Сызықтық алгоритмдерді программалау ҚМЖ Информатика

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сызықтық алгоритмдерді программалау ҚМЖ Информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Материалдың қысқаша нұсқасы

___________________________________________

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сызықтық алгоритмдерді программалау

Бөлім:

PYTHON тілінде программалау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

 

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сызықтық алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

Python тілінде өрнек құру ережелерін қолдана отырып, сызықтық алгоритмдерге бағдарламалар жазады


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.


2) "Көңіл-күй сөмкесі" әдісі арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша сыныпта достық атмосфера қалыптасады.

3) Үй тапсырмасын тексеру.


Өткен тақырыпты қайталау.

Пайдаланушыдан атын, жасын, телефон нөмірін сұрайтын бағдарлама жасау:

- аты ("сіздің атыңыз кім?″)

- жасы("сіз неше жастасыз?″)

- телефон нөмірі ("сізде қандай телефон нөмірі бар?″)

Бағдарламаның нәтижесінде үш жол шығуы керек:

* "Аты"

* "Жас"

* "Телефон нөмірі"

Сұрақтар:

- Бағдарламаны орындауда қандай операторларды пайдаландың?

- Сізге орындалған жұмыс ұнады ма?

- Мәліметтерді енгізуге арналған операторды атаңдар?

- Мәліметтерді шығаруға арналған оператордың жазылу ерекшелігі?

Балалар жұмыс орындарын тексереді.


Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады





Тапсырмаларды орындайды







Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі.


Мақтау










«Бес саусақ»

әдісі бойынша бағалау


Интербелсенді тақта, презентация

Сабақтың ортасы


Жаңа тақырыпты меңгеру

Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).

"Инсерт" әдісі.

Оқушылар мәтінді арнайы белгішелермен белгілеу арқылы оқиды

V—Мен мұны білемін;

+ — бұл мен үшін жаңа ақпарат;

- — мен басқаша ойладым, бұл менің білгеніме қайшы келеді;

? — бұл маған түсініксіз, нақтылау қажет.

Жеке тапсырма:

Төменде берілген бағдарлама кодының синтаксисіндегі қателерді анықтаңыз. Бұл бағдарламада не есептеледі?

a = int(input())

b = int(input))

c = int(input())

v: = a * bc

S = 2 (a * b + b * c + ac)

print (V, S)


Білімді бекіту

Сергіту сәті

Топтарға бөлінеді, тапсырманы топта орындайды


























Дескрипторлар:

- анықтаманы жазады


- сәйкестікті белгілейді







- алгоритмнің орындалу нәтижесін анықтайды






Көз жаттығуларын орындайды





- шығыс нәтижесін анықтайды



- интерактивті тапсырманы орындайды;


- бағдарламаны түзетеді



- бағдарлама кодыг жазады, нәтижесіне талдау жасайды

«Шапалақтау» әдісі




























ФБ















Презентация,

оқулық



























Оқулық,

Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер


https://wordwall.net/ru/resource/68749713

Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

Квадраттың жиегінің ұзындығы 5 см. квадраттың ауданын табатын бағдарлама жасаңыз.

Рефлексия.

Үй тапсырмасын жазады




Өз жұмыстарын бағалайды






Өзін-өзі бағалау






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
138
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі