|
Бөлім: Қиял мен шындық |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашып түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару. Қызығушылықты ояту 1.Миға шабуыл Сабақтың басында оқушыларға «Нар идірген» күйі тыңдатылады. Күйді тыңдап отырған кезде жұппен «Сұрақтар көшкіні» кестесі бойынша нақты аргументтерді жазып алып отырады. https://www.youtube.com/watch?v=qYMa-YjCF4E
Күйді тыңдап болғаннан кейін
«Сұрақтар көшкіні» әдісімен оқушылар бір-біріне
сұрақтар Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
Сабақтың басында оқушыларға «Нар идірген» күйі тыңдатылады. Күйді тыңдап отырған кезде жұппен «Сұрақтар көшкіні» кестесі бойынша нақты аргументтерді жазып алып отырады.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
|
https://www.youtube.com/watch?v=qYMa-YjCF4E
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
3. Мағынаны тану. 1-тапсырма. Мазмұндық талдау. І топ «Күй аңызы». ІІ топ «Жапандағы жалғыз нар». ІІІ топ «Қараша үй» . ІҮ топ «Күй құдіреті». Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. «Әдебиет лотосы» әдісі арқылы шығарма кейіпкерлеріне талдау жасаңдар.Талдау барысында нақты дәлел келтіріп, кейіпкерлердің ұқсастықтар мен айырмашылықтарын ашыңдар.
Дескриптор: 1.Әңгімеге шынайы көзқарасын білдірді. 2.Пікірі анық, нақты, дәлелді. ҚБ 3-тапсырма. Оқушылар « Төрт сөйлем» әдісі арқылы ойларын жеткізіп айтады. Пікір.
Дәлел. ...................................................................................................................
Мысал. .................................................................................................................
Қорытынды. ...................................................................................................... Ой толғаныс. «Автор орындығы» әдісі Шығарманың маңызын түсіндір. Мен үшін маңызы ................................................................................................ Жастар үшін маңызы ........................................................................................... Адамзат үшін маңызы .........................................................................................
|
Оқушылар шығармаға мазмұндық талдау жүргізеді.
Әдебиет лотосы» әдісі арқылы шығарма кейіпкерлеріне талдау жасаңдар.Талдау барысында нақты дәлел келтіріп, кейіпкерлердің ұқсастықтар мен айырмашылықтарын ашыңдар.
Оқушылар « Төрт сөйлем» әдісі арқылы ойларын жеткізіп айтады.
Шығарманың маңызы туралы өз ойларын жеткізеді.
|
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
|
8-сынып қазақ әдебиеті
Т. Ахтанов «Күй аңызы» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс: «Сөйлемді толықтыру» әдісі Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топқа шығарма үзінділері таратылады. Әр топтан бір спикер шығып, үзінді бойынша «Сөйлемді толықтыру» әдісі арқылы өз ойын айта бастайды. Топ спикері ойын аяқтағанда екінші топтың спикері оған қарсы сұрақтар қояды. Топ мүшелері рөлмен ауыса алады. Сұрақтар төмендегідей үлгіде болады.
|
Стикерлер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен техника
қауіпсіздігін сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылардың топ спикері ретінде бағалау арқылы сыни ойлау , топ мүшелерінің ойын қорытындылау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру көзделеді. Сабақтың соңындағы «Сөйлемді толықтыру» әдісінде қабілеті жоғары оқуышының көшбасшылық қабілетін дамыту көзделеді. |
Сабақ барысында сынып оқушыларының материалды меңгеру деңгейі әр тапсырма барысында бағалау критерийі бойынша топтық, өздік бағалау ретінде жүзеге асырылады. |
Оқушылардың денсаулығын сақтау мақсатында «Жанды суреттер» әдісін жүзеге асыру кезеңінде қимыл-қозғалысына ерекше мән беріледі. Оқушылардың сынып бөлмесінде отырып қалмай, жүруіне көңіл аударылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны
Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны
|
Бөлім: Қиял мен шындық |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашып түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару. Қызығушылықты ояту 1.Миға шабуыл Сабақтың басында оқушыларға «Нар идірген» күйі тыңдатылады. Күйді тыңдап отырған кезде жұппен «Сұрақтар көшкіні» кестесі бойынша нақты аргументтерді жазып алып отырады. https://www.youtube.com/watch?v=qYMa-YjCF4E
Күйді тыңдап болғаннан кейін
«Сұрақтар көшкіні» әдісімен оқушылар бір-біріне
сұрақтар Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
Сабақтың басында оқушыларға «Нар идірген» күйі тыңдатылады. Күйді тыңдап отырған кезде жұппен «Сұрақтар көшкіні» кестесі бойынша нақты аргументтерді жазып алып отырады.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
|
https://www.youtube.com/watch?v=qYMa-YjCF4E
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
3. Мағынаны тану. 1-тапсырма. Мазмұндық талдау. І топ «Күй аңызы». ІІ топ «Жапандағы жалғыз нар». ІІІ топ «Қараша үй» . ІҮ топ «Күй құдіреті». Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. «Әдебиет лотосы» әдісі арқылы шығарма кейіпкерлеріне талдау жасаңдар.Талдау барысында нақты дәлел келтіріп, кейіпкерлердің ұқсастықтар мен айырмашылықтарын ашыңдар.
Дескриптор: 1.Әңгімеге шынайы көзқарасын білдірді. 2.Пікірі анық, нақты, дәлелді. ҚБ 3-тапсырма. Оқушылар « Төрт сөйлем» әдісі арқылы ойларын жеткізіп айтады. Пікір.
Дәлел. ...................................................................................................................
Мысал. .................................................................................................................
Қорытынды. ...................................................................................................... Ой толғаныс. «Автор орындығы» әдісі Шығарманың маңызын түсіндір. Мен үшін маңызы ................................................................................................ Жастар үшін маңызы ........................................................................................... Адамзат үшін маңызы .........................................................................................
|
Оқушылар шығармаға мазмұндық талдау жүргізеді.
Әдебиет лотосы» әдісі арқылы шығарма кейіпкерлеріне талдау жасаңдар.Талдау барысында нақты дәлел келтіріп, кейіпкерлердің ұқсастықтар мен айырмашылықтарын ашыңдар.
Оқушылар « Төрт сөйлем» әдісі арқылы ойларын жеткізіп айтады.
Шығарманың маңызы туралы өз ойларын жеткізеді.
|
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
|
8-сынып қазақ әдебиеті
Т. Ахтанов «Күй аңызы» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс: «Сөйлемді толықтыру» әдісі Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топқа шығарма үзінділері таратылады. Әр топтан бір спикер шығып, үзінді бойынша «Сөйлемді толықтыру» әдісі арқылы өз ойын айта бастайды. Топ спикері ойын аяқтағанда екінші топтың спикері оған қарсы сұрақтар қояды. Топ мүшелері рөлмен ауыса алады. Сұрақтар төмендегідей үлгіде болады.
|
Стикерлер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен техника
қауіпсіздігін сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылардың топ спикері ретінде бағалау арқылы сыни ойлау , топ мүшелерінің ойын қорытындылау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру көзделеді. Сабақтың соңындағы «Сөйлемді толықтыру» әдісінде қабілеті жоғары оқуышының көшбасшылық қабілетін дамыту көзделеді. |
Сабақ барысында сынып оқушыларының материалды меңгеру деңгейі әр тапсырма барысында бағалау критерийі бойынша топтық, өздік бағалау ретінде жүзеге асырылады. |
Оқушылардың денсаулығын сақтау мақсатында «Жанды суреттер» әдісін жүзеге асыру кезеңінде қимыл-қозғалысына ерекше мән беріледі. Оқушылардың сынып бөлмесінде отырып қалмай, жүруіне көңіл аударылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















