Сабақтың тақырыбы: Табиғатқа саяхат
Сабақтың жалпы мақсаты:Табиғат жайлы түсініктерін молайту. Буын және оның түрлерін меңгерту. Оқушының шығармашылық қабілеттерін арттыру. Табиғаттың ұқыптылққа және шынайылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Табиғаттың кереметтілігін ұғынады және оны қорғауды біледі. .
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ- жауап , түсіндіру
Қызығушылықты ояту

Жаңа материалмен жұмыс.
Балалар міне менің қолымда
«Үлкен жүрек» бар. Әр баланың өзінің жүрегі бар. Үлкен жүрек «Адам
- анада» және «Табиғат анада» бар. Әркім өзінің қолындағы
жүрекшесін анасына деген тілегін айта отырып, үлкен жүрекке әкеліп
саламыз. Енді балалар қазір барлығымыз орнымызға отырайық,
сабағымызды бастаймыз. Бүгін біз «Табиғат еліне» саяхатқа шығамыз.
Әртүрлі аралдарды аралаймыз.
1. Табиғат аралына шығу үшін, сұрақтарға жауап береміз:
- табиғат деген не?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
Балаларға суреттер үлестіріп, суреттерді өлі табиғат пен тірі
табиғатқа орналастыру.
- Өлі табиғат деген не? (өспейді, өнбейді)
- Тірі табиғат деген не? (өседі, өнеді, қоректенеді)
- Табиғат қасиеттері туралы түсініктер беру.
2. «Қызыл кітап» аралы
- Қызыл кітап деген не екенін суреттер көрсету арқылы түсінік
беру.
- Қызыл кітап 1974 жылы Қазақстанда сирек кездесетін, әрі жойылып
кету қаупі бар өсімдіктер мен жануарларды қорғаумақсатныда шықты.
Оның парақтары алуан түрлі болады.3 «Құстар» аралы Сұрақ- жауап
- Көктемде ең бірінші келетін құстар? (Ұзақ, тырна, үйрек)
- Олардың қандай пайдасы бар? (ағаштарды құрттардан тазалайды)
- Құстар немен қоректенеді? (Құрт, жаңғақ бүрлері)
- Адамадардың досы қандай құс? (Қарлығаш)
- Орман дәрігері қандай құс? (Тоқылдақ)
- Өз атын шақыратын құс? (Көкек)
- Қандай құс хат тасушы? (Ақ көгершін)
- Достық, махаббат символы қандай құс? (аққу)
Құстар туралы тақпақтар айту.
4.«Ойшылдар» аралы
Тиым сөздер айту
Гүлді жұлма,
Ағашты сындырма,
Құсты атуға болмайды,
малдың сүйегін отқа салма,малдың басынан ұрма т.б.
Суретпен жұмыс («Жақсы – жаман»)
Суға қағаз лақтырған (жаман)
Ағаш егу (жақсы)
Құстарды ату(жаман)
Малды қуып ,тебу (жаман)
Үлкен кісіге орын ұсыну (жақсы)
Табиғатты қорғау үшін не істейміз? Балалардың пікірін тыңдау.
Жұмбақтар «Ауа, су, жер, күн» жөнінде
Көзге көрінбейді,
Ұстасаң білінбейді. (ауа)
Түсі жоқ,
Иісі жоқ
Шөл қандырады. (су)
5. «Экологиялық тұжырым» Қорытынды.
Балаларға жағдаяттар беріліп, өз ойларын дәлелдеп,
қорытындылау.
Бағалау
Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалап , баға қою.
Сабақтың тақырыбы
Табиғи материалдардың түрлері мен оны сақтау жағдайы
Сабақтың жалпы мақсаты
Білімділік: Оқушыларды
табиғаттан алынатын табиғи материал түрімен таныстыру.
Дамытушылық: Өсімдік дәндерінен бұйымдар жасауды, түрлі композиция
құрастыруды меңгерту
Тәрбиелік: Табиғи материалмен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік
ережелерін сақтау,
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ- жауап , түсіндіру .
Көрнекіліктер
Табиғи материалдар түрлері , дәндер, жапырақтар, қайыршақтар мен тастар, ермексаз т. б.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Еңбек туралы мақал –
мәтелдер: «Еңбек – ер атандырады»
«Еңбек етсең - емерсің»
«Еңбектің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті»
Топқа бөлу
Оқушыларды карточка мен сурет салу арқылы топқа бөлу .
Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар сұрақтарға жауап береді , «Табиғат» жайында салған суреттерін текеру .
Қызығушылықты ояту

Қағазбен жұмыс .
Жаңа материалмен жұмыс.
Мұғалімнің түсіндірмесі:
(Табиғи материалдан жасалған бұйымдармен
таныстыру, көрсету)
Слайдпен аққудың түрліше суреттерімен таныстыру.
Аққу – құс. Аққу сөзіне талдау жасау. Ол топтанып ұшатын, жыл құсы.
300 - 400 жыл өмір сүреді.

Жалпы құстарға тоқталу, олар ұшады,
жұмыртқалайды, балапан басады.
«Жалғастыр» ойыны
1.... атпа,... сатпа.
2.... құссыз көл жетім
3. Аққу құсқа оқ тисе,
Қанатын суға тигізбес
4. Өлең енсе сөз сұлу,
... жүзсе - көл сұлу.
Кім жүйрік? Қауіпсіздік ережелерін еске алу
1. Ермексазды аузыңа салма
2. Киіміңе жабыстырма
3. Соңынын қолыңды жу
Суреттерге шолу (слайдтар)
1. «Аққулы көлде» композициясын көрсетіп әңгімелеу.
Қажетті құрал - жабдықтарды атап, оларды шығарып алу
Қатырма қағаз, көк түсті қағаз, ағаштың бүрі, немесе оның орнына
жұмыртқаның қабығы,
өсімдіктің жапырақтары, жұмсақ сым.
Жасалу жолын айта отырып орындау. Көлді бейнелеу үшін көк түсті
қағазды алып қорап ішіне жайып қоямыз. Аққудың мойынын сымнан иіп
дайындап аламыз және оны жұмыртқа қабығына ермексазбен
біріктіреміз. Содан соң денесі мен мойнын бірігіп аққу мүсіні
шығады оны көлге орналастырамыз. Айналасын көл бетінде өсетін
кептірілген өсімдіктермен әсемдейміз
Ой толғаныс
Біз бүгін немен жұмыс жасадық?
Табиғи материал деген не?
Оны қайдан аламыз?
Аққу туралы ән білеміз бе?
Үйге тапсырма беру.
Аққудың суретін салып , аяқтау .
Бағалау
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы. Үй құстарын көктемде бағып-күту.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушьшарға үй құстарын көктемде бағып-күту туралы түсінік беру.
2. Сөйлеу тілдерін дамыту, оқу жылдамдықтарын арттыру.
3. Қамқорлыкка, адамгершілікке, тәртіпті болуға тәрбиелу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабактың көрнекілігі: үй құстарының суреттері
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, көрнекілік, сұрақ-жауап, әңгімелеу.
Сабақтың барысы:
І.Үйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа даярлау.
II. Үй тапсырмасын тексеру: «Құстардың туған жерге оралуы» тақырыбы бойыша түсінгендерін сұрау. Салған құс ұяларының суреттерін тексеру.
III. Білімді жан-жакты тексеру. Сұрақ-жауап әдісін пайдаланып «Кім жылдам?» ойынын ойната отырып білімдерін жан-жақты тексеру.
IV. Білімді қабылдауға дайындау:Бүгін біз, «Үй құстарын көктемде қалай бағып күту» туралы білеміз. Үй кұстарын не үшін бағып-күту керектігі туралы білетін боламыз.
V.Жаңа білімді меңгерту. 1.Есімізге түсіріп көрейік: -Үй құстарына қандай құстар жатады? -Үй кұстарының жабайы құстардан қандай айырмашылығы бар? -Неге олар «Үй құстары» деп аталады? (сұрақтарға жауап алу). Көктемде үй құстары да балапан шығарады. Сондықтан оларды күтіп бағу керек. Оларға ұя жасап беріп, үнемі тамақтандырып тұру керек. Балапан басқан тауык тұрмайтындықтан алдына жем, су апарып қою керек. Ол балапан шығарған соң, оның балапандарын күтіп-бағуға көмектесу керек. 2. Тақырыпты оқып беру. 3. Суретпен түсінік жүргізу. 4. Өздеріне тақырыпты оқыту. Сергіту сәті.
VI. Білімді меңгергендерін тексеру: -Үй құстарын ата. -Оларды қалай күтеміз? -Көктемде неге оларды бағып-күту керек?
VII. Білімді бекіту: Тақырыпты оқыту. Өздері үй кустарын қалай
күтетіндіктерін әңгімелету.
