Табиғат ресурстары және олардың түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғат ресурстары және олардың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Экологиялық тәрбие беру, патриоттық тәрбиесін беру, оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым-қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Табиғи ресурстар

Отын-энергетикалық қорлар

Минерады қорлар

Климаттық қорлар

Су қорлар

Топырақ-өсімдік қорлары

Жануарлар дүниесі қорлары


Сынып: 10

Күні: 10.01.2018ж

Тақырыбы: Табиғат ресурстары және олардың түрлері

Мақсат-міндеттер:

Білімділік мақсаты Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру.

Дамытушылық мақсаты Оқушылардың географиялық ой-өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.

Тәрбиелік мақсаты Экологиялық тәрбие беру, патриоттық тәрбиесін беру, оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым-қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.

Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Еуропаның саяси картасы, хрестоматия, дидактикалық материалдар

Сабақ түрі: Аралас сабақ

Оқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдіс

Сабақтың жоспары:

І кезең Ұйымдастыру

ІІ кезең –Үй тапсырмасын тексеру кезеңі

ІІІ кезең Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі

ІV кезең Мақсат қою кезеңі

V кезең Жаңа материалды түсіндіру

VI кезең –Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі

VII кезең – Бекіту кезеңі

VIII кезең – Үйге тапсырма беру

І. Ұйымдастыру кезеңі

- Сәлемдесу;

- Мұғалім оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Сұрақтар мен тапсырмалар

  1. Халық өте тығыз орналасқан аймақтарды атаңдар?

  2. Халықтың көші – қонының туындау себептері не деп ойлайсың?

  3. Сыртқы және ішкі көші-қон айырмашылықтары не деп ойлайсың?

  4. Елді-мекен дегеніміз не?

  5. Қала халқының өсуіне не әсер етеді?

  6. Ауылды елді-мекендер қалай бөлінеді?

Географиялық сөздік

«Урбандалу» дегеніміз не?

«Агломерация» дегеніміз не?

«Мегаполис» дегеніміз не?

«Субурбандалу» дегеніміз не?

«Рурурбандалу» дегеніміз не?

«Контрурбандалу» дегеніміз не?


ІІІ Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі


Сәйкестендіріңіздер:

А)Қала орталығынан қала маңына қоныс аудару

1. Серіктес қалалар

Ә) Орталық қалалар маңында шоғырланған

2. Мегаполис

Б)Бірнеше агломерациялар мен қалаларды біріктіреді

3. Урбандалу

В) Қаланың және қала халқының өсіп, қалалық өмір салтының кеңінен таралуы

4. Cубурбандалу


Картамен жұмыс

Картадан ең ірі мегалополис қалаларды табыңыз;


ІV кезең Мақсат қою кезеңі

  • Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру.Оқушылардың сабақ кезінде шығармашылық қабілеттерін арттыру;

V кезең Жаңа материалды түсіндіру







Shape1



Сарқылатындарға және сарқылмайтындарға қандай табиғат ресурстар жататынын ойлаңыз.


Shape2

Табиғат ресурстары


Shape4 Shape3

Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5

Сарқылатын табиғат ресурстары

Сарқылмайтын табиғат ресурстары

Күн радиациясы, жел энергиясы, теңіздің толысу және қайту энергиясы, жердің ішкі энергиясы және т.б.

Қалпына келу жылдамдығы жұмсалу жылдамдығымен қатар жүреді. (су, топырақ, өсімдік жануарлар дүниесі)

Өз бетімен де, жасанды жолмен де қалпына келмейтін. (Пайдалы қазбалар)














Табиғат ресурстарының қорлары мен таралуы

Ресурстармен қамтамасыз етілу деңгйі

Табиғат ресурстарының мол қоры бар елдер: АҚШ, Ресей, Қытай, Канада

Алуан түрлі табиғат ресурстарының мол қоры бар елдер: Аустралия, Бразилия, Қазақстан, Украина, Үндістан

Бір немесе бірнеше ресурс түрлерінің халықаралық маңызы бар ірі кен орны: Парсы шығанағы елдері – мұнай мен газ, ОАР – алтын мен алмаз, Анд елдері және Қазақстан – мыс пен полиметалл, Маракко- фосфорит, Гобон маргенец қорлары мол.

Табиғат ресурстарымен нашар қамтамасыз етілген, шетелден минералды ресурстарды импорттайтын елдер: Жапония, Балтық жағалауы елдері, Корея республикасы, Сингапур.


Жалпы әлемде жер қойнауынан өндірілген минералдық шикізаттардың үлесі шамамен: көмір – 60-70%, мұнай мен табиғи газ – 40-50%, қара және түсті металдар кені 70-75%


VI кезең –Жаңа материял бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі

  1. Биологиялық ресурстар...................

  2. Минералды ресурстар......................

  3. Отын ресурстар ................................

  4. Кенді ресурстар ................................

  5. Кенсіз ресурстар.................................

VII кезең Бекіту кезеңі

Сұрақтар мен тапсырмалар

  • Тұщы су ресурстарына тапшы аймақтар туралы не білесіңдер?

  • Орман ресурстары қандай белдеулерге бөлінеді?

  • Рекрациялық ресурстардың маңызы неде?

VIII кезең – Үйге тапсырма беру

Шығармашылық тапсырма:

Дүниежүзінің рекрациялық ресурстарының табиғи (теңіздік, таулы, ландшафты) түрлері және мәдени-тарихи көрікті орындары туралы (өз таңдауларыңша) слайдтар дайындаңдар


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2018
1745
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі