Сызықтық алгоритмдерді программалау. 6-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сызықтық алгоритмдерді программалау. 6-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтық алгоритмдерді программалау. 6-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

PYTHON тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық алгоритмдерді программалау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты:

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады

Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы

Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау

Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану

Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет)

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2. Психологиялық ахуал

«Дизайн»

Әр оқушы өзінің қандай жансыз зат екенін айтады. Дизайнер келіп оларды өз талғамымен орналастырады. Ең бастысы, бәрін өз орнына тиімді орналастыра білу. Сабақта да солай әр жұмыстың өз

қызметі, өз орны бар. Орнымен жұмсасақ қана нәтиже болатынын айтып сабақты бастайды

3. Топқа бөлу

А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді


4. «Ұста,ұстама» ойыны .

Үй тапсырмасы қайталау ретінде оқушылар бір-біріне әр түрлі сұрақтар бере отырып, допты лақтырады, допты ұстаған оқушы тез жауап беріп, ұпай жинау керек. Егер жауап бере алмаса топтан ұпай кемітіледі. Осылай топ оқушылары кезек-кезек допты лақтырып үй жұмысын қортындылайды

1.Мұғаліммен амандасады.

2 Оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі.





3. А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді



4. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа жауап береді



















Дескриптор

Сұраққа жауап береді.

2 балл






Оқулық

«Арман ПВ»











А,В,С әріатері







Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа сабақ


Топтық жұмыс

1 –тапсырма

«Бірге ойлаймыз» әдісі

арқылы топқа сұрақтар беріледі

Жұптық жұмыс

2- тапсырма

«Көршіңмен талқыла» әдісі

арқылы тапсырманың айырмашылығын анықтайды . Керекті мәліметті дәптерге жазады


Жеке жұмыс .

3- тапсырма

«Ой қозғау» әдісі

берілген тапсырманы компьютерде орындайды


EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Сызықтық алгоритм деген не?

Сергіту сәті

«Айдаһар»

Оқушыларды сергітіп алу үшін бәрін бір бірінің белінен ұстатып тұрғызады. 1-оқушы «айдаһардың басы», соңындағы оқушы

«құйрығы». Басы құйрықты ұстап алу керек

Сабақты қорытындылау

4- тапсырма

WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді

























































1- тапсырманы

орындайды








2-тапсырманы орындайды.










3-тапсырманы орындайды











Тапсырманы орындайды




Сергіту сәтін жасайды





4- тапсырманы орындайды














































Дескриптор

-Сызықтық алгоритм қадамдарын не себепті ауыстыруға болмайтынын айтады

.

2 балл




Дескриптор:

Python программасындағы input, print функцияларын салыстырады

2 балл





Дескриптор:

- Python тілінде программа кодын жазады 2 балл








Дескриптор:

Сұраққа жауап береді






Дескриптор:

Онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді

2 балл
















































Оқулық, ноутбук















Дәптер, оқулық














Ноутбук, оқулық





Тапсырма







https://wordwall.net/ru/resource/28456486





Сабақтың соңы

5 мин







Бағалау

Рефлекция. «Табыс» ағашы

10 балдық жүйемен бағаланады

Өзін-өзі бағалайды








Жалпы 10 балл жинайды

Слайд/плакат

Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.02.2025
144
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі