Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    5.4A Экожүйе

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:

    қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Экожүйелер

    Осы сабақта қол жеткізген оқыту мақсаттары (оқыту бағдарламасына сілтеме)

    5.6.1.1. экожүйенің компоненттерін анықтау

    Сабақ мақсаттары

    • «Экожүйе» сөзіне анықтама беру.

    • Экожүйенің компоненттерін анықтау.

    • Экожүйе компоненттеріне мысал келтіру.

    Бағалау критерийі

    • «Экожүйе» түсінігін анықтайды

    • Экожүйенің компоненттерін атайды

    • Экожүйе компоненттерін ажыратады

    • Экожүйе компоненттеріне мысал келтіреді

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар жасай алады:

    Экожүйенің компоненттерін анықтау және оның ауызша формуласын жасау.

    Пәндік лексика және терминология

    Экожүйе, экожүйе компоненттері, тірі организмдер,мекендейтін орын, қоректік тізбектер, өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар, қарым-қатынас, қоршаған орта, су және жерүсті-ауа экожүйелер, жасанды және табиғи экожүйе, экологиялық факторлар

    Диалог үшін пайдалы сойлемдер

    Сіз бұл ағзаға сәйкес келетініне сенімдісіз бе …?

    Бұл организмдердін осы экожүйе компонентіне жататынын қалай білдіңіз?

    Мен сенімдмін, бұл су/жербеті-әуе экожүйесі емес ...

    Сіз қалай ойлайсыз, осы ортада қандай организмдер мекендейді?

    Бұл компонент экожүйесіне жатады...

    Бұл ағзаға сәйкес келеді ...

    Табиғи экожүйенің жасанды экожүйеден айырмашылығы бұл...

    Бұл экологиялық фактор әсер етеді ... былайша...

    Это компонент экосистемы, к которому относится…

    Құндылықтарды дағдыландыру




    Жұппен, топпен сұрақтарға жауап берген кезінде – құқыққа, мораль мен әр түрлі пікірлерге құрмет көрсету, ынтымақтастық (жылы қарым-қатынастар дағдыларын қалыптастыру) .

    Ойлау – тапсырманы орындау мен қорытындылау кезінде.

    Академиялық адалдық: плагиатқа төзбеушілік, диаграмма толтыру барысында басқа адамдардың ойларын құрметтеу.

    Шығармашылық, сүйіспеншілік арқылы оқуға деген әуестігін дамыту.

    Пәнаралық байланыс

    География

    Ағылшын тілі – тілдік дағдыларын дағдыландыру

    ИКТ-ні қолдану дағдылары

    Презентацияны қолдану

    Ақпаратты іздеу

    Алдын-ала алынған білім

    Жануарлар мен өсімдіктердің қоршаған ортаның жағдайларына қалай бейімделетінін түсіндіру (2-3 сынып)

    Қоректік тізбекте тірі организмдердің өзара қарым-қатынасын түсіну(4-сынып)

    Өсімдіктердің өсуіне әсер ететін факторларды зерттеу(4-сынып)

    Тіршілік ету ортасына байланысты өсімдіктер тобын және жануарларды атау (2-сынып)

    Тірі организмдердің табиғи тіршілік ету ортасын сипаттау (4-сынып)

    Қоректік тізбек арқылы жануарлардың күн жүйесіне тәуелділігін түсіндіру (4-сынып)

    Ход урока

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақ барысындағы жоспарланған іс-қимыл

    Ресурстар

    Сабақ басы

    3 мин


    Ұйымдастыру кезеңі

    Starter

    (Г) Оқушыларға көптеген әр түрлі ойыншықтар тарату. Ойыншықтарды олардың тіршілік ету ортасына байланысты топтарға бөлуге ұсыныңыз.

    (К) Тірі организмдердің бір-бірімен және қоршағн ортамен қарым-қатынасының ерекшеліктеріне байланысты (мысалы: орман, теңіз, дала) олар табиғата бір аумақта мекендейтінін ескеріп, нәтижелерді талқылау.

    Кері байланыс: оқушы – оқушы, мұғалім – мұғалім.


    Тақырыбын анықтау және сабақтың мақсаты.

