Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: Тарих тағылымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесіндегікейіпкерлерінің іс-әрекетін талдау, кейіпкерлерді салыстыру;

Көптеген оқушылар: Шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау, салыстыру;

Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау, эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Жоспар

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру,

сабаққаназарын аудару.

Қызығушылықты ояту.

«Адасқан сөздер». Оқушылар орны ауысқан сюжеттерді дұрыс құрастырып, шығарма мазмұнына тоқталады.

Әңгіменің басталуы - Мазасы кеткен қарт.

Дамуы - Үміті орындалмаған қария.
Байланысуы - Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы. 
Шиеленісуі – Қаладағы баласының келуі. 

Шарықтау шегі - Ерекеңнің малын іздеуі.
Шешімі - Ерғабыл шал мен кемпірінің әңгімесі.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру,сабаққа назарын аудару.

Оқушылар орны ауысқан сюжеттерді дұрыс құрастырып, шығарма мазмұнына тоқталады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Қалыптастырушы бағалаулар



ҚБ

7-сынып қазақ әдебиеті







Жапсырма жұлдызшалар

Сабақтың ортасы













Мағынаны тану. Жеке жұмыс. Шығарма кейіпкерлерінің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтаңыз.

Кейіпкер-лер

Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай топтастыру

Шығармадан дәлелдер келтіру

Ерғабыл




Сапабек




Тома





Жеңісбек




Дескриптор:

  • кейіпкерлер типін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды;

  • әр кейіпкерге талдау жасайды;

  • шығармадан дәлелдер келтіреді.

ҚБ

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Тапсырма. Шығарма эпизодтары бойынша «Үш қадам» кестесін толтырыңыз.

1-қадам

2-қадам

3-қадам

Шығарма эпизодтарында көтерілген мәселелерді анықтаңыз

Қазіргі таңда бұл мәселелер өзекті бола ала ма? Неліктен?

Әке мен бала әңгімесінің жараспау себебі...






Дескриптор:

  • шығармадағы мәселелерді анықтайды;

  • мәселелерді қазіргі күнмен салыстырады;

  • кейіпкерлер бейнесін салыстырады.

ҚБ

Оқушылар шығарма кейіпкерлерінің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды.

Кейіпкерлер типін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды;

Әр кейіпкерге талдау жасайды;

Шығармадан дәлелдер келтіреді.



Шығарма эпизодтары бойынша «Үш қадам» кестесін толтырып, шығармадағы мәселелерді анықтайды;

мәселелерді қазіргі күнмен салыстырады;

кейіпкерлер бейнесін салыстырады.






Қалыптастырушы бағалаулар

ҚБ











Қалыптастырушы бағалаулар



ҚБ

Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі


А3 форматты қағаз, маркер



















Сабақтың соңы



Рефлексия:

Мені ... қуантты.

Мені ... таң қалдырды.

Мені ... ойландырды.

Мен ... көп мәлімет білдім.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.08.2025
98
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі