|
Коучинг |
Қалалық семинар |
|
|
Мектеп |
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы №19 ЖОББМ |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Танирбергенова Сауле
Оразалиевна |
|
|
Күні: |
04.03.2024ж |
|
|
Коучинг қатысушылар:Мұғалімдер |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны:0 |
|
Тәрбие тақырыбы |
Табысты оқыту және құзырлы мұғалім |
|
|
Жалпы мақсаты |
оучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру,әдістемелік көмек көрсету,жаңа тәсіл түрлерімен таныстыру,құзырлы мұғалімге тән белгілерді айта отырып,мысалдар келтіру,өткен оқу жылы бойынша үйренген әдіс-тәсілдердің тиімділігін айту. оучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру,әдістемелік көмек көрсету,жаңа тәсіл түрлерімен таныстыру,құзырлы мұғалімге тән белгілерді айта отырып,мысалдар келтіру,өткен оқу жылы бойынша үйренген әдіс-тәсілдердің тиімділігін айту. коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру,әдістемелік көмек көрсету,жаңа тәсіл түрлерімен таныстыру,құзырлы мұғалімге тән белгілерді айта отырып,мысалдар келтіру,өткен оқу жылы бойынша үйренген әдіс-тәсілдердің тиімділігін айту. Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру , ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту,құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру,. |
|
Коучингтің барысы:
|
Коучинг кезені/ уақыт |
Коучтің әрекеті |
Қатысушылар іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Коучинг басы 6мин |
Коучер қатысушылармен амандасады, өзін таныстырып психологиялық жағымды жағдай жасауға «Көршіңді таныстыр!»әдісі арқылы жүргізеді.Коучер таныстыру ережелерін түсіндіреді.Америкада да Қазақстандағыдай жаңадан қоныс аударған көршілермен танысу мақсатында өздері бәліш пісіріп,танысуға келу дәстүрлерімен таныстыра келетіндігі туралы түсіндіреді.Алдымен қасында отырған көршіңіздің есімін сұрап аласыз,кейін өзін таныстырған соң көршіңі таныстырады Алдарыңыздағы тәттілерді көршіңізге силайсыз. Ready? |
Қатысушылар коучпен амандасып, әр қатысушы қасындағы көршінің есімін сұрап алады да,өз көршісін таныстырады.Мысалыға Қайырлы күн баршаңызға!Менің есімім......Менің көршім .......ханым!......Мырза! Керемет адам! Ұлағатты ұстаз! Ардагер мұғалім! Сұлу келіншек! Пысық келіншек!секілді сөздерін қолдана отырып көршісін таныстырады. Және таныстырып болған соң қолыңдағы тәттіні сый ретінде қабылдап көршіңізге силайды.Әр жасалынған іс-әрекеттен кейін осы сөзді қайталау керектігі айтылады. Study go! |
Менің көршім .................... Ханым! .................... Мырза ! Керемет адам! |
Презентация Әр қатысушы өз көршісіне жақсы тілектер айтып, тәттілер силайды. |
|
Коучинг ортасы сұрақ 3мин Бейнебаян-2мин Тақырып-1мин Бейнебаян 3мин Бейнебаян 3мин Пікір-таласқа 10мин Сергіту сәті 3мин Герлянда-1мин Талдауға 2мин Қорытынды 5мин |
Коучер «Маgic hat» яғни сиқырлы шляпадан қима қағаздар алады,оқып сол жазылған сандар не білдіретіндігі туралы атап өту керектігі туралы түсіндіріледі. 1 (1923-1943 2. (1943-1963) 3. (1963-1983) 4.(1983-2003) 5.(2003-2023) Ал енді болжамымыз сәйкес келген келмегенін бейнебаяннан анықтайық. Бейнебаян көрсетіледі.