    Жануарлар ойыншықтары (картинки)





    Презентация

    3 мин

    Терминдармен жұмыс.

    Оқушылар терминдарды атап, дәптерлеріне жазып алады.

    среда обитания

    мекен ету ортасы

    habitat

    экосистема

    экожүйе

    ecosystem

    окружающая среда

    қоршаған орта

    environment

    Потребители

    Тұтынушылар

    Consumers

    Производители

    Өндірушілар

    Producers

    Деструкторы

    ыдыратушылар

    Destructors


    Презентация

    Сабақ ортасы

    7 мин



    2 мин









    5 мин









    3 мин







    2 мин



    3 мин



    5 мин





    «Экожүйе» түсінігін схема түрінде беру: Экожүйе = тірі ағзалар + тіршілік ету ортасы

    Оқушыларға «Экожүйе дегеніміз не?» фильмін көрсету

    Видеоны талқылау

    Кері байланыс:мұғалім – оқушы.


    (К) Оқушылар «Менің үйім» ойынын ойнайды. Әрбір оқушы экожүйе компоненті жазылған карточкасын алады. Мысалы: тиін, кірпі, жолжелкен, көл, қарағай, орман, шабындық, шортан.

    Тапсырма: тірі организм мен олардың тіршілік ортасымен байланысты сәйкестікті тап.

    Кері байланыс: оқушы – оқушы.

    Құрылған жұптарға олардың ойынша экожүйе компоненттеріне жетіспейтінін сызбада көрсету. Мысалы, егер жұп кірпі және орманнан тұрса, онда оқушылар сызбасын жетіспейтін компоненттермен толықтырады: саңырауқұлақтар, гүлдер, ағаштар, құстар.

    (П) Оқушылар жұппен өз схемасындағы организмдерді үш топқа бөледі: өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар (оқушылар осы ұғымдарды білмейтініне қарамастан)

    Кері байланыс: оқушы – оқушы.

    (Г) Оқушылар топта тірі ағзаларды деструкторлар, өндірушілер және тұтынушыларға бөлу бойынша жеке жұмыстарының нәтижелерін талқылайды. Олар тірі ағзалардың топқа бөлуін түсіндіреді.

    Кері байланыс: оқушы – оқушы, мұғалім – оқушы.

    (П) Оқушыларға тірі ағзалардың өндірушілердің, тұтынушылардың және деструкторларға бөлген және жасалған жұмыстарына қайта оралуына ұсыну. Осы анықтамалды білгеннен кейін, олар жұптасып жасаған жұмыстарын қайта пайымдайды.

    Дәптерге анықтамалды жазу: өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар.

    (Г) Оқушыларға экожүйедегі тірі организмдердің қоршаған ортамен байланысын сахналайтын рөлдік ойынды ұсыныңыз. Әр топқа сахналайтын белгілі бір экожүйе атауын ұсыну қажет: орман, тоған, дала, өзен, мұхит, аквариум.

    Кері байланыс: оқушы – оқушы.

    Мультфильм на англ. языке «Что такое экосистема?» https://www.youtube.com/watch?v=0Gm9zJS10-E

    Карточки

    Презентация





    4 мин

    (О) Оқушылар рөлдік ойынды бақылап, экожүйе компоненттерін анықтап, оларды кестеге толтырады.

    Өндірушілер

    Тұтынушылар

    Деструкторлар

    Тірі табиғаттағы компонеттердің мекендеу орны






    Дескриптор:

    Оқушы

    • «экожүйе» түсінігін тұжырымдайды

    • Экожүйе компоненттерін анықтайды;

    • Экожүйе өндірушілерін, тұтынушыларын, деструкторларын анықтайды

    Рабочие листы























    Сабақ соңы

    3 мин

    Қорытындылау.

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

    - білдім, нені үйрендім

    - бұл түсініксіз қалды

    - немен жұмыс істеу қажет



    Дифференциация – қалай Сіз көбірек қолдау жасауға жоспарлайсыз? Аса қабілетті оқушылармен Сіз қандай міндеттер жоспарладыңыз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай анықтайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін орындау

    Тапсырмаларды

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алибек Айгере
    27 Мамыр 2021
    489
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғи және жасанды экожүйелер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғи және жасанды экожүйелер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Экожүйелер туралы мәлімет беру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    5.4A Экожүйе

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:

    қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Экожүйелер

    Осы сабақта қол жеткізген оқыту мақсаттары (оқыту бағдарламасына сілтеме)

    5.6.1.1. экожүйенің компоненттерін анықтау

    Сабақ мақсаттары

    • «Экожүйе» сөзіне анықтама беру.

