№54 «Айгүл» бөбекжай-бақшасы
Ашық ойын іс-әрекеті
Тақырыбы: «Табиғат біздің досымыз»
№11 «Көбелек» тобы
Тәрбиеші: Олжабаева.В.Г
2024 жыл
Тақырыбы: «Табиғат біздің досымыз»
Мақсаты: Балаларға табиғат тіршілік, қоршаған орта арасында байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру. Өлі және тірі табиғат жөнінде мағлұмат беру, табиғатқа деген сүйіспеншілікпен қарауға, қадірлей білуге үйрету.
Шаттық шеңбер
Күннің көзі ашылсын,
Көкке шуақ шашылсын.
Төрімізге еніпті
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой!
Ал кәнекей бәріміз
Сәлеметсіздерме дейік үлкендерге
Қонақтармен амандасу
(Дымбілмес музыка әуенімен кіреді. Қолында бұтақты сындырып жүреді)
Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе Дымбілмес сен қайдан жүрсің? Қолындағы шыбықты не үшін сындырып жүрсін?
Дымбілмес: Сәлеметсіңдерме балалар бұтақты ағаштан сындырып алдым, қызық көріп ойнап жүріп
Тәрбиеші: Дымбілмес бұл ағаштың бұтағы ғой. Ағашты сындырып ойнауға бола ма балалар? (балалар болмайды деп айтады)
Тәрбиеші: Табиғаттың басты байлығы жер. Анамыздың қалай жақсы көреміз табиғатты да солай жақсы көруіміз керек. Табиғат екіге бөлінеді. Тірі және өлі табиғат. Тірі табиғатқа адамдар өсімдік, жан жануарлар жатады. Ал өлі табиғатқа тас, су, күн бұлт. (Балалардың тақпақтары)
Тәрбиеші: Осы табиғат құбылыстарына байланысты ойын тапсырмаларды бізбен орында. Сонда сенде табиғат туралы сол кезде түсінесін.
1 ойын пазл арқылы күнді құрастыру.
2 ойын «Не артық» не артық табиғат құбылыстары ішінен артық затты табу.
Али:
Бұтақтарды сындырмай Тазалықты сақтаймыз Гүл өсіріп су құйып Табиғатты сақтайық
Айша:
Табиғат егіз адаммен
Ұқсастық табам соданмен
Мәңгілік болсын егіздер
Жер – Ана көк теңіздер
Арсен:
Жақсылықты қолдаймыз
Табиғатты қорғаймыз
Гүл егеміз бақтарға
Айналасын қоршаймыз
Адиль:
Табиғат біздің анамыз
Жер – Ана біздің панамыз
Таза болса табиғат
Бізде аман боламыз
3 ойын: «Табиғат дыбысын ажыратып, сурет бойынша көрсету»
Балалар тыңдайықшы бір дыбыс естілетін сияқты жаңбыр дыбысы естілсе жаңбырдың суретін көрсетеді.
Зйнап:
Қандай көркем қысқы күн
Аралап жүріп бұлттарды
Жайлап сеуіп сол нұрын
Жарқыратар ақ қарды
Бірде үйіріп қамшысын
Қабағын тарс түйіп
Тарсылдатып тамшысын
Жібереді құйып кеп
Дымбілмес:Балалар сендердің арқаларында біраз нәрсе үйрендім.Енді менімен бірге би билеп көңілімізді көтерейік.
Сергіту сәті
Сергіту сәтінен кейін тәжірибе
Ұжымдық жұмыс
Балалар үстелге жақындап табиғат бейнесін бейнелейік.
Тәжірибе
1) Айна барлық балаға беріледі.Айна бетіне үрлеу арқылы ауа беріп көрейікші.Айнаның бетін буланады ауа бар екенің біз білдік.
2) Су туралы.Су түссіз мөлдір ендеше суды ішіп көрейік дәмі барма екен балалар жоқ деп айтады еңдеше суға секер салып қандай дәмі бар екенің көрейік балалар тәтті дәмі бар деп айтады
Дымбілмес рахмет айтып шығып кетеді.
Қорытынды: Сұрақ жауап
Балалар бізге кім келді? (Дымбілмес)
Табиғат нешеге бөлінеді?
Біз не туралы айттық?
Балалар бүгіңгі ойын іс әрекеті жақсы қатыстыңдар.Алдағы уақытта жақсы қатысуларына тілектеспін.Рақмет көп көп.Тобымызға барайық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Табиғат біздің досымыз
Табиғат біздің досымыз
№54 «Айгүл» бөбекжай-бақшасы
Ашық ойын іс-әрекеті
Тақырыбы: «Табиғат біздің досымыз»
№11 «Көбелек» тобы
Тәрбиеші: Олжабаева.В.Г
2024 жыл
Тақырыбы: «Табиғат біздің досымыз»
Мақсаты: Балаларға табиғат тіршілік, қоршаған орта арасында байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру. Өлі және тірі табиғат жөнінде мағлұмат беру, табиғатқа деген сүйіспеншілікпен қарауға, қадірлей білуге үйрету.
Шаттық шеңбер
Күннің көзі ашылсын,
Көкке шуақ шашылсын.
Төрімізге еніпті
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой!
Ал кәнекей бәріміз
Сәлеметсіздерме дейік үлкендерге
Қонақтармен амандасу
(Дымбілмес музыка әуенімен кіреді. Қолында бұтақты сындырып жүреді)
Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе Дымбілмес сен қайдан жүрсің? Қолындағы шыбықты не үшін сындырып жүрсін?
Дымбілмес: Сәлеметсіңдерме балалар бұтақты ағаштан сындырып алдым, қызық көріп ойнап жүріп
Тәрбиеші: Дымбілмес бұл ағаштың бұтағы ғой. Ағашты сындырып ойнауға бола ма балалар? (балалар болмайды деп айтады)
Тәрбиеші: Табиғаттың басты байлығы жер. Анамыздың қалай жақсы көреміз табиғатты да солай жақсы көруіміз керек. Табиғат екіге бөлінеді. Тірі және өлі табиғат. Тірі табиғатқа адамдар өсімдік, жан жануарлар жатады. Ал өлі табиғатқа тас, су, күн бұлт. (Балалардың тақпақтары)
Тәрбиеші: Осы табиғат құбылыстарына байланысты ойын тапсырмаларды бізбен орында. Сонда сенде табиғат туралы сол кезде түсінесін.
1 ойын пазл арқылы күнді құрастыру.
2 ойын «Не артық» не артық табиғат құбылыстары ішінен артық затты табу.
Али:
Бұтақтарды сындырмай Тазалықты сақтаймыз Гүл өсіріп су құйып Табиғатты сақтайық
Айша:
Табиғат егіз адаммен
Ұқсастық табам соданмен
Мәңгілік болсын егіздер
Жер – Ана көк теңіздер
Арсен:
Жақсылықты қолдаймыз
Табиғатты қорғаймыз
Гүл егеміз бақтарға
Айналасын қоршаймыз
Адиль:
Табиғат біздің анамыз
Жер – Ана біздің панамыз
Таза болса табиғат
Бізде аман боламыз
3 ойын: «Табиғат дыбысын ажыратып, сурет бойынша көрсету»
Балалар тыңдайықшы бір дыбыс естілетін сияқты жаңбыр дыбысы естілсе жаңбырдың суретін көрсетеді.
Зйнап:
Қандай көркем қысқы күн
Аралап жүріп бұлттарды
Жайлап сеуіп сол нұрын
Жарқыратар ақ қарды
Бірде үйіріп қамшысын
Қабағын тарс түйіп
Тарсылдатып тамшысын
Жібереді құйып кеп
Дымбілмес:Балалар сендердің арқаларында біраз нәрсе үйрендім.Енді менімен бірге би билеп көңілімізді көтерейік.
Сергіту сәті
Сергіту сәтінен кейін тәжірибе
Ұжымдық жұмыс
Балалар үстелге жақындап табиғат бейнесін бейнелейік.
Тәжірибе
1) Айна барлық балаға беріледі.Айна бетіне үрлеу арқылы ауа беріп көрейікші.Айнаның бетін буланады ауа бар екенің біз білдік.
2) Су туралы.Су түссіз мөлдір ендеше суды ішіп көрейік дәмі барма екен балалар жоқ деп айтады еңдеше суға секер салып қандай дәмі бар екенің көрейік балалар тәтті дәмі бар деп айтады
Дымбілмес рахмет айтып шығып кетеді.
Қорытынды: Сұрақ жауап
Балалар бізге кім келді? (Дымбілмес)
Табиғат нешеге бөлінеді?
Біз не туралы айттық?
Балалар бүгіңгі ойын іс әрекеті жақсы қатыстыңдар.Алдағы уақытта жақсы қатысуларына тілектеспін.Рақмет көп көп.Тобымызға барайық.
шағым қалдыра аласыз













