Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғи жарық көздері дегеніміз не?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||
Пән/Сынып: |
Сауат ашу 1 сынып |
|||||||||||||||
Күні |
|
|||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
Тағам және сусын |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы:№151 |
Ас – адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптер |
|||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау |
|||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстайды мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндай алады. тақырыпқа байланысты керекті суреттер қолдана отырып, жай сөйлемдер мен мәтін құрастырады және жазады. |
|||||||||||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
3минут |
Басы |
Мына аспан астында Жақсы дос көп табылар Мен де соның бірімін, Сыйлығымды ал! Сурет бөліктерін таңдап, пазл құрастырады Оқу мақсатын жариялау үшін «Сұрақтар тізбегі» арқылы сұрақтар қойылады -Бұл суреттердегі заттардың атын атайық. Олардың ортақ тақырыбы қандай болуы мүмкін. – Олай болса, бүгінгі сабағымызда «Тағам және сусын» бөлімін бастаймыз.
Олай болса, бізге Мерей мен Әлидің диалогін кімдер рөлге бөліп оқып береді?- |
Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады. |
Мадақтау |
Ұлттық тағамдар, ыстық тағамдар, десерт, сусындар суреттері пазл бөліктеріне бөлінген
|
|||||||||||
30 минут |
Ортасы |
(Ұ) 1 – тапсырма Оқулықтың 3-бетіндегі тапсырма: - Мәтінді мұқият оқы, сұрақтарға жауап бер. - Мәтін кейіпкерлері дұрыс тамақтанды ма? - Қалай ойлайсыңдар, тамақтан адам денсаулығына зиян келе ме? -Тамақ, сусын, кәмпит сөздерінде неше дыбыс, неше әріп бар? Саралау «Тапсырма» тәсілі арқылы жүзеге асады. Кейбір оқушыларға: -Әсетке қандай кеңес берер едің? (Ұ) Оқулықтың 4-5- беттеріндегі 2-3 жаттығулармен ауызша жұмыс. - Суретке қарап, олардың қандай дыбыс шығаратынын сұрау. - 3-жаттығудағы мәтінді оқыту. - Әли мен Мерейдің диалогін рөлге бөліп оқыту. - Жаңа ақпаратты меңгерту.
Барлық сөз дыбыстардан тұрады, оларды жазуда әріппен белгілейміз. Сергіту сәтінде (Д) 2 - тапсырма дәптермен жұмыс. 4-жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрап жазыңдар. . Саралау «Қарқын» тәсілі арқылы жүргізіледі. Қарқынды оқушыға: -Сол оқиғаға байланысты өз пікіріңді айтып көр. Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсету, үйрету. |
Дескриптор -Сұраққа жауап береді. -Сөздердегі дыбыс пен әріп санын анықтайды.
«Қызыл-гүлім-ай» әніне сәйкес қимыл жасап билейді. Дескриптор: -Сурет бойынша әңгіме құрап жазады |
ҚБ: «Жұлдызша» әдісі. Үлкен –Мәтінді буындап, тұтас оқып, сөздердегі дыбыс пен әріп санын анықтай алса; Орташа- Сөздерді, мәтінді буындап, тұтас оқып, сөздердегі дыбыс пен әріп санын анықтауда көмек қажет етсе; Кіші- Сөздерді, мәтінді буындап, тұтас оқи алмаса, сөздердегі дыбыс пен әріп санын анықтай алмаса. ҚБ: «Смайлик» әдісі Тамаша - әңгіме құрап, сөйлемдерді қатесіз жаза алса; Жақсы - әңгіме құрап, сөйлемдерді жазуда елеусіз қателіктер болса; Қалыпты - әңгіме құрауда, сөйлемдерді жазуда өрескел қателер болса. |
https://www.youtube.com/watch?v=xgG-zS03ZNU |
|||||||||||
5 минут |
бекіту |
Кестені толтыр.
|
Кестені толтыруда пайдалы ас түрлерін атай алады |
Мадақтау сөздер |
|
|||||||||||
2минут |
Кері байланыс |
-Жарайсыздар, балалар, бүгінгі сабақта керемет жетістіктерге жете алдыңыздар! Барлықтарыңызға үлкен алғыс білдіре отырып, бүгінгі сабақты аяқтаймыз. |
Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі. |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||
Пән/Сынып: |
Жаратылыстану 1 сынып |
||||||
Күні |
|
||||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Тағам және сусындар |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғи жарық көздері дегеніміз не? |
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату 1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу |
|
|||||
Сабақ мақсаты: |
жарықтың не екенін әңгімелей алады. |
|
|||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
|
||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
3минут |
Басы |
Ынтымақтастық ахуал қалыптастыру. Сабақ мақсатын жариялау үшін «Миға шабуыл» әдісі қолданылады. -Қолымыздағы суретттерден ортақ белгіні табайық. -Күн, Ай, жұлдыз туралы не айта аласыңдар? -Олар қайда орналасқан? -Жарқырауық қоңыздардың бұлармен не байланысы бар деп ойлайсыңдар? -Ендеше, бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не туралы? |
Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады. |
Мадақтау |
оқулық |
|
|
25 минут |
Ортасы |
1-тапсырма «Табиғатқа саяхат» әдісі қолданылады. Оқулықтың 72-бетіндегі суреттерге қарап, табиғатты сипаттаңдар. -Жұмбақты шешіңдер. Күн сайын таң ата терезеден кіреді, Жаңа күн туғанын содан-ақ біледі. Бұл не? -Жарық туралы не айта аласыңдар? Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету. Кейбір оқушыға: - Не себепті Жердегі тіршілік үшін жарық көздері керек? Сергіту сәтінде жаттығулар жасалады. Күннен неге түсiп тұр сонша
жарық, 2-тапсырма «Жас зерттеушілер» әдісі арқылы іске асырылады. Бейнежезбаны тамашалап, оқулықтың 73-бетіндегі мәтінді оқыңдар. Есте сақта! Сұраққа жауап бер. - Күн жарығы не үшін керек? Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Кейбір оқушыларға: -Адам өміріне жарықтың әсері туралы әңгімеле. Көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі. |
Дескриптор: 1.Табиғатқа сипаттама береді. 2. Жұмбақты шешеді. 3. Жарық туралы болжап әңгімелейді.
. Дескриптор: - Күн жарығы не үшін керектігін болжап әңгімелейді. |
1-т ҚБ: «Үшбұрыш» әдісі арқылы алынады
ҚБ: «Жұлдызшалар» әдісімен алынады. |
Оқулық
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |