Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгелдеу.
2.Сыныпта ынтымақтастық
орнату
Топқа бөлу
Оқушылар туды таңдау арқылы топқа
бөлінеді
1-топ: Бейбітшілік 2-топ: Тыныштық 3-топ:
Тәуелсіздік
|
|
Жаңа тақырыпты
болжау
Оқушыларға видео көрсету арқылы жаңа тақырыпты
болжайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,
өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен, бағалау жүйесімен
таныстырады.
|
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, бағалау
жүйесімен танысады
|
ҚБ:
Жарайсың!
|
Видео материал
Бағалау парақшасы
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу
|
«Түртіп алу»
әдісі
Темірхан Медетбектің өмірбаянымен танысып,
қажетті ақпаратты жаз.
Жеке жұмыс
«Жасырын ұяшықтар»
әдісі
1-тапсырма. Сұрақтарға жауап
бер.
-
Темірхан
Медетбек қай жылы, қай жерде дүниеге
келген?
-
Қандай
оқу орнында білім алған?
-
Темірхан
Медетбектің алғашқы жинағы қашан жарық
көрді?
-
Ақынның
өлеңдері қандай тілдерге
аударылған?
-
«Темірхан Тәуелсіздікті жан тәнімен қабылдап,
жырлап келе жатқан ақын» деп баға берген
кім?
Жеке
жұмыс.
2-тапсырма.
«Тәуелсізбін» өлеңін мәнерлеп
оқы.
Топтық жұмыс.
«Әдеби шеңбер»
әдісі.
Әр
топқа жеке өлең бөліктері беріледі.
1.Шығарма бөліктерін оқып, мазмұнын
ашады
2.Өлең бөліктерінен тірек сөздерді
анықта
3.
Өлең жолдарын тарихи оқиғамен байланыстыр.
Жұптық жұмыс.
Берілген өлең жолдары бойынша 3 сұрақ
құрастыр.
Жеке жұмыс.
«Тәуелсіздік» және «егемен» сөздеріне мағыналық
талдау жасап, аталған ұғымдарға анықтама
беріңдер
|
Автормен танысады
Сұрақтарға жауап береді
Өлеңді мәнерлеп оқиды
Өлең бөліктерін оқиды. Тірек сөздерді анықтап,
тарихи оқиғамен байланыстырады
Өлең жолдары бойынша сұрақ
құрастырады
«Тәуелсіздік» және «егемен» сөздеріне мағыналық
талдау жасайды
|
ҚБ:
Жарайсың!
Дескриптор: Жалпы – 1
балл
-сұрақтарға жауап береді – 1
балл
Дескриптор: Жалпы – 1
балл
-өлеңді мәнерлеп оқиды – 1
балл
Дескриптор: Жалпы – 4
балл
-берілген өлең жолдарын оқиды – 1
балл
-өлең жолдарының мазмұнын ашады – 1
балл
-өлең жолдарынан тірек сөздерді анықтайды – 1
балл
-өлең жолдарын тарихи оқиғамен байланыстырады – 1
балл
Дескриптор: Жалпы – 2
балл
-сұрақ құрастырады – 1
балл
-берілген өлең жолдарымен байланыстырады – 1
балл
Дескриптор: Жалпы – 2
балл
-«тәуелсіздік» сөзіне анықтама береді – 1
балл
-«егемен» сөзіне анықтама береді – 1
б
|
Оқулық
Үлестірме қағаздар
Оқулық
7- тап
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Білім поштасы» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге тапсырма:
«Тәуелсізбін» өлеңінен үзінді
жаттау
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы
бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|