«Табиғи материалдардан дайындалатын бұйым нобайын орындау»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Табиғи материалдардан дайындалатын бұйым нобайын орындау»

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәні бойынша 6-сынып ұл балаларына арналған ашық сабақ. Бұл сабақта силуэт, сурет, сұлба, сызба, жоба және нобай туралы ақпараттар беріліп, табиғи материалдан жасалатын бұйымдардың нобайын салуға үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Педагогтың тегі, аты, әкесіні аты)


Күні:


Сынып: 6 «ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақты тақырыбы:

"Табиғи материалдардан дайындалатын бұйым нобайын орындау "


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары.

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Табиғи материал туралы білім мен түсінігін көрсете алады;

Басым көпшілігі: Бұйымды жасау үшін қолданатын материалдары мен құрал-жабдықтарын жоспарлай алады;

Кейбіреуі: Табиғи материалдардан жасалатын бұйымның нобайын орындай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақты кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушыны әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

3 мин





3 мин


  1. Сәлемдесу, түгелдеу.

  2. Топқа бөлу: сабаққа кіру

«Кіру билеті» әдісі, мақал түріне байланысты –

«Еңбекқорлар», «Өнерлілер» , «Шеберлер» топтарына бөлінеді.

  1. Психологиялық ахуал орнату.

« Мен маған сенемін, себебі сен- білімдісің» т.с.с. әдісі



Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады,

бір-біріне сенімділік танытып, комплимент айтады, сәттілік тілейді



Өзара бағалау











Сиқылры жәшік,

мақалдар жазылған кіру билеттері

Сабақтың

ортасы

5 минут







2 минут






3 минут






6 минут














3 минут



5 минут





10 минут



Жаңа сабақ өту. «Миға шабуыл» әдісі.

1.Оқушылардың назарын сабаққа аудару, бұйым нобайы, суреті жайлы презентация көру .

Қандайда болмасын заттар сол заттардың бөлшектерін жасамас бұрын сызбасы, техникалық суреті, нобайы орындалады. Одан нәрсенің құрлысы, өлшемдері және кескінін, қандай материалдан жасалатыны жөнінде білуге болады.

Сонымен бүгінгі сабақ тақырыбы ..?


2. Сабақ мақсатымен танысу.

«Ашық хат» әдісі

Казпоштадан

келген хатты ашып, бүгінгі сабақтың мақсатымен танысамыз сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау үшін

«Нысана» әдісін қолданамын. (Сабақтың мақсатын нысанаға апарып, жапсырамын)


3.Оқулықпен, дәптермен жұмыс.

46-47 бет, параграф 16.







  1. «Сарамандық жұмыс».

Идея туындауы үшін жалпы табиғи материал- дардан бұйым жасау барысы көрсетілген бейнематериал тамашалау:

«Табиғи материалдан панно жасау».

«Қолшатыр» әдісі арқылы видеодан көрген білімді бекіту.

1. Табиғи материалдан қалай панно жасауға болады?

2.Табиғи материалдардан қандай бұйымдар жасауға болады?

3.Бөліктерді қандай тәсілдермен біріктіруге болады?

4. Панно дегеніміз не?

5.Декоративті панно жасау үшін қандай материалдар мен құрал-жабдықтар қажет?

6. Бұйым жасау үшін кітаптың арасына қойып кептіріп алатын зат?

7.Декоративті панноны жасау үшін неден бастау қажет?

8. Демек, бүгінгі сабағымызда қандай мақсатқа қол жеткіземіз?


Тапсырма №1:

«Кім жүйрік» ойыны. Сипаттама: Слайдта көрсетілген бұйымдардың қандай табиғи материалдардан жасалғанын анықтау, айту.


Тапсырма №2:

«Ойланайық» әдісі арқылы өзіндік жұмыс беріледі. Сипаттама:.Әр топ берілген суретке қарап (шөркелерден панно, хайуанаттар, тырна панносы) нобайын, сызбасын орындайды.


Тапсырма №3:

«Іске сәт!» әдісі. Сипаттама:

Әр топ бұйымдардың нобайы бойынша табиғи материалдарды пайдаланып бұйым жасайды:

«Еңбекқорлар»- « Жаңғақтардан жануарлар жасау»

«Өнерлілер»- «Ұядағы тырна» дәндерден жапсырмалап панно орындау.

«Шеберлер»- «Сәмбі тал» ағаш шөркелерінен жапсырмалап картина құрастыру.


Сергіту сәті.

Музыка қойылады


Бұйым нобайы, суреті жайлы перезентация

көреді.




Оқушылар сұрақа жауап береді: сабақ тақырыбын айтады.













Оқушылар дәптерге : бүгінгі күнді, тақырыпты жазады.

Бұйым нобайын дайындау үшін қажетті құралдарды жазады.




Оқушылар техника қауіпсіздігін еске түсіреді.








Жаңбыр тамшыларындағы сұрақтарға жауап береді.





Оқушылар бүгінгі сабақтың мақатын айтады.









Дескриптор:

1.Табиғи материалдарды ажыратады.

2.Табиғи материалдың тиімділігін анықтайды.

3.Техникалық суретін, нобайын орындайды.


«Бас бармақ» әдісі бағалау.






Музыка бойынша оқушылар тақтадағы алақандарға алақандарын, жұдырыққа жұдырығын тигізеді, қайта отырады







































«Табиғи материалдардан бұйымдар жасау», Слайд , Ашық хат, Нысана











Оқулық, жұмыс дәптерлері












Табиғи материалдардан жасалған панно

https://youtu.be/0w4d_SR-rhg















Өсімдік тұқымдары, ағаш діңгегі, қарағай жаңғақтары, құс қауырсыны, желім.


Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия «Шығу билеттері»

«--» стратегиясы

-Бүгінгі сабақтан алған маңызды ақпарат;

-Бүгінгі сабақта қиындық тудырған аспекті;

-Бүгінгі сабақта ұнаған іс-әрекет.

Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды.






Өзара бағалау.

Қортындылау.

Бағалау парағы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
158
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі