Сабақтың
басы
0-3
|
Ұйымдастыру.
Қазақстанның керемет табиғаты
жайлы бейнефильм көру.
Проблемалық сұрақ
қою.
Оқушылардың ойын тыңдап болған
соң сұрақ қою.
Оқушылардың жауабы тыңдалған
соң, бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын
айқындау.
|
https://www.youtube.com/watch?v=zYVYxzKE4gc
|
Сабақтың
ортасы
3-6
6-9
9-24
24-29
29-34
34-35
35-38
|
-
Оқушыларды Негеш пен Эврика
дайындаған өсімдіктер туралы хабарламамен
таныстыру.
-
Ойлан!
«Еркін жазу» стратегиясы
бойынша оқушылар жеке параққа жазылым
орындау.
Өсімдік әлемін қорғау үшін
адам .....................
Жазылымды аяқтаған соң
оқушылардың қалаулары бойынша жазбаларын
оқиды.
Топтық
жұмыс. 1. топ. Өсімдіктердің адам мен жануарларға
қандай қажеттілігі бар? Мысал келтір,
дәлелде 2. топ. Адам өз әрекетімен өсімдік әлеміне
қалай әсер етеді? 3. топ. Өсімдікті қорғау үшін қандай шара
қолданылады? Бекіту. І топ «Табиғатты аялайық» шығармашылық
жұмыс ІІ топ « Жасыл ел» сурет салу,
қорғау Тыйым
салынады! - Ағашты кесуге, сындыруға
болмайды. - Отты көрсең
сөндір! - Қалдық заттарды
тастама! - Ластауға
болмайды. - Табиғатты тиімді пайдалану
керек! Бір тал ексең, он тал
ек. ІІІ топ «Таза болса табиғат, аман болар
адамзат» Пайдалы және улы өсімдіктер, маңызы. Ізденіс
жұмыстары бойынша әңгімелеу.
Қызыл кітаптың беттері әр
түсті болатынын айту. Оқушыларды түстер(қара, қызыл, сары, ақ,
жасыл) бойынша 5 топқа бөлу. Әр топқа өз түстеріне сәйкес парақ
беру. Қызыл кітаптың парағы неліктен мұндай болуы мүмкін немесе
берілген түстегі парақта қандай өсімдіктер болуы мүмкін деген
сұраққа топ мүшелері ақылдасып, өз ойларын жазу және қорғау.
Оқушылар жауаптары тыңдалған соң бейнематериал көрсетіліп, олардың
жауаптары қаншалықты дұрыс екендігін
тексеру.
-
Қызыл кітап жайлы
бейнематериал
-
Табиғаттың шағым
кітабы.
Жұппен оқулықтағы екі
өсімдіктің шағымымен танысу. Жұпта әр оқушы бір өсімдікті таңдап
алып, сол өсімдіктің шағымына жауап жазу. Жауаптарын бір-бірімен
алмасып оқу.
-
Сен білесің
бе?
Оқушыларды Қызыл кітап туралы
ақпаратпен таныстыру. Қызыл кітапқа сирек кездесетін, жылдан жылға
азайып не жойылып бара жатқан, сондықтан да айрықша қорғауды қажет
ететін жануарлар мен өсімдіктердің түрлері тіркелгендігі жайлы
айту.
-
Бағалау
сұрақтары:
«5 сұрақ, 5 жауап». Оқушыларға
5 сұрақ жазылған парақша ұсынылады, олар жауаптарын жазады.
Жауаптарын дайын үлгі бойынша тексеріп, сәйкестіктерге қарай
өзін-өзі бағалайды.
-
Қызыл кітаптың мақсаты
не?
-
Қызыл түс ненің
белгісі?
-
Қызыл кітап неліктен қайта
басылып шығарылады?
-
Қызыл
кітап адамдарды қандай болуға
шақырады?
-
Өсімдіктермен қалай дос болуға
болады?
-
Қосымша
тапсырма. Жұмыс дәптері 18, 19-жұмыс
парағы (20, 21 б.)
|
кесте
Қызыл кітап
суреті
түсті
қағаздар
маркер
https://www.youtube.com/watch?v=gQYksMUgm2Q
сұрақтар
парағы
|
Сабақтың
соңы
38-40
|
Оқушыларға «Бағдаршам» әдісі
бойынша рефлексия жасату.
«Қызыл түс»- сабақ қиын,
түсініксіз болды.
«Сары түс»- сабақ түсінікті,
бірақ бәрі емес, шамалы қиындықтар бар.
«Жасыл түс» - сабақ түсінікті
және қызықты болды.
Үйге тапсырма:
топтық жұмыс «Өсімдікті қорғау
жолдары» тақырыбында кластер құрастыру
|
Бағдаршам
суреті
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау - оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық пен қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Сирек кездесетін өсімдіктер
туралы шағын кітапша жасау.
|
«5 сұрақ, 5 жауап» әдісі
бойынша білімдерін бағалау
|
Топпен жұмыс жасауда
қауіпсіздік ережелерін сақтау.
|