|
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3 Жанды табиғат. Өсімдіктер |
Мектеп: Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар: |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Тақырыбы: |
Табиғи бірлестіктің қандай түрлері болады? |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
3.2.1.3 өз өлкесіндегі табиғи бірлестіктерді сипаттау; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:өсімдіктердіқорғаужолдарыментанысады; сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктерді сақтаудағы Қызыл кітаптың рөлін анықтайды. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Қызыл кітаптың пайда болу себебін біледі, парақтарының түсін сәйкестендіреді. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:өсімдіктерді қорғау тақырыбында проблемалық сұрақтарға ойлы жауаптар айтады; ой, пікірлерін жазбаша жеткізеді. |
|||||
|
Пәндік терминология мен тірек сөздер: |
||||||
|
сирек кездесетін өсімдіктер, жойылып бара жатқан өсімдіктер, Қазақстанның Қызыл кітабы
|
||||||
|
Құндылықтар |
табиғатқа жанашырлықпен, қамқорлықпен қарау |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
дүниетану |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
бейнематериал, презентация |
|||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Өсімдіктерді қорғау шараларын біледі |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 0-3
|
Ұйымдастыру. Қазақстанның керемет табиғаты жайлы бейнефильм көру. Проблемалық сұрақ қою.
Оқушылардың ойын тыңдап болған соң сұрақ қою.
Оқушылардың жауабы тыңдалған соң, бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау. |
|||||
|
Сабақтың ортасы 3-6 6-9 9-24 24-29 29-34 34-35 35-38 |
«Еркін жазу» стратегиясы бойынша оқушылар жеке параққа жазылым орындау. Өсімдік әлемін қорғау үшін адам ..................... Жазылымды аяқтаған соң оқушылардың қалаулары бойынша жазбаларын оқиды.
Топтық
жұмыс. Қызыл кітаптың беттері әр түсті болатынын айту. Оқушыларды түстер(қара, қызыл, сары, ақ, жасыл) бойынша 5 топқа бөлу. Әр топқа өз түстеріне сәйкес парақ беру. Қызыл кітаптың парағы неліктен мұндай болуы мүмкін немесе берілген түстегі парақта қандай өсімдіктер болуы мүмкін деген сұраққа топ мүшелері ақылдасып, өз ойларын жазу және қорғау. Оқушылар жауаптары тыңдалған соң бейнематериал көрсетіліп, олардың жауаптары қаншалықты дұрыс екендігін тексеру.
Жұппен оқулықтағы екі өсімдіктің шағымымен танысу. Жұпта әр оқушы бір өсімдікті таңдап алып, сол өсімдіктің шағымына жауап жазу. Жауаптарын бір-бірімен алмасып оқу.
Оқушыларды Қызыл кітап туралы ақпаратпен таныстыру. Қызыл кітапқа сирек кездесетін, жылдан жылға азайып не жойылып бара жатқан, сондықтан да айрықша қорғауды қажет ететін жануарлар мен өсімдіктердің түрлері тіркелгендігі жайлы айту.
«5 сұрақ, 5 жауап». Оқушыларға 5 сұрақ жазылған парақша ұсынылады, олар жауаптарын жазады. Жауаптарын дайын үлгі бойынша тексеріп, сәйкестіктерге қарай өзін-өзі бағалайды.
|
кесте Қызыл кітап суреті түсті қағаздар маркер https://www.youtube.com/watch?v=gQYksMUgm2Q сұрақтар парағы |
||||
|
Сабақтың соңы 38-40 |
Оқушыларға «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасату.
«Қызыл түс»- сабақ қиын, түсініксіз болды. «Сары түс»- сабақ түсінікті, бірақ бәрі емес, шамалы қиындықтар бар. «Жасыл түс» - сабақ түсінікті және қызықты болды. Үйге тапсырма: топтық жұмыс «Өсімдікті қорғау жолдары» тақырыбында кластер құрастыру |
Бағдаршам суреті |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Сирек кездесетін өсімдіктер туралы шағын кітапша жасау. |
«5 сұрақ, 5 жауап» әдісі бойынша білімдерін бағалау |
Топпен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Табиғи бірлестіктің қандай түрлері болады?
Табиғи бірлестіктің қандай түрлері болады?
|
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3 Жанды табиғат. Өсімдіктер |
Мектеп: Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар: |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Тақырыбы: |
Табиғи бірлестіктің қандай түрлері болады? |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
3.2.1.3 өз өлкесіндегі табиғи бірлестіктерді сипаттау; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:өсімдіктердіқорғаужолдарыментанысады; сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктерді сақтаудағы Қызыл кітаптың рөлін анықтайды. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Қызыл кітаптың пайда болу себебін біледі, парақтарының түсін сәйкестендіреді. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:өсімдіктерді қорғау тақырыбында проблемалық сұрақтарға ойлы жауаптар айтады; ой, пікірлерін жазбаша жеткізеді. |
|||||
|
Пәндік терминология мен тірек сөздер: |
||||||
|
сирек кездесетін өсімдіктер, жойылып бара жатқан өсімдіктер, Қазақстанның Қызыл кітабы
|
||||||
|
Құндылықтар |
табиғатқа жанашырлықпен, қамқорлықпен қарау |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
дүниетану |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
бейнематериал, презентация |
|||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Өсімдіктерді қорғау шараларын біледі |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 0-3
|
Ұйымдастыру. Қазақстанның керемет табиғаты жайлы бейнефильм көру. Проблемалық сұрақ қою.
Оқушылардың ойын тыңдап болған соң сұрақ қою.
Оқушылардың жауабы тыңдалған соң, бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау. |
|||||
|
Сабақтың ортасы 3-6 6-9 9-24 24-29 29-34 34-35 35-38 |
«Еркін жазу» стратегиясы бойынша оқушылар жеке параққа жазылым орындау. Өсімдік әлемін қорғау үшін адам ..................... Жазылымды аяқтаған соң оқушылардың қалаулары бойынша жазбаларын оқиды.
Топтық
жұмыс. Қызыл кітаптың беттері әр түсті болатынын айту. Оқушыларды түстер(қара, қызыл, сары, ақ, жасыл) бойынша 5 топқа бөлу. Әр топқа өз түстеріне сәйкес парақ беру. Қызыл кітаптың парағы неліктен мұндай болуы мүмкін немесе берілген түстегі парақта қандай өсімдіктер болуы мүмкін деген сұраққа топ мүшелері ақылдасып, өз ойларын жазу және қорғау. Оқушылар жауаптары тыңдалған соң бейнематериал көрсетіліп, олардың жауаптары қаншалықты дұрыс екендігін тексеру.
Жұппен оқулықтағы екі өсімдіктің шағымымен танысу. Жұпта әр оқушы бір өсімдікті таңдап алып, сол өсімдіктің шағымына жауап жазу. Жауаптарын бір-бірімен алмасып оқу.
Оқушыларды Қызыл кітап туралы ақпаратпен таныстыру. Қызыл кітапқа сирек кездесетін, жылдан жылға азайып не жойылып бара жатқан, сондықтан да айрықша қорғауды қажет ететін жануарлар мен өсімдіктердің түрлері тіркелгендігі жайлы айту.
«5 сұрақ, 5 жауап». Оқушыларға 5 сұрақ жазылған парақша ұсынылады, олар жауаптарын жазады. Жауаптарын дайын үлгі бойынша тексеріп, сәйкестіктерге қарай өзін-өзі бағалайды.
|
кесте Қызыл кітап суреті түсті қағаздар маркер https://www.youtube.com/watch?v=gQYksMUgm2Q сұрақтар парағы |
||||
|
Сабақтың соңы 38-40 |
Оқушыларға «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасату.
«Қызыл түс»- сабақ қиын, түсініксіз болды. «Сары түс»- сабақ түсінікті, бірақ бәрі емес, шамалы қиындықтар бар. «Жасыл түс» - сабақ түсінікті және қызықты болды. Үйге тапсырма: топтық жұмыс «Өсімдікті қорғау жолдары» тақырыбында кластер құрастыру |
Бағдаршам суреті |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Сирек кездесетін өсімдіктер туралы шағын кітапша жасау. |
«5 сұрақ, 5 жауап» әдісі бойынша білімдерін бағалау |
Топпен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
||||
шағым қалдыра аласыз













