Сабақтың
басы
|
1) Оқушылармен сәлемдесу,
сабаққа қатысуды тексеру.
2) "Көңіл-күй сөмкесі" әдісі
арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша
сыныпта достық атмосфера қалыптасады.
3) Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен тақырыпты
қайталау.
Пайдаланушыдан атын, жасын,
телефон нөмірін сұрайтын бағдарлама жасау:
- аты ("сіздің атыңыз
кім?″)
- жасы("сіз неше
жастасыз?″)
- телефон нөмірі ("сізде
қандай телефон нөмірі бар?″)
Бағдарламаның нәтижесінде үш
жол шығуы керек:
*
"Аты"
*
"Жас"
* "Телефон
нөмірі"
Сұрақтар:
- Бағдарламаны орындауда
қандай операторларды пайдаландың?
- Сізге орындалған жұмыс ұнады
ма?
- Мәліметтерді
енгізуге арналған операторды атаңдар?
- Мәліметтерді шығаруға
арналған оператордың жазылу ерекшелігі?
|
Балалар жұмыс орындарын
тексереді.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады
Тапсырмаларды
орындайды
Сұрақтарға жауап береді, әр
оқушы өз пікірімен бөліседі.
|
Мақтау
«Бес
саусақ»
әдісі бойынша
бағалау
|
Интербелсенді тақта,
презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
"Инсерт"
әдісі.
Оқушылар мәтінді арнайы
белгішелермен белгілеу арқылы оқиды
V—Мен мұны
білемін;
+ — бұл мен үшін жаңа
ақпарат;
- — мен басқаша ойладым, бұл
менің білгеніме қайшы келеді;
? — бұл маған түсініксіз,
нақтылау қажет.
Жеке
тапсырма:
Төменде берілген бағдарлама
кодының синтаксисіндегі қателерді анықтаңыз. Бұл бағдарламада не
есептеледі?
a =
int(input())
b =
int(input))
c =
int(input())
v: = a *
bc
S = 2 (a * b + b * c +
ac)
print (V,
S)
Білімді
бекіту

Сергіту
сәті


|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы
топта орындайды
Дескрипторлар:
- анықтаманы
жазады
- сәйкестікті
белгілейді
- алгоритмнің орындалу
нәтижесін анықтайды
Көз жаттығуларын
орындайды
-
шығыс
нәтижесін анықтайды
- интерактивті тапсырманы
орындайды;
- бағдарламаны
түзетеді
- бағдарлама кодыг жазады,
нәтижесіне талдау жасайды
|
«Шапалақтау» әдісі
ФБ
|
Презентация,
оқулық
Оқулық,
Жұмыс дәптерлері, жұмыс
парағы, компьютер
https://wordwall.net/ru/resource/68749713
|