Материалдар / Табиғаттағы өнер

Табиғаттағы өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоршаған ортаны және жекелеген формаларды бейнелеу барысында дамыған кеңістік түсінігін көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
583
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбыТабиғаттағы өнер (таңғажайып арал-2)
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)1.1.4.2 қоршаған ортаны және жекелеген формаларды бейнелеу барысында, дамыған кеңістік түсінігін көрсету1.2.2.1қарапайым тәсілдер арқылы, материалдар, процесстер және құралдарды пайдалана және тәжірибе жасай бастау, сурет салуға арналған құралдардың кейбір қасиеттерін зерттей бастау
Сабақ мақсаттары
  • қайталама материалмен жұмыс істеуді және техника қауіпсіздігін сақтауды үйренеді;
  • қайталама материалдан ғажайып аралдың үлгісін жасауды үйренеді.
  • Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминологияжазық–плоский–flat; көлемді – объемный–volume; қайталама материал – вторичный материал – wastemateria;табиғи материал–природный материал– natural material. Диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестеріТалқылауға арналған сұрақтар
  • Бұл жұмысқа қандай материалдар қолданылған?
  • Суретші мұндай нәтижеге қалай жетті?
  • Неліктен…екенін айта аласыздар ма?
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы3 минут
  • Сабақтың басы, тақырыпты анықтау, сабақтың
  • мақсаттарын қою. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың түрі: өткен сабақты жалғастыру.Өткен сабақты еске түсіру үшін , оқушыларға сұрақтар қою:Арал дегеніміз не?Аралды қалай жасауға болады?Өткен сабақта біз қандай жұмыстар жасағанымыз жайында қысқаша айтып берулерін сұрау.












































    Сабақтың ортасы30 минут





























































  • Түйінді сөздермен жұмыс (3 минут):
  • Оқушылармен түйінді сөздерді бірнеше рет хормен қайталап айту. Шығармашылық жұмысты бастамас бұрын оқушыларға техника қауіпсіздік ережелерін міндетті түрде сақтау қажеттігін ескерту.Оқушылар жұппен жұмыс жасайтындықтан қайшымен жұмыс істеген кезде бір-бірлерінен алшақ тұру, қайшыны бір-бірлеріне берген кезде оқушыға сабы жағын бағыттап беру қажет.Желіммен, бояумен,ермексазбен жұмыс істеу кезінде де өздерін және сыныптастарының киімдерін былғап алмау үшін өте сақ және абай жұмыс істеу керек екендігін ескерту.
  • Шығармашылық жұмыс (27 минут):
  • Оқушылар шығармашылық жұмыстарын бастайды. Мұғалім әр жұпқа аралдың негізі қатты болуы үшін 15*20 өлшемімен қатырма қағазын кесіп береді. Әр жұп өткен сабақтағы ойластырған эскиздері бойынша жұмыстарын бастайды. Оқушылар ең алдымен су жасайды. Су жасау үшін көгілдір түсті ермексазды, матаны, түрлі-түсті қағазды пайдалана алады. Егер де қандай да бір жұптар пальма ағашын жасайтын болса, әр түрлі материалдарды қолдана алады. Мысалы пластмасса бөтелкелерін немесе стақандарын, қарындашның сыртын ермексабен жабыстырып немесе т.б. нұсқаларын қолдануға болады. Мұғалім оқушылардың іс-әрекеттерін бақылап жұреді. Қажеттілігіне қарай көмек көрсетеді. Жұмыс барысында мұғалім жұптардың жанына барып не істеп жатқандарын сұрастырып, әңгімеге тартады. Егер оқушылар қандай да бір қиыншылықтармен кездесіп жатса, мысалы, пальмалары құлай беретін болса немесе тағы да бір мәселелер туындап жатса мұғалім оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды. Оқушыларға оларда қанша уақыт қалып жатқанын ескертіп отыру қажет. Оқушыларға жұмыс барысында жасап жатқан аралдарына атау ойластыруды ұсынуға болады.


    Сабақтың соңы7 минут
  • Бағалау, таныстыру(5 минут):
  • Жұмысты аяқтап болған соң, оқушылар жұптарымен сыныптастарының алдында өз аралдары туралы ақпарат береді.Мұғалім жұмыстарын бағалау үшін сыныптың артқы жағынан 2-3 партаны біріктіріп, дайындап қояды. Жұмысты аяқтаған жұп жұмыстарын бағалау партасының үстіне қойып, жұмыс орындарын жинастыады.
  • Рефлексия (2 минут):
  • Оқушылар жұмыс барысында қандай қиыншылықтарымен кездескені және жұмыстарында сәтті шыққан жағы жайында айтып береді.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