VІІІ. Үй тапсырмасын беру. Бағалау. 1. бақылау (тапсырма оқулықта). 2. Тақырыпты оқып, өз сөзімен әнгімелеуге даярлау.
Сабақтың тақырыбы: Күндіз, түн, түн тынысы.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға айналадағы дүние туралы түсініктерін
кеңейте түсу.
2. Логикалық ойлау қабілетін, есте сақгауын, сөздік
қорын қалыптасу.
3. Табиғатты сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суретгер, айналадағы затгар.
Оқыту әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Үйге берілген тапсырмаларға дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: -Балалар, үйге қандай тапсырмалар берілді? Кім айтады?- Табиғат құбылыстары туралы кім, не айтады? - Табиғи заттар мен адам қолымен жасайтын заттарға нелер жатады?
ІІІ. Өткен сабақты пысықтау:
а) -Табиғатты нелер қүрайды? - Табиғат кұбылыстарына нелер жатады?-Табиғат нешеге бөлінеді?-Тірі табиғатгы ата. -Өлі табиғатты ата. -Суреттегі табиғат затгарын ата. -Адам колымен жасалатын заттарды ата. -Күн қай сағатга шығады? Күн қай сағатга батады?
ә) Күннің шыққан кездегі, күннің батардағы көрінісін әңгімелеу. «Күн жарық, жылы. Түн қарадғы салқын.»
ІҮ Жаңа сабақ. Окулықгағы, «Күндіз», «Түн», «Түн тынысы» тақырыптарымен таныстыру. -Балалар, осы тақырыптар бойынша кім, өз ойын айтады? Күндізгі тіршілік, түн, түн тыньгсы тақырыптарын кім қалай түсінеді? Және оларды қалай сипаттауға болады? -Күн мен түннің ерекшелігі неде? Сергіту сәті: «Күн және түн» ойының ойнату.
Ү. Оқушы білімін бекіту: Біз сіздермен «Күн. Түн. Түн тынысы» тақырыптарын оқи отырып, оның қасиеиттерімен таныстық. Енді сол тақырыптарды суретпен бейнелесек қайтеді?
ҮІ. Қорытындылау: -Балалар, бүгін біз сендермен не жайьшда білдік? Нені бейнеледік? Күн мен түннің ерекшелігін кім айтады.
VII. Үйге тапсырма, бағалау:
11. Дүниетану. Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері.
Сабақтың мақсаты: 1. Жыл мезгілдерімен таныстыру.
2. Әр мезгілде өлі табиғатта болатын
өзгерістерді бақылау.
3. Жыл мезгілдері туралы алған білімін
тереңдете түсу.
Сабақтың көрнекілігі: «Жыл мезгілі» сурет.
Оқыту әдісі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап.
Сабақтың мазмұны.
I. Ұйымдастыру. 1 Окушылардьщ зейінін сабаққа аудару.
II. Өткен сабақты еске түсіру: -Айналадағы дүниеде неше тұс бар? - Оларды ата. -Тұстарды тал түсте қалай бағдарлайды? -Ауа райы шартты белгілерін еске түсіріп пысықгау.
III. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Жаңа сабақ. -а) Бір жылда неше мезгіл бар? Олар калай аталады? Жыл мезгілдерінің басты ерекшеліктері қандай? ә) Төрт мезгілде өлі табиғатта болатын өзгерістер туралы айту. б) Шартты белгілері бойынша әр жыл мезгілінің ауа райына тоқталу. Сергіту сәті.
Ү. Жаңа білімді тексеру. - Бір жылда неше мезгіл бар? -Күз, қыс, көктем, жаз мезгілдерінің ерекшеліктері туралы айт. -Ауа райы қалай өзгереді? - Көктем көрінісі мен жаз көрінісін салыстыр. Жаздың табиғаты жайында әңгімеле. в) Жұмбақ шешу.
Көктемде келіп,
Күзде кетеді,
Еш тесікке тұрмайды,
Жазда бауда әндетеді. (Бұлбұл)
Ол жоқга жер қурайды. (су)
ҮІ. Сабақты қорытындылау: Балалар бүгін біз нені білдік?
