Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғи және жасанды экожүйелер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 5.4A Экожүйе |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Экожүйелер |
|||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізген оқыту мақсаттары (оқыту бағдарламасына сілтеме) |
5.6.1.1. экожүйенің компоненттерін анықтау |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар жасай алады: Экожүйенің компоненттерін анықтау және оның ауызша формуласын жасау. Пәндік лексика және терминология Экожүйе, экожүйе компоненттері, тірі организмдер,мекендейтін орын, қоректік тізбектер, өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар, қарым-қатынас, қоршаған орта, су және жерүсті-ауа экожүйелер, жасанды және табиғи экожүйе, экологиялық факторлар Диалог үшін пайдалы сойлемдер Сіз бұл ағзаға сәйкес келетініне сенімдісіз бе …? Бұл организмдердін осы экожүйе компонентіне жататынын қалай білдіңіз? Мен сенімдмін, бұл су/жербеті-әуе экожүйесі емес ... Сіз қалай ойлайсыз, осы ортада қандай организмдер мекендейді? Бұл компонент экожүйесіне жатады... Бұл ағзаға сәйкес келеді ... Табиғи экожүйенің жасанды экожүйеден айырмашылығы бұл... Бұл экологиялық фактор әсер етеді ... былайша... Это компонент экосистемы, к которому относится… |
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дағдыландыру
|
Жұппен, топпен сұрақтарға жауап берген кезінде – құқыққа, мораль мен әр түрлі пікірлерге құрмет көрсету, ынтымақтастық (жылы қарым-қатынастар дағдыларын қалыптастыру) . Ойлау – тапсырманы орындау мен қорытындылау кезінде. Академиялық адалдық: плагиатқа төзбеушілік, диаграмма толтыру барысында басқа адамдардың ойларын құрметтеу. Шығармашылық, сүйіспеншілік арқылы оқуға деген әуестігін дамыту. |
|||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География Ағылшын тілі – тілдік дағдыларын дағдыландыру |
|||||||||||||||||||||||||
ИКТ-ні қолдану дағдылары |
Презентацияны қолдану Ақпаратты іздеу |
|||||||||||||||||||||||||
Алдын-ала алынған білім |
Жануарлар мен өсімдіктердің қоршаған ортаның жағдайларына қалай бейімделетінін түсіндіру (2-3 сынып) Қоректік тізбекте тірі организмдердің өзара қарым-қатынасын түсіну(4-сынып) Өсімдіктердің өсуіне әсер ететін факторларды зерттеу(4-сынып) Тіршілік ету ортасына байланысты өсімдіктер тобын және жануарларды атау (2-сынып) Тірі организмдердің табиғи тіршілік ету ортасын сипаттау (4-сынып) Қоректік тізбек арқылы жануарлардың күн жүйесіне тәуелділігін түсіндіру (4-сынып) |
|||||||||||||||||||||||||
Ход урока |
||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақ барысындағы жоспарланған іс-қимыл |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ басы 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Starter (Г) Оқушыларға көптеген әр түрлі ойыншықтар тарату. Ойыншықтарды олардың тіршілік ету ортасына байланысты топтарға бөлуге ұсыныңыз. (К) Тірі организмдердің бір-бірімен және қоршағн ортамен қарым-қатынасының ерекшеліктеріне байланысты (мысалы: орман, теңіз, дала) олар табиғата бір аумақта мекендейтінін ескеріп, нәтижелерді талқылау. Кері байланыс: оқушы – оқушы, мұғалім – мұғалім. Тақырыбын анықтау және сабақтың мақсаты. |
Жануарлар ойыншықтары (картинки)
Презентация |
||||||||||||||||||||||||
3 мин |
Терминдармен жұмыс. Оқушылар терминдарды атап, дәптерлеріне жазып алады.
|
Презентация |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 7 мин
2 мин
5 мин
3 мин
2 мин
3 мин
5 мин
|
«Экожүйе» түсінігін схема түрінде беру: Экожүйе = тірі ағзалар + тіршілік ету ортасы Оқушыларға «Экожүйе дегеніміз не?» фильмін көрсету Видеоны талқылау Кері байланыс:мұғалім – оқушы. (К) Оқушылар «Менің үйім» ойынын ойнайды. Әрбір оқушы экожүйе компоненті жазылған карточкасын алады. Мысалы: тиін, кірпі, жолжелкен, көл, қарағай, орман, шабындық, шортан. Тапсырма: тірі организм мен олардың тіршілік ортасымен байланысты сәйкестікті тап. Кері байланыс: оқушы – оқушы. Құрылған жұптарға олардың ойынша экожүйе компоненттеріне жетіспейтінін сызбада көрсету. Мысалы, егер жұп кірпі және орманнан тұрса, онда оқушылар сызбасын жетіспейтін компоненттермен толықтырады: саңырауқұлақтар, гүлдер, ағаштар, құстар. (П) Оқушылар жұппен өз схемасындағы организмдерді үш топқа бөледі: өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар (оқушылар осы ұғымдарды білмейтініне қарамастан) Кері байланыс: оқушы – оқушы. (Г) Оқушылар топта тірі ағзаларды деструкторлар, өндірушілер және тұтынушыларға бөлу бойынша жеке жұмыстарының нәтижелерін талқылайды. Олар тірі ағзалардың топқа бөлуін түсіндіреді. Кері байланыс: оқушы – оқушы, мұғалім – оқушы. (П) Оқушыларға тірі ағзалардың өндірушілердің, тұтынушылардың және деструкторларға бөлген және жасалған жұмыстарына қайта оралуына ұсыну. Осы анықтамалды білгеннен кейін, олар жұптасып жасаған жұмыстарын қайта пайымдайды. Дәптерге анықтамалды жазу: өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар. (Г) Оқушыларға экожүйедегі тірі организмдердің қоршаған ортамен байланысын сахналайтын рөлдік ойынды ұсыныңыз. Әр топқа сахналайтын белгілі бір экожүйе атауын ұсыну қажет: орман, тоған, дала, өзен, мұхит, аквариум. Кері байланыс: оқушы – оқушы. |
Мультфильм на англ. языке «Что такое экосистема?» https://www.youtube.com/watch?v=0Gm9zJS10-E Карточки Презентация
|
||||||||||||||||||||||||
4 мин |
(О) Оқушылар рөлдік ойынды бақылап, экожүйе компоненттерін анықтап, оларды кестеге толтырады.
Дескриптор: Оқушы
|
Рабочие листы
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақ соңы 3 мин |
Қорытындылау. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - білдім, нені үйрендім - бұл түсініксіз қалды - немен жұмыс істеу қажет |
|
||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – қалай Сіз көбірек қолдау жасауға жоспарлайсыз? Аса қабілетті оқушылармен Сіз қандай міндеттер жоспарладыңыз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай анықтайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін орындау |
||||||||||||||||||||||||
Тапсырмаларды 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |