Сабақтың ортасы
|
1.Тыңда.
Қайтала. Сөздікпен
таныстыру:
Жаңа
сөздер:
Киік-косуля
Марал-олень
Қорғау-охранять
Мал
дәрігері-ветеринар
Жаңа сөздерді дұрыс
айтуға дағдыландыру жаттығуы:
2.
Айтылым.Жазылым
1-тапсырма
бос орындарға тиісті сөздерді
қой.
1. ... – ірі жануар. Оның бойы киікке қарағанда
ұзындау.
2. менің әкем ... болып жұмыс
жасайды.
3. ... – өте әдемі
жануар.
3. Айтылым. Жазылым
3-тапсырма.
Мәтіннің мазмұнын түсініп оқы. Берілген
сұрақтарға жауап бер.
Біздер
орманды алқапта тұрамыз. Менің атым – Балнұр.
Мен
мектепке көлікпен барамын. Бүгін үйге қонақ келеді.
Әжем
екеуміз бақшада дастарқан жайдық. Қонаққа кімдер
келеді
деп ойлайсыңдар?
Әнуар
мен Сәулет – менің сыныптастарым. Аулада
Әнуар
мен Сәулет әлденеден қашып жүр. Балалар неден
қорықты? Киік пен маралдың лақтары оларға емес,
әжеме
жүгіріп
келеді екен. Күн сайын олар осы шелектен су ішеді
ғой.
Бұл жануарлар неге мұнда жүр?
Менің
анам – мал дәрігері. Ол жараланған жануар-
ларға
көмек көрсетеді. Ал менің әкем кім деп ойлайсың-
дар?
Менің әкем – орманшы. Арғы аталарым да орманшы
болған.
Табиғатты қорғау – отбасымыздың атакәсібі.
Менің
достарыма біздің отбасылық кәсібіміз өте ұнайды.
Олар
неге дастарқанға келмей жатыр?
Достарымды әкем үйден ертіп шықты. Олар
кішкентай
жолбарыстың күшіктерінен
қорқыпты.
|
Тыңдалым,айтылым.
Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін
құрастырады. Мысалы:
Мал дәрігері жануарларды емдейді.
2.
Айтылым.Жазылым
1-тапсырма
бос орындарға тиісті сөздерді
қой.
1.
Марал
– ірі жануар. Оның бойы киікке
қарағанда ұзындау.
2. Менің
әкем мал
дәрігері болып жұмыс
жасайды.
3.
Киік
– өте әдемі
жануар.
Сен білесің бе? Киіктің лағын құралай деп атайды.
3. Айтылым. Жазылым
3-тапсырма.
Мәтіннің мазмұнын түсініп оқиды. Берілген
сұрақтарға жауап береді.
1.
Балнұр қандай жерде тұрады?
2.
Балнұрдың ата-анасы кім болып жұмыс істейді?
3.
Балнұрдың үйінде қандай жабайы жануарлар бар?
4.
Балнұрдың отбасын «табиғат қорғаушылары» деп
айтуға бола ма?
|
«Бас бармақ»
Дескриптор:
- бос орындарға тиісті
сөздерді қойып жазады
Дескриптор:
Мәтіннің мазмұнын түсініп оқиды. Берілген
сұрақтарға жауап береді.
|
Слайд
Слайд
Оқулық
111
бет
Слайд
Оқулық
112 бет
|
|
6.
Тыңдалым.Жазылым. Айтылым.
Тапсырма. Берілген
сөйлемдерді жазып, бар жалғау түрлерін белгілеп, түрін
анықтаңдар.
Әнуар мен Сәулет – менің
сыныптастарым. Аулада
Әнуар мен Сәулет әлденеден
қашып жүр. Балалар неден
қорықты? Киік пен маралдың
лақтары оларға емес, әжеме
жүгіріп келеді екен. Күн
сайын олар осы шелектен су ішеді
ғой. Бұл жануарлар неге
мұнда жүр?
Дескриптор:
Берілген сөйлемдерді жазып, бар жалғау
түрлерін белгілеп, түрін анықтайды.
ҚБ: «Табыс сатысы: Мәре»
|
Оқулық
112бет
|