Ұйымдастыру.3
минОқушылармен сәлемдесіп оқушы
назарын сабаққа аударту
Психологиялық
ахуал:
Үй тапсырмасын
сұрау
Семантикалық
карта(+таңбасымен белгіле) апай бул тапсырма дайын тұр
бірақ сіздікіндей кесте жасй алмай отырмын өткенде маған бергеніңіз
бойынша
Жаңа
тақырып
-Балалар бір жылда қанша мезгіл
бар?
-Қазір жылдың қай
мезгілі?
-Қандай табиғи құбылыстарды
білесіңдер? (жаңбыр, қар, бұршақ, мұздақ жауды, күн бұлттанады,
тұман түседі)
-Бұлар қалай пайда
болады?
Төрт топқа тапсырмалар
беріледі, яғни оқулық бойынша тақырыпты оқиды.
Оқулықпен жұмыс
«ЖИГСО әдісі» пайдаланамыз Жаңа
сабақты төрт бөлімге бөліп 4 топқа оқыту. Жұптар өзара бір- біріне
түсінгендерін айтып талқылайды.5
минут
1-ші топ Жаңбыр,
қар
2-ші топ
Су
3-ші топ
Бұлт
4-ші топ
Тұман
Жер бетінде су көп. Су
өзен,көл,теңіз,мұхит түрінде таралған. Су ұдайы буланады. Ауада
көзге көрінбейтін су буы әрқашанда бар. Ауа салқындағанда будан
судың өте майда тамшылары пайда болады. Тұман және бұлт осындай
тамшылардан тұрады.Тұман төмен жер бетінде, ал бұлт биік аспанда
болады.Бұлттағы майда су тамшылары бір-бірімен бірігіп, іріленеді.
Бұлт түнеріп, бірте-бірте қара бұлтқа
айналады.
Бұлттар көшіп жүреді. Оларды
жердің бетімен жел айдайды.
Бұлттың
түрлері
Шарбы бұлт Будақ бұлт Қабатты
бұлт
Шарбы бұлт: ең биіктікте жүреді
және ең жеңілі 6км.-18км.биіктікте
түзіледі.
Будақ бұлт- 2-ден-6км дейінгі
биіктікте. Будақ бұлттың түсі сұрдан қараға дейінгі
аралықта.
Қабатты бұлт-ең ауыр және төменде
орналасқан. Олар жер бетінен 2км. Биіктікте пайда
болады.
Жауын-шашын туралы
түсінік.
Жаңағы айтып кеттік қой майда тамшылар бір-бірімен
бірігіп,іріленеді бұлтқа айналады.Су тамшылары ауырлайды да, ауа
оларды ұстап тұра алмайды. Олар жерге жаңбыр болып
жауады
Жаңбыр-жылдың жылы мезгілінде
жауады.
Қыста будан қар ұлпалары
түзіледі.
Жазда ауаға су буы жинақталады. Түнде жер беті ауаға
қарағанда тезірек салқындайды. Жылы ауа салқын жер бетімен
жанасқанда, одан су тамшылары бөлініп шығады. Су тамшылары шөпке,
топырақтың бетіне түседі. Ол-шық. Күздің соңы мен қыста қырау пайда
болады.
Топқа
бөлу
1-
2-
3-
4-
Оқулық бойынша оқығандарын
талқылату
Талқылағаннан кейін сабақ
тақырыбына шығу.
Оқушылар өздері сабақтың оқу
мақсатын, критерийлерді анықтайды.
Бекіту
Quizlet.live сайыты бойынша
онлайн топпен тапысырма орнату 5 минут
Жалпылама сыныпқа тақырыпқа
байланысты тест тапсырмасы
Дұрыс ұғымды бағыттауыш
сызықтармен қосыңдар:сәйкестендіру
тапсырмасы
Судың булануы:
су-мұз
Судың қатуы:
бу-су
Судың
еруі:су-бу
Судың
алмасуы:мұз-су
|