу
Кім жылдам?
Тест
Қиманы алу мәні
Жазықтықтағы алынған затты ойша қию, бейнелеу пішінін қима деп атайды
Қиған жазықтықта орналасқан , қималарда көрінеді
Қима пішіні проекциялардың жазықтығына жобаланады
Шығарылған қима
Нәтижелері
көрсетіп отырғандай, колледж пәндерін оқыту процесінде
мультимедияны қолдану оқытушы мен оқушы қарым-катынасы
жүйесін, олардың іс-әрекеттерінің мазмұнын, құрылымын өзгерте
отырып, түрлендіре алады және осы әрекет мүшелерінің мотивіне әсер
ете отырып, олардың мотивациялык, эмоционалдық ортасына, сезімнің
өсуіне әсер етеді.
Оқу процесіне жана ақпараттық технологияларды енгізу ісі сызу
пәніне де тигізер әсері көп.
Оқушылардың пәнді жақсы игеруінің басты шарты оқытушының осы
сабаққа деген кызығушылықты тудыра білуінен
басталады.
Пайдаланған материалдар
1. Н.С.Дружинин, П.П. Цылбов Курс черчения
2. Н.С.Брилинг, Ю.П. Евсеев Задания по черчению.
Оқулық
3. Компьютерлік оқыту программаларын қолдану.
Информатика-физика-математика журналы. №3. Алматы, 2000.
–Б.10-13.
шағым қалдыра аласыз