ҮІІ.Үйге тапсырма, бағалау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Табиғатқа саяхат
Табиғатқа саяхат
Сабақтың тақырыбы: Табиғатқа саяхат
Сабақтың жалпы мақсаты:Табиғат жайлы түсініктерін молайту. Буын және оның түрлерін меңгерту. Оқушының шығармашылық қабілеттерін арттыру. Табиғаттың ұқыптылққа және шынайылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Табиғаттың кереметтілігін ұғынады және оны қорғауды біледі. .
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ- жауап , түсіндіру
Қызығушылықты ояту

Жаңа материалмен жұмыс.
Балалар міне менің қолымда
«Үлкен жүрек» бар. Әр баланың өзінің жүрегі бар. Үлкен жүрек «Адам
- анада» және «Табиғат анада» бар. Әркім өзінің қолындағы
жүрекшесін анасына деген тілегін айта отырып, үлкен жүрекке әкеліп
саламыз. Енді балалар қазір барлығымыз орнымызға отырайық,
сабағымызды бастаймыз. Бүгін біз «Табиғат еліне» саяхатқа шығамыз.
Әртүрлі аралдарды аралаймыз.
1. Табиғат аралына шығу үшін, сұрақтарға жауап береміз:
- табиғат деген не?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
Балаларға суреттер үлестіріп, суреттерді өлі табиғат пен тірі
табиғатқа орналастыру.
- Өлі табиғат деген не? (өспейді, өнбейді)
- Тірі табиғат деген не? (өседі, өнеді, қоректенеді)
- Табиғат қасиеттері туралы түсініктер беру.
2. «Қызыл кітап» аралы
- Қызыл кітап деген не екенін суреттер көрсету арқылы түсінік
беру.
- Қызыл кітап 1974 жылы Қазақстанда сирек кездесетін, әрі жойылып
кету қаупі бар өсімдіктер мен жануарларды қорғаумақсатныда шықты.
Оның парақтары алуан түрлі болады.3 «Құстар» аралы Сұрақ- жауап
- Көктемде ең бірінші келетін құстар? (Ұзақ, тырна, үйрек)
- Олардың қандай пайдасы бар? (ағаштарды құрттардан тазалайды)
- Құстар немен қоректенеді? (Құрт, жаңғақ бүрлері)
- Адамадардың досы қандай құс? (Қарлығаш)
- Орман дәрігері қандай құс? (Тоқылдақ)
- Өз атын шақыратын құс? (Көкек)
- Қандай құс хат тасушы? (Ақ көгершін)
- Достық, махаббат символы қандай құс? (аққу)
Құстар туралы тақпақтар айту.
4.«Ойшылдар» аралы
Тиым сөздер айту
Гүлді жұлма,
Ағашты сындырма,
Құсты атуға болмайды,
малдың сүйегін отқа салма,малдың басынан ұрма т.б.
Суретпен жұмыс («Жақсы – жаман»)
Суға қағаз лақтырған (жаман)
Ағаш егу (жақсы)
Құстарды ату(жаман)
Малды қуып ,тебу (жаман)
Үлкен кісіге орын ұсыну (жақсы)
Табиғатты қорғау үшін не істейміз? Балалардың пікірін тыңдау.
Жұмбақтар «Ауа, су, жер, күн» жөнінде
Көзге көрінбейді,
Ұстасаң білінбейді. (ауа)
Түсі жоқ,
Иісі жоқ
Шөл қандырады. (су)
5. «Экологиялық тұжырым» Қорытынды.
Балаларға жағдаяттар беріліп, өз ойларын дәлелдеп,
қорытындылау.
Бағалау
Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалап , баға қою.
Сабақтың тақырыбы
Табиғи материалдардың түрлері мен оны сақтау жағдайы
Сабақтың жалпы мақсаты
Білімділік: Оқушыларды
табиғаттан алынатын табиғи материал түрімен таныстыру.
Дамытушылық: Өсімдік дәндерінен бұйымдар жасауды, түрлі композиция
құрастыруды меңгерту
Тәрбиелік: Табиғи материалмен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік
ережелерін сақтау,
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ- жауап , түсіндіру .
Көрнекіліктер
Табиғи материалдар түрлері , дәндер, жапырақтар, қайыршақтар мен тастар, ермексаз т. б.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Еңбек туралы мақал –
мәтелдер: «Еңбек – ер атандырады»
«Еңбек етсең - емерсің»
«Еңбектің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті»
Топқа бөлу
Оқушыларды карточка мен сурет салу арқылы топқа бөлу .
Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар сұрақтарға жауап береді , «Табиғат» жайында салған суреттерін текеру .
Қызығушылықты ояту

Қағазбен жұмыс .
Жаңа материалмен жұмыс.
Мұғалімнің түсіндірмесі:
(Табиғи материалдан жасалған бұйымдармен
таныстыру, көрсету)
Слайдпен аққудың түрліше суреттерімен таныстыру.
Аққу – құс. Аққу сөзіне талдау жасау. Ол топтанып ұшатын, жыл құсы.
300 - 400 жыл өмір сүреді.

Жалпы құстарға тоқталу, олар ұшады,
жұмыртқалайды, балапан басады.
«Жалғастыр» ойыны
1.... атпа,... сатпа.
2.... құссыз көл жетім
3. Аққу құсқа оқ тисе,
Қанатын суға тигізбес
4. Өлең енсе сөз сұлу,
... жүзсе - көл сұлу.
Кім жүйрік? Қауіпсіздік ережелерін еске алу
1. Ермексазды аузыңа салма
2. Киіміңе жабыстырма
3. Соңынын қолыңды жу
Суреттерге шолу (слайдтар)
1. «Аққулы көлде» композициясын көрсетіп әңгімелеу.
Қажетті құрал - жабдықтарды атап, оларды шығарып алу
Қатырма қағаз, көк түсті қағаз, ағаштың бүрі, немесе оның орнына
жұмыртқаның қабығы,
өсімдіктің жапырақтары, жұмсақ сым.
Жасалу жолын айта отырып орындау. Көлді бейнелеу үшін көк түсті
қағазды алып қорап ішіне жайып қоямыз. Аққудың мойынын сымнан иіп
дайындап аламыз және оны жұмыртқа қабығына ермексазбен
біріктіреміз. Содан соң денесі мен мойнын бірігіп аққу мүсіні
шығады оны көлге орналастырамыз. Айналасын көл бетінде өсетін
кептірілген өсімдіктермен әсемдейміз
Ой толғаныс
Біз бүгін немен жұмыс жасадық?
Табиғи материал деген не?
Оны қайдан аламыз?
Аққу туралы ән білеміз бе?
Үйге тапсырма беру.
Аққудың суретін салып , аяқтау .
Бағалау
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы. Үй құстарын көктемде бағып-күту.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушьшарға үй құстарын көктемде бағып-күту туралы түсінік беру.
2. Сөйлеу тілдерін дамыту, оқу жылдамдықтарын арттыру.
3. Қамқорлыкка, адамгершілікке, тәртіпті болуға тәрбиелу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабактың көрнекілігі: үй құстарының суреттері
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, көрнекілік, сұрақ-жауап, әңгімелеу.
Сабақтың барысы:
І.Үйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа даярлау.
II. Үй тапсырмасын тексеру: «Құстардың туған жерге оралуы» тақырыбы бойыша түсінгендерін сұрау. Салған құс ұяларының суреттерін тексеру.
III. Білімді жан-жакты тексеру. Сұрақ-жауап әдісін пайдаланып «Кім жылдам?» ойынын ойната отырып білімдерін жан-жақты тексеру.
IV. Білімді қабылдауға дайындау:Бүгін біз, «Үй құстарын көктемде қалай бағып күту» туралы білеміз. Үй кұстарын не үшін бағып-күту керектігі туралы білетін боламыз.
V.Жаңа білімді меңгерту. 1.Есімізге түсіріп көрейік: -Үй құстарына қандай құстар жатады? -Үй кұстарының жабайы құстардан қандай айырмашылығы бар? -Неге олар «Үй құстары» деп аталады? (сұрақтарға жауап алу). Көктемде үй құстары да балапан шығарады. Сондықтан оларды күтіп бағу керек. Оларға ұя жасап беріп, үнемі тамақтандырып тұру керек. Балапан басқан тауык тұрмайтындықтан алдына жем, су апарып қою керек. Ол балапан шығарған соң, оның балапандарын күтіп-бағуға көмектесу керек. 2. Тақырыпты оқып беру. 3. Суретпен түсінік жүргізу. 4. Өздеріне тақырыпты оқыту. Сергіту сәті.
VI. Білімді меңгергендерін тексеру: -Үй құстарын ата. -Оларды қалай күтеміз? -Көктемде неге оларды бағып-күту керек?
VII. Білімді бекіту: Тақырыпты оқыту. Өздері үй кустарын қалай
күтетіндіктерін әңгімелету.
VІІІ. Үй тапсырмасын беру. Бағалау. 1. бақылау (тапсырма оқулықта). 2. Тақырыпты оқып, өз сөзімен әнгімелеуге даярлау.
Сабақтың тақырыбы: Күндіз, түн, түн тынысы.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға айналадағы дүние туралы түсініктерін
кеңейте түсу.
2. Логикалық ойлау қабілетін, есте сақгауын, сөздік
қорын қалыптасу.
3. Табиғатты сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суретгер, айналадағы затгар.
Оқыту әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Үйге берілген тапсырмаларға дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: -Балалар, үйге қандай тапсырмалар берілді? Кім айтады?- Табиғат құбылыстары туралы кім, не айтады? - Табиғи заттар мен адам қолымен жасайтын заттарға нелер жатады?
ІІІ. Өткен сабақты пысықтау:
а) -Табиғатты нелер қүрайды? - Табиғат кұбылыстарына нелер жатады?-Табиғат нешеге бөлінеді?-Тірі табиғатгы ата. -Өлі табиғатты ата. -Суреттегі табиғат затгарын ата. -Адам колымен жасалатын заттарды ата. -Күн қай сағатга шығады? Күн қай сағатга батады?
ә) Күннің шыққан кездегі, күннің батардағы көрінісін әңгімелеу. «Күн жарық, жылы. Түн қарадғы салқын.»
ІҮ Жаңа сабақ. Окулықгағы, «Күндіз», «Түн», «Түн тынысы» тақырыптарымен таныстыру. -Балалар, осы тақырыптар бойынша кім, өз ойын айтады? Күндізгі тіршілік, түн, түн тыньгсы тақырыптарын кім қалай түсінеді? Және оларды қалай сипаттауға болады? -Күн мен түннің ерекшелігі неде? Сергіту сәті: «Күн және түн» ойының ойнату.
Ү. Оқушы білімін бекіту: Біз сіздермен «Күн. Түн. Түн тынысы» тақырыптарын оқи отырып, оның қасиеиттерімен таныстық. Енді сол тақырыптарды суретпен бейнелесек қайтеді?
ҮІ. Қорытындылау: -Балалар, бүгін біз сендермен не жайьшда білдік? Нені бейнеледік? Күн мен түннің ерекшелігін кім айтады.
VII. Үйге тапсырма, бағалау:
11. Дүниетану. Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері.
Сабақтың мақсаты: 1. Жыл мезгілдерімен таныстыру.
2. Әр мезгілде өлі табиғатта болатын
өзгерістерді бақылау.
3. Жыл мезгілдері туралы алған білімін
тереңдете түсу.
Сабақтың көрнекілігі: «Жыл мезгілі» сурет.
Оқыту әдісі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап.
Сабақтың мазмұны.
I. Ұйымдастыру. 1 Окушылардьщ зейінін сабаққа аудару.
II. Өткен сабақты еске түсіру: -Айналадағы дүниеде неше тұс бар? - Оларды ата. -Тұстарды тал түсте қалай бағдарлайды? -Ауа райы шартты белгілерін еске түсіріп пысықгау.
III. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Жаңа сабақ. -а) Бір жылда неше мезгіл бар? Олар калай аталады? Жыл мезгілдерінің басты ерекшеліктері қандай? ә) Төрт мезгілде өлі табиғатта болатын өзгерістер туралы айту. б) Шартты белгілері бойынша әр жыл мезгілінің ауа райына тоқталу. Сергіту сәті.
Ү. Жаңа білімді тексеру. - Бір жылда неше мезгіл бар? -Күз, қыс, көктем, жаз мезгілдерінің ерекшеліктері туралы айт. -Ауа райы қалай өзгереді? - Көктем көрінісі мен жаз көрінісін салыстыр. Жаздың табиғаты жайында әңгімеле. в) Жұмбақ шешу.
Көктемде келіп,
Күзде кетеді,
Еш тесікке тұрмайды,
Жазда бауда әндетеді. (Бұлбұл)
Ол жоқга жер қурайды. (су)
ҮІ. Сабақты қорытындылау: Балалар бүгін біз нені білдік?
ҮІІ.Үйге тапсырма, бағалау.
шағым қалдыра аласыз