    • Экожүйенің компоненттерін анықтау.

    • Экожүйе компоненттеріне мысал келтіру.

    Бағалау критерийі

    • «Экожүйе» түсінігін анықтайды

    • Экожүйенің компоненттерін атайды

    • Экожүйе компоненттерін ажыратады

    • Экожүйе компоненттеріне мысал келтіреді

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар жасай алады:

    Экожүйенің компоненттерін анықтау және оның ауызша формуласын жасау.

    Пәндік лексика және терминология

    Экожүйе, экожүйе компоненттері, тірі организмдер,мекендейтін орын, қоректік тізбектер, өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар, қарым-қатынас, қоршаған орта, су және жерүсті-ауа экожүйелер, жасанды және табиғи экожүйе, экологиялық факторлар

    Диалог үшін пайдалы сойлемдер

    Сіз бұл ағзаға сәйкес келетініне сенімдісіз бе …?

    Бұл организмдердін осы экожүйе компонентіне жататынын қалай білдіңіз?

    Мен сенімдмін, бұл су/жербеті-әуе экожүйесі емес ...

    Сіз қалай ойлайсыз, осы ортада қандай организмдер мекендейді?

    Бұл компонент экожүйесіне жатады...

    Бұл ағзаға сәйкес келеді ...

    Табиғи экожүйенің жасанды экожүйеден айырмашылығы бұл...

    Бұл экологиялық фактор әсер етеді ... былайша...

    Это компонент экосистемы, к которому относится…

    Құндылықтарды дағдыландыру




    Жұппен, топпен сұрақтарға жауап берген кезінде – құқыққа, мораль мен әр түрлі пікірлерге құрмет көрсету, ынтымақтастық (жылы қарым-қатынастар дағдыларын қалыптастыру) .

    Ойлау – тапсырманы орындау мен қорытындылау кезінде.

    Академиялық адалдық: плагиатқа төзбеушілік, диаграмма толтыру барысында басқа адамдардың ойларын құрметтеу.

    Шығармашылық, сүйіспеншілік арқылы оқуға деген әуестігін дамыту.

    Пәнаралық байланыс

    География

    Ағылшын тілі – тілдік дағдыларын дағдыландыру

    ИКТ-ні қолдану дағдылары

    Презентацияны қолдану

    Ақпаратты іздеу

    Алдын-ала алынған білім

    Жануарлар мен өсімдіктердің қоршаған ортаның жағдайларына қалай бейімделетінін түсіндіру (2-3 сынып)

    Қоректік тізбекте тірі организмдердің өзара қарым-қатынасын түсіну(4-сынып)

    Өсімдіктердің өсуіне әсер ететін факторларды зерттеу(4-сынып)

    Тіршілік ету ортасына байланысты өсімдіктер тобын және жануарларды атау (2-сынып)

    Тірі организмдердің табиғи тіршілік ету ортасын сипаттау (4-сынып)

    Қоректік тізбек арқылы жануарлардың күн жүйесіне тәуелділігін түсіндіру (4-сынып)

    Ход урока

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақ барысындағы жоспарланған іс-қимыл

    Ресурстар

    Сабақ басы

    3 мин


    Ұйымдастыру кезеңі

    Starter

    (Г) Оқушыларға көптеген әр түрлі ойыншықтар тарату. Ойыншықтарды олардың тіршілік ету ортасына байланысты топтарға бөлуге ұсыныңыз.

    (К) Тірі организмдердің бір-бірімен және қоршағн ортамен қарым-қатынасының ерекшеліктеріне байланысты (мысалы: орман, теңіз, дала) олар табиғата бір аумақта мекендейтінін ескеріп, нәтижелерді талқылау.

    Кері байланыс: оқушы – оқушы, мұғалім – мұғалім.


    Тақырыбын анықтау және сабақтың мақсаты.

    Жануарлар ойыншықтары (картинки)





    Презентация

    3 мин

    Терминдармен жұмыс.

    Оқушылар терминдарды атап, дәптерлеріне жазып алады.

    среда обитания

    мекен ету ортасы

    habitat

    экосистема

    экожүйе

    ecosystem

    окружающая среда

    қоршаған орта

    environment

    Потребители

    Тұтынушылар

    Consumers

    Производители

    Өндірушілар

    Producers

    Деструкторы

    ыдыратушылар

    Destructors


    Презентация

    Сабақ ортасы

    7 мин



    2 мин









    5 мин









    3 мин







    2 мин



    3 мин



    5 мин





    «Экожүйе» түсінігін схема түрінде беру: Экожүйе = тірі ағзалар + тіршілік ету ортасы

    Оқушыларға «Экожүйе дегеніміз не?» фильмін көрсету

    Видеоны талқылау

    Кері байланыс:мұғалім – оқушы.


    (К) Оқушылар «Менің үйім» ойынын ойнайды. Әрбір оқушы экожүйе компоненті жазылған карточкасын алады. Мысалы: тиін, кірпі, жолжелкен, көл, қарағай, орман, шабындық, шортан.

    Тапсырма: тірі организм мен олардың тіршілік ортасымен байланысты сәйкестікті тап.

    Кері байланыс: оқушы – оқушы.

    Құрылған жұптарға олардың ойынша экожүйе компоненттеріне жетіспейтінін сызбада көрсету. Мысалы, егер жұп кірпі және орманнан тұрса, онда оқушылар сызбасын жетіспейтін компоненттермен толықтырады: саңырауқұлақтар, гүлдер, ағаштар, құстар.

    (П) Оқушылар жұппен өз схемасындағы организмдерді үш топқа бөледі: өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар (оқушылар осы ұғымдарды білмейтініне қарамастан)

    Кері байланыс: оқушы – оқушы.

    (Г) Оқушылар топта тірі ағзаларды деструкторлар, өндірушілер және тұтынушыларға бөлу бойынша жеке жұмыстарының нәтижелерін талқылайды. Олар тірі ағзалардың топқа бөлуін түсіндіреді.

    Кері байланыс: оқушы – оқушы, мұғалім – оқушы.

    (П) Оқушыларға тірі ағзалардың өндірушілердің, тұтынушылардың және деструкторларға бөлген және жасалған жұмыстарына қайта оралуына ұсыну. Осы анықтамалды білгеннен кейін, олар жұптасып жасаған жұмыстарын қайта пайымдайды.

    Дәптерге анықтамалды жазу: өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар.

    (Г) Оқушыларға экожүйедегі тірі организмдердің қоршаған ортамен байланысын сахналайтын рөлдік ойынды ұсыныңыз. Әр топқа сахналайтын белгілі бір экожүйе атауын ұсыну қажет: орман, тоған, дала, өзен, мұхит, аквариум.

    Кері байланыс: оқушы – оқушы.

    Мультфильм на англ. языке «Что такое экосистема?» https://www.youtube.com/watch?v=0Gm9zJS10-E

    Карточки

    Презентация





    4 мин

    (О) Оқушылар рөлдік ойынды бақылап, экожүйе компоненттерін анықтап, оларды кестеге толтырады.

    Өндірушілер

    Тұтынушылар

    Деструкторлар

    Тірі табиғаттағы компонеттердің мекендеу орны






    Дескриптор:

    Оқушы

    • «экожүйе» түсінігін тұжырымдайды

    • Экожүйе компоненттерін анықтайды;

    • Экожүйе өндірушілерін, тұтынушыларын, деструкторларын анықтайды

    Рабочие листы























    Сабақ соңы

    3 мин

    Қорытындылау.

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

    - білдім, нені үйрендім

    - бұл түсініксіз қалды

    - немен жұмыс істеу қажет



    Дифференциация – қалай Сіз көбірек қолдау жасауға жоспарлайсыз? Аса қабілетті оқушылармен Сіз қандай міндеттер жоспарладыңыз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай анықтайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін орындау

    Тапсырмаларды

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 5 сынып
    27.05.2021
    489
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алибек Айгере
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации