Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы Ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы Ашық сабақ қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

7.2А Функция. Функция графигі

Мектеп

С.Н.Имашев атындағы жалпы орта мектебі

Педагогтің Т.А.Ә.

Мәлік Гүлімай Мұқанбедуллақызы

Күні:

23.11.22

Сынып: 7

Қатысушылар саны: 14

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.4.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Сабақтың мақсаты

- графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табады

Бағалау критерийі

- графигі берілген функцияның графигіне параллель сызықтық функцияның формуласын табады;

- графигі берілген функцияның графигін қиятын сызықтық функцияның формуласын табады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

6 минут

- амандасу;

- оқушыларды түгендеу;

- үй тапсырмасын тексеру:

- «Математикалық тілек» тілеу

- топқа бөлу «Жұмбақтар» арқылы. Оқушыларға суреттер таратылады.

Алды артымыз шексіз де
Жете алмайсың біздерге.
Сәуле менен кесінді
Шыққан тегін білсе де. (түзу)

Егіз туған қос жүйрік
Жарыса шауып терлейді
Терлеген сайын өрлейді,
Бірін бірі көрмейді.
Дамылсыз қанша шапса да
Бір мәреге келмейді (параллель түзулер)

90 градус бұрыш жасап,

Кездесті екі түзу

Атауын білімпазға,

Міндетті екен білу (перпендикуляр түзулер )


- амандасу;

- жинақталу, оқулықтарын дайындау;

- сыныптасына жылы лебіздер айту;

- топ бойынша орналасу.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы».


7 сынып оқулығы. 1- бөлім.


Сабақтың ортасы:

8 минут



















10 минут








































10 минут










Тапсырма №1: (Т)

Әдіс: «Айналмалы бекеттер»

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуына байланысты сәйкестендіріңіз.

Қателерін «Geogebra» бағдарламасы арқылы көрсету.





ЕБҚ: Берілген функция графигтерінің өзара орналасауын анықтаңыз




Тапсырма №2: (ЖЖ)

Әдіс: «Жұптас»


1-сурет: у=2х


2-сурет: у=3х


3-сурет: у=1,5х

Берілген функция графиктерін пайдаланып функция құрыңыз. Осы функция графигіне параллель болатын функция құрып, оның графигін салыңыз.



ЕБҚ:


Тапсырма №3: (Т)

Әдіс: «ПОПС формуласы»

озиция Объяснение Пример Суждение)

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»


«Балзия» және «Тәттілер» кондитерлік дүкендері 2010 жылы өз жұмысын бастады. «Балзия» дүкенінің жылдық табысы у=2х функциясымен, ал «Тәттілер» дүкенінің жылдық табысы у=3х-10 функциясымен сипатталады. а)кондитерлік дүкендер қай жылы бірдей табыс тапты?

б) 2020 жылы «Балзия» және «Тәттілер» кондитерлік дүкендерінің жылдық табыстары қанша?

с) «Балзия» кондитерлік дүкені қай жылы 100000 табыс тапты?


ЕБҚ:





































Дескриптор:

- функция графиктерінің параллель орналасатынын анықтайды;

- функция графиктерінің перпендикуляр қиылысатынын анықтайды;

- функция графиктерінің қиылысатынын анықтайды.




Дескриптор:


ҚБ: өзін-өзі бағалау




Дескриптор:

- сызбадағы функция графигін пайдаланып функция құрады;

- функция графигіне параллель болатын функция құрады;

-параллель функция графигін салады.













Дескриптор:

ҚБ: Өзара бағалау











Дескриптор:


Дескриптор:








Дескриптор:

ҚБ: өзін-өзі бағалау


Қосымша 1














Қосымша 2





Қосымша 3








































Қосымша 4






Қосымша








Сабақтың соңы:

5 минут

Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?

Үйге тапсырма:

Оқушы саусақтары арқылы бүгінгі сабаққа деген пікірін білдіреді.

















Қосымша 1

«Түзу» тобына:

Функциялар

Графиктерінің өзара орналасуы

у=-7х-3 және у=-7х

Перпендикуляр

у=- х+2,5 және у= х

Қиылысады

у=-7х-3 және у=7х+3

Параллель

у=4х және у=-0,25х+2

Қиылысады

у=-3 және у=х+3

Перпендикуляр



«Параллель» тобына:

Функциялар

Графиктерінің өзара орналасуы

у=3х-3 және у=- х

Перпендикуляр

у=- х+2,5 және у= х

Қиылысады

у=-2х-3 және у=0,5х+3

Параллель

у=0,25х және у=4х+2

Қиылысады

у=7,5х+3 және у=7,5х-3

Перпендикуляр



«Перпендикуляр» тобына:

Функциялар

Графиктерінің өзара орналасуы

у=-х-3 және у=-12х

Перпендикуляр

у=- х+2,5 және у=0,8х-3

Қиылысады

у=х-3 және у=х+3

Параллель

у=-4х және у=0,25х+2

Қиылысады

у=2,5х және у=3

Перпендикуляр



Қосымша 3

Қосымша 4

«ПОПС формуласы»

озиция Объяснение Пример Суждение)

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2025
146
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі