Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қиял мен шындық

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Сабақ мақсаты

Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашып түсіндіру.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Қызығушылықты ояту 1.Миға шабуыл

Сабақтың басында оқушыларға «Нар идірген» күйі тыңдатылады. Күйді тыңдап отырған кезде жұппен «Сұрақтар көшкіні» кестесі бойынша нақты аргументтерді жазып алып отырады.

https://www.youtube.com/watch?v=qYMa-YjCF4E

1.Кім? Не?


2.Не жайлы айтылады?


3.Ерекше/ең ерекше...


Күйді тыңдап болғаннан кейін «Сұрақтар көшкіні» әдісімен оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды, сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.



Сабақтың басында оқушыларға «Нар идірген» күйі тыңдатылады. Күйді тыңдап отырған кезде жұппен «Сұрақтар көшкіні» кестесі бойынша нақты аргументтерді жазып алып отырады.















Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!


https://www.youtube.com/watch?v=qYMa-YjCF4E


Сабақтың ортасы


3. Мағынаны тану. 1-тапсырма. Мазмұндық талдау.

І топ «Күй аңызы».

ІІ топ «Жапандағы жалғыз нар».

ІІІ топ «Қараша үй» .

ІҮ топ «Күй құдіреті».

Дескриптор:

  • Әңгіме үзіндісін түсініп, талқылайды.

  • Көтерілген мәселені, идеяны анықтайды.

ҚБ

2-тапсырма. «Әдебиет лотосы» әдісі арқылы шығарма кейіпкерлеріне талдау жасаңдар.Талдау барысында нақты дәлел келтіріп, кейіпкерлердің ұқсастықтар мен айырмашылықтарын ашыңдар.


Әңгімеден үзінді

Қай

кейіпкердің

сөзі

Ұқсастықтары мен айырмашы-

лықтары

Менің пікірім

«Қашан кемеліне келтіргенше көп алдына салмаған жөн»




«Eкі күйші өнерлеріңді бірдей салыңдар»




«Cөзім-сөз.Өнерің жетсе тілегіңді бердім, қарағым»




«Aпырым-ай, осы мал жарықтық күйге елтитіні болады деуші еді...»




Кім біледі... бұйыртқаны осы болар»




Аһ, сабазың, шыңыраудан суырып шығарды-ау!





Дескриптор:

1.Әңгімеге шынайы көзқарасын білдірді.

2.Пікірі анық, нақты, дәлелді.

ҚБ

3-тапсырма. Оқушылар « Төрт сөйлем» әдісі арқылы ойларын жеткізіп айтады.

Пікір.


Дәлел. ...................................................................................................................


Мысал. .................................................................................................................


Қорытынды. ......................................................................................................

Ой толғаныс. «Автор орындығы» әдісі

Шығарманың маңызын түсіндір.

Мен үшін маңызы ................................................................................................

Жастар үшін маңызы ...........................................................................................

Адамзат үшін маңызы .........................................................................................


Оқушылар шығармаға мазмұндық талдау жүргізеді.



Әдебиет лотосы» әдісі арқылы шығарма кейіпкерлеріне талдау жасаңдар.Талдау барысында нақты дәлел келтіріп, кейіпкерлердің ұқсастықтар мен айырмашылықтарын ашыңдар.







































Оқушылар « Төрт сөйлем» әдісі арқылы ойларын жеткізіп айтады.













Шығарманың маңызы туралы өз ойларын жеткізеді.






ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

































ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

8-сынып қазақ әдебиеті









Т. Ахтанов «Күй аңызы»

Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс: «Сөйлемді толықтыру» әдісі

Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топқа шығарма үзінділері таратылады. Әр топтан бір спикер шығып, үзінді бойынша «Сөйлемді толықтыру» әдісі арқылы өз ойын айта бастайды. Топ спикері ойын аяқтағанда екінші топтың спикері оған қарсы сұрақтар қояды. Топ мүшелері рөлмен ауыса алады. Сұрақтар төмендегідей үлгіде болады.

  • Неге....

  • Мұны қайдан білесіз....

  • үшін сізде қандай дәлел бар.

  • Сіз неге олай ойлайсыз…

  • Сіз келісесіз бе…

  • Түсіндіре аласыз ба…

  • үшін не істеу керек?

Стикерлер

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен техника қауіпсіздігін сақтау


Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылардың топ спикері ретінде бағалау арқылы сыни ойлау , топ мүшелерінің ойын қорытындылау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру көзделеді. Сабақтың соңындағы «Сөйлемді толықтыру» әдісінде қабілеті жоғары оқуышының көшбасшылық қабілетін дамыту көзделеді.


Сабақ барысында сынып оқушыларының материалды меңгеру деңгейі әр тапсырма барысында бағалау критерийі бойынша топтық, өздік бағалау ретінде жүзеге асырылады.

Оқушылардың денсаулығын сақтау мақсатында «Жанды суреттер» әдісін жүзеге асыру кезеңінде қимыл-қозғалысына ерекше мән беріледі. Оқушылардың сынып бөлмесінде отырып қалмай, жүруіне көңіл аударылады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.04.2025
245
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі