Тақырыбы:«Табиғат тіршілігі құстар»Мақсаты:Қазақстандағы құстардың көптүрлілігі туралы жалпы түсінік беру.Балалардың құстар пайдасы,оларға қамқорлық туралы түсініктерін жалғастыру.ҰйымдастыруСәлем бердім мен күнге,Сәлем бердім мен сағанСәлем бердім апайға,Қонақтарға құстарға.Психологиялық дайындық«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,оны айтуға табиғаттың тілі жоқ»Табиғат деген не?Табиғат нешеге бөлінеді?Өлі табиғатқа не жатады?Тірі табиғатқа не жатады?Біздің елімізде құстардың көптеген түрі мекендейді.Олар далалы ,шөлді,орманды,таулы,сулы жерлерде мекендейді.80%ті ағаштарды зиянкестерден тазалап тіршілікке көмектеседі екен.Сендерге таныс құстарды атаңдар.(қараторғай,тоқылдақ ,көгершін,шымшық,сауысқан т.б)-Балалар ,біз 3топқа орталықтарға бөлініп жұмыс жасаймыз.(Балалар фишка алып,қоңырау соғылғанда өз орындарын табады)Орталықтарға бөлініп отырғызу.1.Ғылым орталығы2.Өнер орталығы3.Манипулитивтік орталық4.Есеп орталығы5.Көркем әдебиет орталығы1.Ғылым орталығы1.Картадан Қазақстанды көрсету,жылы жақты көрсету.2.Құстардың атын атап,салыстыру(ұқсастығы,айырмашылығы мысалы:көгершін,сауысқан,аққу)3.Құстың жемін,жемсауытын көру,ұясын,қауырсынын көру(неден,қалай жасауға болады) 2.Өнер орталығы1.Құстардың суретін салу. 3.Манипулитивтік орталықҚұстарды магнитті тақтада құрастыру. 4.Есеп орталығыАрайлап таң аттыАлтын сәуле тараттыҚайырлы таң,қайырлы күнКүліп шықты күн бүгінСәлеметсіңдерме қонақтар,балаларТәрбиеші:Қар су болып жөнелдіҚалды дала жалаңашКүн нұрына кенелді,Бүршік атып бар ағаш.Келіп көктем құстарыБау-бақшаға ән салып,Олардың жас достарыҰя жасап қарсы алды-демекші,бүгінгі біздің әңгімеміз құстар туралы болмақ.Балалар өлең шумақтарын ақын қай жыл мезгілі туралы айтып отыр?Балалар:көктемТәрбиеші:Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктерін білесіңдер?Балалар:Күн жылынып,құстар қайта оралады және ұя салады.Тәрбиеші:Балалар құстар әлеміне саяхат жасайық.Құстардың бізге пайдасы көп екен.Құс болмаса біздің өмір сүруіміз қиындар еді.Құстар бау-бақшадағы зиянды жәндіктериен күреседі.Балалар қараңдаршы мына ағашқа құрт түсіпті.Ағашты мына құрттардан құтқару үшін мына сұрақтарға жауап беруіміз керек.1тапсырма.1Ұшқаны қызық жалпылдап,Өзі сондай қаңқылдақ (қарға)
2Бұрап қойған сағаттайАйқайлайды таң атты (әтеш)
3Күндіз соқыр не деген?Түнде қандай көреген (үкі)
4Судан шықса баладайТәй-тәй басып қалады-ай (қаз)2тапсырмаМақал-мәтелдер1.Қарға қаңқылдаса қысты шақырады.2.Қаз қаңқылдаса жазды шақырады.3.Қара құс басып жейді Сұңқар құс шашып жейді.4.Көкек өз атын өзі шақырады.3тапсырмаТыйым сөздер1.Аққуды атпа.2Құстың ұясын бұзба.3.Құстың жұмыртқасын жарма.Тәрбиеші:Барлық тапсырмаларды орындап ағаштарды құрттардан тазаладық. Педагог балаларға өлең оқып береді.Санауды біз білеміз.Сандарды да білеміз,Құстарын санап береміз.Бір,екі,үш,төрт,бес,Бірден санап шеш.Балаларға сұрақ қойып тапсырма береді.-Тордың ішінде неше құс бар?-Ағашта неше құс қонып тұр?-Қайсысы артық,қайсысы кем?-Тордың астындағы жолаққа торда қанша құс болса,сонша дөңгелек салыңдар? 5.Көркем әдебиет орталығыҚұстар жайлы жалпы табиғат жайлы тақпақ білесіңдер ме?1.Балалық қып қызбайық Құс ұясын бұзбайық Құстар біздің досымыз Құстарда да ана бар Құстарда да бала бар.2.Орманға бара жатқандар, Аңшылық дәмін татқандар, Өтінемін түгел бәріңнен Көктегі құсты атпаңдар!Қазақстанның«қызыл кітабында»50-ден астам құстар бар,Олар жойылып бара жатқан,сирек кездесетін құстар оларды құртуға мемлекет тыйым салған.ЖұмбақСу бетін сызып,ақ құман жүр жүзіп(аққу) Құстарға қандай қамқорлық көрсетіледі?(Ұя жасау,атпау,жемсауыт жасау жем шашу т.б)Құстар немен қоректенеді?(Жем,бидай,дән,зиянды жәндіктер)Жұмбақтар1.Қонып алып жарға Қарқылдайды(қарға)2.Өзі сақ өзі ұзын Шықылықтап тұрмайды Құйрығы ұзын, Бұтадан бұтаға ауысқан(Сауысқан)3.Адамдардың досы қандай құс(көгершін)Сергіту сәті:Қане қанат қағайықМойнымызды созайық1,2,3 Құс аспанға ұш1,2,3 Құс аспаннан түсҚұстар жем жиді,Құстар су ішеді1,2,3Құс аспанға ұш.(7минуттан кейін белгі бойынша фишкаларын ауыстырамыз)Орталықтар бойынша ауысып жұмыс істейді.Барлық балалар ортаға жиналып әр орталықтың жұмыс нәтижесін айтады.Қорытынды.