Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспарлау үлгісі


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: ДБАЛ №20 КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Абдрахманова А.С

    Сынып: 7-сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    7.3.5.2 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі деңгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы

    Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі денгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды

    Басым бөлігі

    Табиғат кешендерінің түрлерімен заңдылықтарын анықтайды

    Кейбір оқушылар

    Табиғат кешендерінің түрлерін талдайды, саралайды түсіндіре алады

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Қолдану,

    Жоғары деңгей дағдылары

    Бағалау критерийі

    -Табиғат аумақтық кешендерді картадан шартты белгілерді қолдана отырып оқиды, талдайды.

    - Карта сурет арқылы кез-келген табиғи аумақтық кешенге сипаттама береді

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар тақырып мазмұнын меңгереді, топпен, дара жұмыс істеу арқылы белсенділігі жақсарады


    айтылым

    тыңдылым

    жазылым

    оқылым

    Оқушылар білген білімдерімен оқығандарын айтады


    Мұғалімнің түсіндірмесі мен әр топ бірін-бірі тыңдайды

    Тыңдаған,айтылған ойларын салыстырмалы түрде жазады

    Жазған жұмыстарын салыстыра отырып айтады

    Оқушылар тақырыпқа байланысты термин сөздерді қолданады, мағынасын ашады.

    Табиғат компоненті

    Табиғат комплексі

    Ең ірі табиғат кешені

    Аумақтық табиғат кешені шағын аумақтар

    Географиялық қабықтар

    Атмосфера-ауа

    Гидросфера-су

    Биосфера -тіршілік

    Литосфера -тас

    Құндылықтарға баулу



    «Мәңгілік –Ел » жалпыұлттық ел идеясының, «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтары

    Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтыққа баулу құндылықтарына баулу

    Пәнаралық байланыс

    Биология, химия, экология

    Алдыңғы білім

    Табиғат аумақтық компоненті туралы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы








    Ұйымдастыру:

    Оқушылармен амандасу. Түгендеу, себепті себепсіз қалған оқушыларды анықтау

    .

    Шаттық шеңбері:

    Бәрі қол ұстасып тұрып бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу.

    Х ормен бәрі «Бүгінгі сабағымыздың сәтті өтуіне тілектеспіз!» топқа бөлу











    І топ. тас

    ІІ топ су

    ІІІ топ. жануарлар

    ІҮ топ

    өсімдіктер













    Үй тапсырмасын сұрау «Географиялық диктант». (Сөйлемдерді толықтыру әдісі)

    1.Жер бетіндегі бір-бірімен өзара күрделі тығыз байланыста әрекет ететін табиғат компоненттерінің (құраушыларының) біртұтас жүйесінің жиынтығы ------------ деп аталады.

    2. Табиғат компоненттері (лат. компонент – «құраушы») – географиялық қабықтың құрамдас бөліктері:-------------------------------------------------.

    3. Жер шарындағы ең ірі табиғат кешендеріне -------------------------------------------------------------жатады.

    4. Жердің ерекше кешенді қабығықтары ----------------------------------------------.











    Оқушылардың бір біріне деген сүйіспеншілігі мен ынтымақтастығын орнату











    Топ ережесі:























    Сабақтың ортасы

    Қолдану















































































































    Д.Саралау





















































    Жинақтау









    Сабақтың соңы







    Т «ҚҰНДЫЛЫҚТАР СПЕКТРІ» (ГИББС)әдісі (Оқушылар топтар айтылған пікірмен қаншалықты келісетіндігін айта отырып, оған қатысты өз ойларымен бөліседі. Бұны жүзеге асырудың үшін өз пікірлерін топ ішінде талқылайды Тобының ұстанымын түсіндіре отырып, тобының белгі/карточкасын сызықтың бойына орналастырады. Бұл – бір сұрақтың әртүрлі жауаптарын салыстырады



    І топ.

    Географиялық қабықтың заңдылықтарын салыстыр.



    Тәулік ішіндегі ырғақтылық

    ұқсастығы

    Жыл ішіндегі ырғақтылық






    ІІ топ. Жұмыс дәптеріне кестені толтырыңдар. «Айқын компоненттер» бағанына ешқандай құралсыз көзге түсетіндерді (мысалы, шөп), ал «жасырын компоненттер» бағанына көзге көрінбейтіндерді (мысалы, атмосфералық ылғал) жазыңдар.

    Компонент топтарының аттары

    Айқын компоненттер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдрахманова Айтхан Солтановна
    15 Қазан 2020
    1461
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7- сыныпқа мұғалімдерге арналған сабақ жоспары (ҚМЖ)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспарлау үлгісі


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: ДБАЛ №20 КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Абдрахманова А.С

    Сынып: 7-сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    7.3.5.2 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі деңгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы

    Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі денгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды

    Басым бөлігі

    Табиғат кешендерінің түрлерімен заңдылықтарын анықтайды

    Кейбір оқушылар

    Табиғат кешендерінің түрлерін талдайды, саралайды түсіндіре алады

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Қолдану,

    Жоғары деңгей дағдылары

    Бағалау критерийі

    -Табиғат аумақтық кешендерді картадан шартты белгілерді қолдана отырып оқиды, талдайды.

    - Карта сурет арқылы кез-келген табиғи аумақтық кешенге сипаттама береді

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар тақырып мазмұнын меңгереді, топпен, дара жұмыс істеу арқылы белсенділігі жақсарады


    айтылым

    тыңдылым

    жазылым

    оқылым

    Оқушылар білген білімдерімен оқығандарын айтады


    Мұғалімнің түсіндірмесі мен әр топ бірін-бірі тыңдайды

    Тыңдаған,айтылған ойларын салыстырмалы түрде жазады

    Жазған жұмыстарын салыстыра отырып айтады

    Оқушылар тақырыпқа байланысты термин сөздерді қолданады, мағынасын ашады.

    Табиғат компоненті

    Табиғат комплексі

    Ең ірі табиғат кешені

    Аумақтық табиғат кешені шағын аумақтар

    Географиялық қабықтар

    Атмосфера-ауа

    Гидросфера-су

    Биосфера -тіршілік

    Литосфера -тас

    Құндылықтарға баулу



    «Мәңгілік –Ел » жалпыұлттық ел идеясының, «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтары

    Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтыққа баулу құндылықтарына баулу

    Пәнаралық байланыс

    Биология, химия, экология

    Алдыңғы білім

    Табиғат аумақтық компоненті туралы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы








    Ұйымдастыру:

    Оқушылармен амандасу. Түгендеу, себепті себепсіз қалған оқушыларды анықтау

    .

    Шаттық шеңбері:

    Бәрі қол ұстасып тұрып бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу.

    Х ормен бәрі «Бүгінгі сабағымыздың сәтті өтуіне тілектеспіз!» топқа бөлу











    І топ. тас

    ІІ топ су

    ІІІ топ. жануарлар

    ІҮ топ

    өсімдіктер













    Үй тапсырмасын сұрау «Географиялық диктант». (Сөйлемдерді толықтыру әдісі)

    1.Жер бетіндегі бір-бірімен өзара күрделі тығыз байланыста әрекет ететін табиғат компоненттерінің (құраушыларының) біртұтас жүйесінің жиынтығы ------------ деп аталады.

    2. Табиғат компоненттері (лат. компонент – «құраушы») – географиялық қабықтың құрамдас бөліктері:-------------------------------------------------.

    3. Жер шарындағы ең ірі табиғат кешендеріне -------------------------------------------------------------жатады.

    4. Жердің ерекше кешенді қабығықтары ----------------------------------------------.











    Оқушылардың бір біріне деген сүйіспеншілігі мен ынтымақтастығын орнату











    Топ ережесі:























    Сабақтың ортасы

    Қолдану















































































































    Д.Саралау





















































    Жинақтау









    Сабақтың соңы







    Т «ҚҰНДЫЛЫҚТАР СПЕКТРІ» (ГИББС)әдісі (Оқушылар топтар айтылған пікірмен қаншалықты келісетіндігін айта отырып, оған қатысты өз ойларымен бөліседі. Бұны жүзеге асырудың үшін өз пікірлерін топ ішінде талқылайды Тобының ұстанымын түсіндіре отырып, тобының белгі/карточкасын сызықтың бойына орналастырады. Бұл – бір сұрақтың әртүрлі жауаптарын салыстырады



    І топ.

    Географиялық қабықтың заңдылықтарын салыстыр.



    Тәулік ішіндегі ырғақтылық

    ұқсастығы

    Жыл ішіндегі ырғақтылық






    ІІ топ. Жұмыс дәптеріне кестені толтырыңдар. «Айқын компоненттер» бағанына ешқандай құралсыз көзге түсетіндерді (мысалы, шөп), ал «жасырын компоненттер» бағанына көзге көрінбейтіндерді (мысалы, атмосфералық ылғал) жазыңдар.

    Компонент топтарының аттары

    Айқын компоненттер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 7 сынып
    15.10.2020
    1461
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдрахманова Айтхан Солтановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации