Бөлім: «Ұрпақ
тәрбиесі»
Сабақтың тақырыбы: Т.Әбдіков «Қонақтар»К
ейіпкерлер бейнесі
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Тулеуова С.Д.
Күні:
|
Сынып: 7
Пәні: әдебиет
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
1.7.Т/Ж Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан
талдау.
2.7.Т\Ж 4. Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу.
|
Сабақ
мақсаттары
40 минуттық
нәтиже
|
Барлық
оқушылар: 1. Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан
анықтайды.
2. Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша
алады..
|
Бағалау
крите-рийлері (Оқушылардың үйренгендігінің
дәлелі)
|
-
Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің типтерін жасалудың 2 тәсіліне талдай
алады.
-
Көркем шығармадағы 3
кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашады.
|
Ойлау
деңгейлері
|
Білу және түсіну (А), қолдану
(В), ойлаудың жоғары деңгейлері (С).
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тілдік
дағдылар: ептеп түсінеді, епсіздікпен,ат
жақты, қапсағай
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер: портрет, тура және жанама
мінездеу
Диалогта қолданатын сөз
тіркестері мен фразалар: портрет, мінездеу
арқылы
Қойылатын
сұрақтар: Қарттың үміті ақталды ма?
Ұлына неге ренжіді? Сапабектің орнында болса сен не істер
едің?
|
Құндылықтарды
игеру
|
Оқушылар бірлесе жұмыс
жасайды, ортақ мәмілеге келеді (ынтымақтастық, құрмет). Ата-ананы
құрметтеуді үйренеді (ұлттық құндылық).
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Кестелер компьютер арқылы
көрсетіледі.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Бейнелеу өнері, туған
өлке
|
Алдыңғы
оқу
|
Т.Әбдіковтың «Қонақтар»
әңгімесінің сюжетін меңгерген.
|
Саралау
|
Бір тапсырма беріледі, оны
орындауда оқушыларға әртүрлі қолдау жасалады. Оқушылардың деңгейіне
сәйкес әртүрлі нәтиже жоспарланады.
|
Бағалау
|
Оқушыларға сұрақтар қою, кері
байланыс беру. Дескрипторлар бойынша оқушылар бірін-бірі
тексереді.
|
Ресурстар
|
Тапсырма № 1 Кестелер.№ 2
оқулық
|
Сабақ
барысы
|
Жоспарланған
уақыт
|
Оқушы мен мұғалім
әрекеттері
|
Сабақтың
басы
|
Сабақтың ұйымдастыру
бөлімі:
Оқушылармен
амандасу
Оқушылардың сабаққа қатысымын
бақылау.
Тапсырма №1. Алдыңғы
білімді айқындау (Т).
Бөлімдер неге бұлай
аталған?
1.«Ерғабыл қарттың
ойы».
2. «Көптен күткен
қауышу»
3. «Дастарқанның
басында»
4. «Аспандиярдың
әні»
5. «Ақталмаған
үміт»
Орындау
барысы: ауызша
орындалады
Қалыптастырушы
бағалау: ойларын
толықтырады.
Сабақтың тақырыбын
жариялау. Т.Әбдіков «Қонақтар»
Шығармасындағы кейіпкерлер бейнесі
Мақсат пен бағалау
критерийлерін оқушыларға хабарлау.
Оқу
мақсаты.
1.7.Т/Ж Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан
талдау.
2.7.Т\Ж 4. Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу.
-
Бағалау
критерийлері: Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің типтерін жасалудың 2 тәсіліне (тура және жанама
мінездеу) талдай алады.
-
Көркем шығармадағы 3
кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашады.
|
Сабақтың
ортасы
|
1-топқа тапсырма №1
(Т)
Кейіпкер
|
Іс-әрекеті
|
Ішкі жан
дүниесі
|
|
|
|
2- топқа
тапсырма
Кейіпкер
|
Ерекшеліктері
|
Өмірлік
мақсаттары
|
Құндылық
тары
|
|
|
|
|
3- топқа
тапсырма
Сапабек
|
Әкесі
|
Қандай қасиеттер
тән?
|
4-топқа
тапсырма
Кейіпкер
|
Портреті
|
Мінездеме
|
|
|
|
Дескриптор:
- Сызбадағы тапсырмаларды
орындайды -3 балл
1. Орындауға дейін. Шарт
пен дескрипторларды талқылау – 1
мин.
2. Орындалу
барысы: Сызба талабына сай
жұмыстанады.
Қалыптастырушы
бағалау. Бақылау, кері байланыс,
бірін-бірі бағалау.
3.Орындағаннан кейін.
Тапсырманың орындалғанын тексеру, бағалау.
Рефлексия (Т). «Жетістіктер. Кедергілер.
Түзету жолдары».
Сыныппен
қорытындылау.Қарттың үміті ақталды ма?Ұлына
неге ренжіді?Сапабектің орнында болсаң сен не істер едің?Отбасылық
құндылықты қалай түсінесің?
|
Сабақтың
соңы
- 14
мин
|
Тапсырма №2
(Ө). Кейіпкерлер керісінше болғанда
( Жеңіс ауылда, атасының қасында өскенде ата-әжесін жатырқамаған
болар еді т.б.)
Дескриптор:
1. Бір кейіпкерге керісінше
болғандағы бейнесін жасайды – 2 балл.
1.Орындауға дейін. Шарт пен
дескрипторларды талқылау –
1
мин.
2. Орындау
барысы. Оқушылар тапсырмаларды жеке
орындайды.
3. Орындағаннан кейін.
Тапсырманы жариялау. Сынып алдында пікірлерін
ортаға салады.
Қалыптастырушы
бағалау. Бақылау, сұрақтар қою,
бірін-бірі бағалау.
Сабақ бойынша
рефлексия.ауызша «Сауалдар кестесі»
(Ұ):
Сұрақ
|
Жауап
|
Бүгінгі сабақта мақсатыңа жете
алдың ба?
|
|
Қай тапсырма сен үшін қиындық
туғызды?
|
|
Үй тапсырмасы: «Әке үміті»
эссе
Критерийлер:
-
Эссе жазу құрылымын ескеру
керек.
-
Кемінде 5 метафора сөздерді
қолдану қажет.
-
Кемінде 100 сөз болу
керек.
|