|
Пән: қазақ тілі |
Мұғалім: Садықова Ә.С. |
Күні: 07.04.2021 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6АБ |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Модульдің аты: |
АБАЙДЫ ОҚЫ,ТАҢЫРҚА! А.Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы, «Жазғытұры», «Жаз», «Күз», «Қыс». |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Табиғат лирикасы» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; 6.2.1.1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Барлығы: тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды. Көбісі: орта көлемді шығармаларды түсінеді, тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды; Кейбіреуі: тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Менің жетістігім: Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжаймын. Орта көлемді шығармаларды түсінемін, тақырыбы мен негізгі ойды анықтаймын; Тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданамын, ойымды әсерлі, мазмұнды жеткіземін |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
презентация, кеспе қағаздары, топтық тапсырмалар, кері байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік, рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, музыка |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі Өлең жолдары. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен тақырыпты қайталау |
1. Өткен сабақта біз не білдік? 2. Абай қандай тақырыпқа ерекше мән берген? 3. Абай Құнанбаев қандай сыншы? |
Қ.Б: Мұғалімнің мадақтау сөздері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа материалды түсіндіру |
Ширату. «Болжау » әдісі Жаңа сабақ тақырыбын ашу мақсатында оқушылар назарына жыл мезгілдерінің бейнелі суреттерін ұсыну және сол мезгілде болатын табиғат құбылыстарын кесте арқылы анықтау.
Сөздік жұмысы «Тізбектеп оқыту» әдісі бойынша жаңа сөздермен таныстыру. өмір сүретін орта- окружающая среда еңбек ету – трудиться шеберлік – мастерство тылсым құбылыс – тайное (волшебное) явление жаратылыс – природа тұманды – пасмурный, затуманенный көңіл-күй – настроение күнкөріс – условия существования
Дескриптор:
Оқылым. Мәтінді мұқият оқы. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
Дескриптор:
Жазылым. 4 тапсырма,135 бет. Өлеңді оқиды. Берілген өлеңнен тура және ауыспалы мағыналы сөздерді анықтаңдар.
Дескриптор: - өлеңнен тура және ауыспалы мағыналы сөздерді анықтайды 1. Сөз тіркестерді дұрыс құр Жарық жапырағы Терең топырағы Ағаш сай Жердің ай 4 балл 2. Сөз тіркестерімен суреттерді сәйкестендір. Алтын күз Жаңбырлы күн Сұр бұлт Жел соғу 4 балл 3. Тура және ауыспалы мағынадағы сөйлемдерді анықта.
2 балл |
ҚБ. Жақсы, жарайсың, тамаша!
КБ: Бас бармақ
Қ.Б: Мұғалімнің мадақтау сөздері
КБ: Дұрыс / Бұрыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы Кері байланыс
Үйге тапсырма
|
Менің жетістігім: Нені білдім, түсіндім? Нені қолдандым? Жаңа сөздерді жаттау, 135бет- 4тап- өлең жолдарын мәнерлеп оқу.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
өмір сүретін орта- окружающая среда еңбек ету – трудиться шеберлік – мастерство тылсым құбылыс – тайное (волшебное) явление жаратылыс – природа тұманды – пасмурный, затуманенный көңіл-күй – настроение күнкөріс – условия существования |
өмір сүретін орта- окружающая среда еңбек ету – трудиться шеберлік – мастерство тылсым құбылыс – тайное (волшебное) явление жаратылыс – природа тұманды – пасмурный, затуманенный көңіл-күй – настроение күнкөріс – условия существования |
өмір сүретін орта- окружающая среда еңбек ету – трудиться шеберлік – мастерство тылсым құбылыс – тайное (волшебное) явление жаратылыс – природа тұманды – пасмурный, затуманенный көңіл-күй – настроение
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Садықова Әсел СағитқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз "Табиғат лирикасы" сабақ жоспары 6 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"Табиғат лирикасы" сабақ жоспары 6 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тіліне арналған сабақ жоспары. 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













