Материалдар / Т.Әбдіков "Қонақтар" әңгімесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Т.Әбдіков "Қонақтар" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қонақтар әңгімесі туралы оқып біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1032
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
4-бөлім:5-сабақҰрпақ тәрбиесі
Сабақ тақырыбыТ.Әбдіков «Қонақтар әңгімесі» Құлазыған көңіл
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Махамбетова Биялай
Сынып: 7-сыныпҚатысқандар:Қатыспағандар: жоқ
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары7А\И 4Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан талдау 7 Б\С4 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу.

Сабақ мақсаттары(Бағалау критерийі)Барлық оқушылар орындай алады: Оқиға желісі бойынша өз көзқарасын білдіріп, талдау жасайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманың эстетикалық құндылығын анықтай отырып, сыни шолу жазады. Кейбір оқушылар орындай алады: Жазылған сыни шолуларына өзііндік көзқарастарын білдіреді.
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Ата-ананы сыйлау керекті туралы түсінігі қалыптасады.Өзіндік тұжырым жасайды.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Адам-өмірге қонақ,ата-ана-қазынаң,


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: ата-анаңа не қылсаң-алдыңа сол келер. -


Талқылауға арналған сұрақтар: . Қандай қасиеттер ұнайды?, Қандай отбасының ұл-қызысың?, Отбасының тірегі кімдер? Қарттарды қадірлеу үшін қандай қасиеттер болуы керек деп ойлайсыңдар? Барлық адамның адамгершілік сапасы бірдей ме?
Құндылықтарға баулуЗайырлы қоғам жəне жоғары руханият:Атадан-өсиет,анадан-қасиет
Пәнаралық байланысМузыка,өзін-өзі тану
Алдыңғы оқу: Қазақтың салтын сүйемін.
Сабақ барысы
УақытЖоспарланған жаттығу түрлеріҚалыптастырушы бағалауРесурстар
Сабақ басы
2 мин1-әрекет. Ұжымдық жұмыс: Сыныптастар бір-біріне жымия қарап, «Біз қазақтың ата-салтын сақтаймыз,ата-ананың парызын ақтаймыз»деп уәде береді. «Мен айтайын» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.Шаттық шеңберінде тұрып,шаңыраққа уық болады.

Шаңырақ сұлбасы макеті
4 мин2-әрекет. Білу.Құлазыған көңіл.Ребусты шешу арқылы атаның көңіл-күйін анықтау. Ребусты ұсыну.Сабақтың мақсатымен таныстыру.Түсіндіру:Өзіндіқ қөзқарасын талдауЭстетикалық құндылықты анықтау№№№№№№№

Тез шешкен оқушы бірін мадақтау.ребус
Сабақ ортасы
10 минБағалау критерийі: Оқиға желісі бойынша өзіндік тұрғыда талдау жасайды. 3-әрекет.Түсіну. Топтық жұмыс: «Уақыт тізбегі» әдісі бойынша Сағынып күтіп отырған ата-ана – көп күттірген қонақтар-баласының қонақ болып келуі – Сапабектің көршілеріне өзіне қаратуы – келіннің киімі-немересінің атаға жоламауы – немеренің, баласының әрекетіне әкенің жабырқауы – әкенің өзін-өзі жұбатуы әкенің болашағына күмәнмен қарап ойға шомуы – немересіне үміт күтуі – үмітінің ақталмауы-баласының қонақ болып келіп,қонақ болып кетуі- шығармадағы оқиғаның желісі бойынша талдау жасау тапсырылады. Оқидағы іс-әрекеттер өмірде кездес ме? Сауал бойынша өзіндік көзқрастағы пікірлерін айтуға мүмкіндік беру. Дескриптор: -Оқиға желісі бойынша талдау жасайды;-сұраққа өз пікірлерін білдіреді.4-әрекет. Ұжымдық жұмыс: «Рақмет» әдісі бойынша ең ұтымды сұрақ қойған немесе ой білдірген досыңа рақмет айтады. Неге сауалы бойынша



Оқулық, сызба «Уақыт тізбегі»кестесі
5 минБағалау критерийі: Шығарманың эстетикалық құндылығын анықтайды, сыни шолу жазады. 5-әрекет.Талдау. Жұптық жұмыс: «Кім жылдамәдісі бойынша шығармада ұлттық эстетикалық құндылық қалай көрініс тапты, соны жұбымен жылдам анықтау тапсырылады. Дескриптор: -оқушылар шығарманы шолып қайтадан оқиды;-эстетикалық құндылық көрініс тапқан тұсын анықтап белгілейді;-себебін түсіндіреді.6-әрекет. Топтық жұмыс: «Келісемін\кеіспеймін» әдісі бойынша бір-бірінің жұмысын бағалайды. Әдеби эссе
15 минБағалау критерийі: Жазылған сыни шолуларына өзііндік көзқарастарын білдіреді. 7-әрекет. Жинақтау. Жеке жұмыс: «Өзімді байқап көрейін...» әдісі бойынша шығармадағы анықталған эстетикалық құндылықтарға сыни шолу жаса. Тірек сөз: «Қазақтың жаны-домбыра» көршіңмен сыйлас,Әке-асқар тау,ана-мөлдір бұлақ,бала-жағадағы құрақ,ауыл-қазақтың жаны,оқыған,зерттеуші,жаңа заманға лайық..Критерийі: -Сыни көзқараста жазылу керек.-тірек сөздерді пайдалануы керек.-8 сөйлемнен тұру керек.Орфографияны және пунктуацияны сақтау керек.Дескриптор: -сыни шолудың құрылымымен танысады. -анықталған құндылықтарға сын көзбен қарап шолу жазады;- -8 сөйлем жазады. 8-әрекет. Жеке жұмыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша оқушылар бір-бірінің жұмысын жетілдіру үшін критерийге сәйкес кері баланыс береді. Тірек сөздер, орфографиялық және пунктуациялық сөздіктер

Сабақтың соңы
9 мин9-әрекет.Бағалау Ұжымдық жұмыс: «Еркін мінбер» әдісі бойынша «Ата-ананы-сыйлау парызымыз» тақырыбында ой түю.

10-әрекет. Жеке жұмыс-Бүгінгі сабақта маған не оңай болы?-Бүгінгі сабақта маған не қиын болды?-Сабақтағы мәселелер менің өміріме қалай әсер етті.Мінбер.Плакат: «Ата-ананы-сыйлау парызымыз»


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!