Сабақ-тың
басы
Сабақ-тың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
-Амандасу;
-Гимн
айтылады;
-Балалардың назарын сабаққа
аудару
Күннің ретін тақырыпты
тақтаға жазу
Қауіпсіздік сабағы (10
минут)
8
-сыныптар:
«Желідегі жас шектеулері және олар не үшін
қажет?
Аптаның дәйексөзі
таныстырылады.
«Бірлігі күшті ел
озады»
Негізгі
бөлім
1-кезең
Сабақты бастамас
бұрын,оқушыларға сұрақтар беріледі.
-Табиғатқа не
жатады?
-Адамдар табиғатқа қандай
қамқорлық көрсетіп жатыр?
-Осы уақытқа дейін табиғатты
қорғап қалу үшін өзің не істедің?
Оқушылардың жауабын тыңдап,
пікірлерді толықтыру.
2-кезең
Табиғат туралы мақалдар
беріледі. Соның мағынасын ашып, талдайды.
Адамның табиғатсыз күні
жоқ,
Табиғаттың оны айтар тілі
жоқ.
Жел дауылды
шақырады, Бұлт жауынды
шақырады.
Қыстағы қар - жерге
ырыс, Жердегі ылғал – елге
ырыс
Жаңбыр бір жауса,
Терек екі жуады.
Күркіреген бұлттың жаңбыры аз.
Таулы жер бұлақсыз болмас,
Сулы жер құрақсыз болмас.
Туған ай, тураған етпен тең.
Қаз келсе, жаз келер,
Қарға келсе, қатқақ келер.
Әр топқа табиғатқа
қамқорлық акциясын жасау үшін тақырып
беріледі.
-
Орманды тиімді пайдалану үшін
не істеу керек?
-
Жеміс-жидек өсімдіктерін қалай
көбейтуге болады?
-
Қоршаған ортаны таза қалыпында
ұстау үшін не істейміз?
|
Оқушылар топқа бөлініп
отырады. Сабақты бастау.Көңіл күйді жақсарту үшін бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
Оқушылар тақтадан көрсетілген
сұрақтарға жауап береді.
Мақалдар әр топқа
беріледі.Оны мағынасын жарыса
түсіндіреді. Топтар бір-бірін бағалайды.
Балалар топ бойынша берілген
тақырыппен жұмыс істейді.
Тақырыптарға
тоқталып,пікір-лерін ортаға салады.
|
Балаларға табиғат туралы
слайдтар көрсетіледі.
Мақал-мәтелдер туралы слайд
көрсетіледі
Суреттер табиғатқа қатысты
беріледі.
|
Сабақ-
ты
бекіту
|
Оқушыларға табиғатқа қамқорлық
жасап, елін жерін аялап, құрметтеуге үйрету үшін табиғат туралы
өлеңдерден үзінді оқып беру.
Табиғатым-аманатым
Табиғатым, тіршілігім,
ырысым, Сенсіз менің тарылады
тынысым. Биік - биік тауларыңа
қарасам, Алшаң басып, түзеледі
жүрісім.
Сенсің менің тазалығым,
тұнығым, Сенсіз менің үзіледі
үмітім, Сен бар жерде жыр тұнады
көңілге, Сен бар кезде құлшынамын
өмірге
|
Өлеңді мәнерлеп оқып, пікір
айтады.
|
|