4-бөлім:5-сабақ | Ұрпақ тәрбиесі |
Сабақ тақырыбы | Т.Әбдіков «Қонақтар әңгімесі» Құлазыған көңіл |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Махамбетова Биялай |
Сынып: 7-сынып | Қатысқандар: | Қатыспағандар: жоқ |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 7А\И 4Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан талдау 7 Б\С4 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу.
|
Сабақ мақсаттары(Бағалау критерийі) | Барлық оқушылар орындай алады: Оқиға желісі бойынша өз көзқарасын білдіріп, талдау жасайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманың эстетикалық құндылығын анықтай отырып, сыни шолу жазады. Кейбір оқушылар орындай алады: Жазылған сыни шолуларына өзііндік көзқарастарын білдіреді. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Ата-ананы сыйлау керекті туралы түсінігі қалыптасады.Өзіндік тұжырым жасайды. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Адам-өмірге қонақ,ата-ана-қазынаң, |
| Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: ата-анаңа не қылсаң-алдыңа сол келер. - |
| Талқылауға арналған сұрақтар: . Қандай қасиеттер ұнайды?, Қандай отбасының ұл-қызысың?, Отбасының тірегі кімдер? Қарттарды қадірлеу үшін қандай қасиеттер болуы керек деп ойлайсыңдар? Барлық адамның адамгершілік сапасы бірдей ме? |
Құндылықтарға баулу | Зайырлы қоғам жəне жоғары руханият:Атадан-өсиет,анадан-қасиет |
Пәнаралық байланыс | Музыка,өзін-өзі тану |
Алдыңғы оқу: | Қазақтың салтын сүйемін. |
Сабақ барысы |
Уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Қалыптастырушы бағалау | Ресурстар |
Сабақ басы |
2 мин | 1-әрекет. Ұжымдық жұмыс: Сыныптастар бір-біріне жымия қарап, «Біз қазақтың ата-салтын сақтаймыз,ата-ананың парызын ақтаймыз»деп уәде береді. «Мен айтайын» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.Шаттық шеңберінде тұрып,шаңыраққа уық болады. |
| Шаңырақ сұлбасы макеті |
4 мин | 2-әрекет. Білу.Құлазыған көңіл.Ребусты шешу арқылы атаның көңіл-күйін анықтау. Ребусты ұсыну.Сабақтың мақсатымен таныстыру.Түсіндіру:Өзіндіқ қөзқарасын талдауЭстетикалық құндылықты анықтау№№№№№№№
| Тез шешкен оқушы бірін мадақтау. | ребус |
Сабақ ортасы |
10 мин | Бағалау критерийі: Оқиға желісі бойынша өзіндік тұрғыда талдау жасайды. 3-әрекет.Түсіну. Топтық жұмыс: «Уақыт тізбегі» әдісі бойынша Сағынып күтіп отырған ата-ана – көп күттірген қонақтар-баласының қонақ болып келуі – Сапабектің көршілеріне өзіне қаратуы – келіннің киімі-немересінің атаға жоламауы – немеренің, баласының әрекетіне әкенің жабырқауы – әкенің өзін-өзі жұбатуы – әкенің болашағына күмәнмен қарап ойға шомуы – немересіне үміт күтуі – үмітінің ақталмауы-баласының қонақ болып келіп,қонақ болып кетуі- шығармадағы оқиғаның желісі бойынша талдау жасау тапсырылады. Оқидағы іс-әрекеттер өмірде кездес ме? Сауал бойынша өзіндік көзқрастағы пікірлерін айтуға мүмкіндік беру. Дескриптор: -Оқиға желісі бойынша талдау жасайды;-сұраққа өз пікірлерін білдіреді. | 4-әрекет. Ұжымдық жұмыс: «Рақмет» әдісі бойынша ең ұтымды сұрақ қойған немесе ой білдірген досыңа рақмет айтады. Неге сауалы бойынша
| Оқулық, сызба «Уақыт тізбегі»кестесі |
5 мин | Бағалау критерийі: Шығарманың эстетикалық құндылығын анықтайды, сыни шолу жазады. 5-әрекет.Талдау. Жұптық жұмыс: «Кім жылдам?» әдісі бойынша шығармада ұлттық эстетикалық құндылық қалай көрініс тапты, соны жұбымен жылдам анықтау тапсырылады. Дескриптор: -оқушылар шығарманы шолып қайтадан оқиды;-эстетикалық құндылық көрініс тапқан тұсын анықтап белгілейді;-себебін түсіндіреді. | 6-әрекет. Топтық жұмыс: «Келісемін\кеіспеймін» әдісі бойынша бір-бірінің жұмысын бағалайды. | Әдеби эссе |
15 мин | Бағалау критерийі: Жазылған сыни шолуларына өзііндік көзқарастарын білдіреді. 7-әрекет. Жинақтау. Жеке жұмыс: «Өзімді байқап көрейін...» әдісі бойынша шығармадағы анықталған эстетикалық құндылықтарға сыни шолу жаса. Тірек сөз: «Қазақтың жаны-домбыра» көршіңмен сыйлас,Әке-асқар тау,ана-мөлдір бұлақ,бала-жағадағы құрақ,ауыл-қазақтың жаны,оқыған,зерттеуші,жаңа заманға лайық..Критерийі: -Сыни көзқараста жазылу керек.-тірек сөздерді пайдалануы керек.-8 сөйлемнен тұру керек.Орфографияны және пунктуацияны сақтау керек.Дескриптор: -сыни шолудың құрылымымен танысады. -анықталған құндылықтарға сын көзбен қарап шолу жазады;- -8 сөйлем жазады. | 8-әрекет. Жеке жұмыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша оқушылар бір-бірінің жұмысын жетілдіру үшін критерийге сәйкес кері баланыс береді. | Тірек сөздер, орфографиялық және пунктуациялық сөздіктер
|
Сабақтың соңы |
9 мин | 9-әрекет.Бағалау Ұжымдық жұмыс: «Еркін мінбер» әдісі бойынша «Ата-ананы-сыйлау парызымыз» тақырыбында ой түю.
| 10-әрекет. Жеке жұмыс-Бүгінгі сабақта маған не оңай болы?-Бүгінгі сабақта маған не қиын болды?-Сабақтағы мәселелер менің өміріме қалай әсер етті. | Мінбер.Плакат: «Ата-ананы-сыйлау парызымыз» |