Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сызықтық функция
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пікір
Каканова Айнұр өзінің терең білімділігімен, ізденгіштігімен, жаңашылдығымен ерекше көзге түсіп жүрген ұстаз .
Сабақты оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланып, түрлендіріп өткізеді. Оқушылардың математикалық білімдерін шыңдауға, оларды шығармашылық жұмыстарға баулуға көп көңіл бөледі. Бағыт бере отырып, тақырыпты оқушылардың өздері меңгеруіне, жан-жақты қарастырып, білімді терең ұғынуына, алған білімдерін өмірде қолдана білуіне ықпал жасайды, қосымша тың мәліметтер ұсынады.
Түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланып, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыруға, олардың бойында жақсы қасиеттерді қалыптастыруға ерекше көңіл бөледі.
Г.Сүлейменова,
Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп директоры
Шардара ауданы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Функция. Функцияның графигі |
Мектеп: Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп |
||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Каканова Айнұр |
||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны:20 |
Қатыспағандар:- |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сызықты функциялардың графиктерінің өзара орналасуы |
||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу; |
||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табады |
||||||||||||||||
Оқушылар басым бөлігі: графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын берілген нүкте арқылы өтетін сызықтық функцияның формуласын жазады |
|||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын немесе перпендикуляр берілген нүкте арқылы өтетін сызықтық функцияның формуласын тауып, графиктерін салады |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табады |
||||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
– бөлімнің тапсырмаларын орындау барысында математикалық терминдер мен символдарын дұрыс қолданады; – зерттелген функциялардың графигін салу алгоритмін сипаттайды; – функционалдық және функционалдық емес тәуелділіктердің арасындағы айырмашылықты түсінеді; |
||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Жақсы қарым-қатынас орнату,топтық жұмыста ұйымшылдық таныту, «Рухани жаңғыру» мақаласын, атаулы мерекелерді кірістіру арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу, ұлттық құндылықтарды оқушылардың бойларына сіңіру |
||||||||||||||||
Пәнаралақ байланыс: |
«Функция және функцияның графигі», «Сызықтық функция және оның графигі» тақырыптарымен спиральді қағидат бойынша байланысады. Атаулы мерекелерді енгізу арқылы әдебиет сабағымен байланыстыру |
||||||||||||||||
Алдыңғы білім: |
Функция және функцияның графигі, сызықтық функция және оның графигі, сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы |
||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Реурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Кіріспе Функцияларға байланысты топқа бірігу. «Сызықтық функция», «Тура пропорционалдық», «Тұрақты функция». Үй тапсырмасын тексеру №3,73 |
Функциялар жазылған карточкалар |
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Өткен тақырыпты пысықтау . “Экспресс-сауал” әдісі 1. Қандай функция сызықтық функция деп аталады? 2. Сызықтық функцияларға мысал келтiрiѓдер. 3. Сызықтық функцияның графигi не деп аталады? 4. Тура пропорционалдық функциясы дегеніміз не? 5. «Функция» терминін енгізген кім? 6. у = kх + b сызықтық функциясындағы k мен b не деп аталады? 7. у = kх функциясының графигi не деп аталады? Графиктiң орналасуы k-мен қалай байланысты? 8. Функцияның берілу тәсілдері «Қорытынды шығар» Берілген шарт бойынша қорытынды шығару керек
«Тобыңмен пікірлес»
Дескриптор: - берілген функцияның графигіне графигі параллель функцияны табады;
«Кім білгір?» әдісі. Жеке жұмыс. А, В, С деңгейлі есептер беру А деңгей Сызықтық функцияның формуласындағы сызықшаның орнына олардың графиктері а)параллель ә) қиылысатындай сандарды қойып жаз.
Дескриптор: − параллель болатын сызықтық функцияның бұрыштық коэффициентін табады;
В деңгей у = -0,5х+4 функциясы графигіне перпендикуляр болатын және бос мүшесі а) -4-ке ә) 3-ке тең болатын сызықтық функцияны жаз. Дескриптор: -перпендикуляр болатын және бос мүшесі берілген сандарға тең болатын сызықтық функцияның формуласын жазады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |