Ересек топқа ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Мерзімі:
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Тараулар: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Табиғат сыйы»
Мақсаты: Балалардың табиғаттың төрт мезгілдерімен тығыз
байланысты екенін, жылдың төрт мезгілінде табиғаттың әр түрлі
болатынын, табиғат адамдарға өз сыйын жылдың жылы мезгілдерінде
сыйлайтынын түсіндіру. Жыл мезгілдерін, олардың ерекшеліктерін
бір-бірінен ажырата білуге үйрету. Табиғатты сүйе білуге
тәрбиелеу.
Керекті құралдар: жылдың төрт мезгіліндегі табиғат суреттері, көкөністер,
жемістер, жидектер суреттері, муляждары.
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Балалардың әрекеті
|
Мотивациялық-
қозғаушылық
|
Шаттық шеңбері:
Қоңырау біздің сиқырлы,
Сыңғырлап тағы ән салды.
Шақырды түріп ұйқыңды,
Шеңберге тұр, – деп баршаңды!
Бір сәт көздерін жұмып табиғат туралы әуен тыңдауды
ұсынады.
Бүгін табиғат туралы әңгімелесетіндерін айтады.
|
Бәрі бірге айтады.
Көздерін жұмып тыңдайды.
Қызығушылық
білдіреді.
|
Ұйымдастыру–
Іздестіру
|
Сұрақтар қояды:
-Қазір қай жыл мезгілі?
-Күзден кейін қай мезгіл болады?
-Қыстан кейін қай мезгіл келеді?
-Көктемнен кейін ше?
-Сонымен неше мезгіл бар екен?
Тақтаға төрт мезгілдің суретін іліп жұмбақ жасырады,
балаларға жұмбаққа сәйкес суреттерді табуды ұсынады.
1.Күн күледі, жер түледі.
Ол
не?
2.Шанамен зырғып ойнайтын,
Шаңғы, коньки тебетін
Қай мезгіл деп ойлайсың?
3.Көбелек қуып ойнайтын ,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
|
Сұрақтарға жауап береді.
Қазір күз мезгілі.
Күзден кейін қыс мезгілі болады?
Қыстан кейін көктем келеді.
Жаз мезгілі.
Төрт мезгіл бар.
Тапсырманы орындады.
Көктем мезгілі екенін айтып көрсетеді.
Қыс мезгілі.
Жаз мезгілі.
|
|
4.Жеміс-жидек пісетін,
Қамбаға астық толатын.
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Суретке қарап әр жылдың ерекшелігіне тоқталу.
Табиғаттың адамдарға деген сый қыстан басталатынын,
көктемде қар еріп, жер көгере бастағанда, жыртылып, егін, бау-бақша
отырғызылатынын айтып түсіндіру. Оларды ұзақ уақыт күтіп-баптаудың
нәтижесінде табиғат адамдарға жемісін сыйлайтынын айту,
көрсету.
Жыл мезгілдері туралы тақпақтар айтуды ұсынады.
|
Күз мезгілі екенін тауып көрсетеді.
Әр
жыл мезгілінің өзінің ерекшелігін айтады.
Мұқият қарайды, тыңдайды.
Тақпақтар айтады.
|
Рефлексивті–
Түзетушілік
|
Табиғат туралы бұрынғы өздерінің білетінлерін, бүгінгі
естігендерін қағаз бетіне бейнелеуді ұсынады.
Оқу іс- әрікетің қорытындылап әр балаға педагогикалық баға
беру. Мақтап – мадақтау.
|
Табиғат туралы суреттерін
салып, әңгімелеп береді.
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Табиғаттың төрт мезгілдерімен тығыз байланысты екенін,
жылдың төрт мезгілінде табиғаттың әр түрлі болатынын, табиғат
адамдарға өз сыйын жылдың жылы мезгілдерінде
сыйлайтынын
Болу
керек: Төрт жыл мезгілі туралы
мағлұмат.
Істей білу керек: Жыл мезгілдерін, олардың ерекшеліктерін бір-бірінен
ажырата білуді, табиғатты сүйе білуді.