Кейін слайд арқылы коучинг тақырыбы «Табысты оқыту –құзырлы мұғалім» және мақсаттары айтылып өтіледі Ұрпақтар теориясы дегеніміз не? Қалай ойлайсыздар? Мұғалім қай ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасайды? Енді біз оқушыларымыздың әжелеріміз,яғни Беби бумерлермен (1943-1963) сондай-ақ оқушыларымыздың ата-аналарымен яғни Х ұрпақтары Белгісіз ұрпақ өкілдерімен (1963-1983) және өзіміздің оқушыларымыз Z ұрпақтары (2003-2023 Енді біздің құзырлы мұғаліміміз табысты оқыту мақсатын жүзеге асыру үшін не істеу керек деген сұраққа жауапты бірге іздеп көрелік Ол үшін бөлмеде шеңбер бойында орналасқан орындықтарға қатысушылар орналасады ортада қарама-қарсы тұрған орындыққа коучер көрсеткен адам ортаға шығады Және ол пікірін айтып жатқанда коучер кез-келген қатысушының орнына басқа спикерді ауыстыра алады.Пікір талас белгілі бір бағытта яғни кепірқосақ әдісін негізге алынады. 1.WHAT?-НЕ? 2.WHOM?КІМГЕ\КІМДЕРГЕ? 3WHERE?-ҚАЙДА? 4.WHEN?-ҚАШАН? 5.HOW?-.ҚАЛАЙ? 6.WHY?- НЕГЕ? НЕ ҮШІН? 7.НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?-WHAT TO DO? деген сұрақтар аясында пікір –талас жүргізіледі.Бұл пікір-талас “Rainbow”әдіс-тәсілдері арқылы жүзеге асады.Бұл әдіс ББЖМ дайындық кезеңінде қалай іске асады? Қандай жұмыс түрінде осы әдісті қолдана аламыз? Ready ? Ал енді шаршаған боларсыздар?Ағылшын тілі сабақтарында өзімнің жиі қолданылатын сергіту сәттеріне арналған рифмалық жаттығу әні қол,аяқ іс-әрекеттері арқылы айтып шығады жаттығулар қол,аяқ арқылы рифмалық ән айтады. Ал, енді шағын топтарға бөлінейік! Ready ? Герлянда жасау жолдарын бәріміз білеміз енді оны бірге топпен жүзеге асыраайық?Қазір сіздерге 30 секунд беріледі ол 30 секундта сіздер топпен герлянданы қалай жасайсыздар соны ойластырасыздар Кейінгі коуч тағы 30секундта тек им-ишаратты қолдана арқылы ғана герлянда жасап шығады. Герлянданы ұзындығына қарай жеңімпаз анықталады.Жеңімпаз топқа құм сағат сыйға тартылады Ал енді бұл әдісте қандай іс-әрекеттер орын алды? Қанша іс-әрекет орындалды? Берілген уақыт дұрыс қойылды ма?Уақыт қою дұрыс па?Бейнебаян көргенде қанша уақыт берулуі тиіс?ББЖМ кезінде осы әдістің тиімді тұстары бар ма? туралы сұрақтар қойылады 1.WHAT?-НЕ? 2.WHOМ?-КІМГЕ\КІМДЕРГЕ? 3WHERE?-ҚАЙДА? 4.WHEN?-ҚАШАН? 5.HOW?-.ҚАЛАЙ? 6.WHY?- НЕГЕ? НЕ ҮШІН? 7.НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?-WHAT TO DO? |
Қатысушылар коучер берген сиқырлы шляпадан ұрпақтар түрлері жыл аралығы жазылған қима қағаздарын алып не мағына білдіретіндігі туралы айтылады. Қатысушылар берілген сандардың мағынасын болжам жасайды. 1 (1923-1943 2. (1943-1963) 3. (1963-1983) 4.(1983-2003) 5.(2003-2023) Қатысушылар бейнебаянды көріп шығады. Коучер сұрақтарына жауап беру арқылы қатысушылар ата-аналармен оқушылармен қарым-қатынас туралы айта бастайды Сіздер қай ұрпақ өкілдерісіздер?деген сұраққа жауап береді. 1.Үнсіз ұрпақ (1923-1943) 2.Беби Бумерлердің ұрпақтары бумерлер(1943-1963) 3. Х ұрпақтары ,Белгісіз ұрпақтар (1963-1983) 4.У ұрпағы немесе Миллениум ұрпақтары (1983-2003) 5. Z ұрпақтары (2003-2023) Қатысушылар коуч қойған сұрақтарға жауап береді. Ұрпақтар теориясы дегеніміз не? Қалай ойлайсыздар? Мұғалім қай ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасайды? Rainbow пікірталас,дебат сияқты мәтін бойынша немесе кез келген тақырып аясында түсінік қалыптастыру мақсатында Айтылым дағдасын қалыптастыруды дамытуға өте қызықты әдістерінің бірі.Яғни қатысушылар коуч берген сұрақтар аясында өз пікірлерін жеткізе келе,Құзырлы мұғалім балаларды табысты оқыту үшін қалай жұмыс жасау керек? Қандай әдіс тәсілдерді және баланың қандай қасиеттерні қабілеттеріне көңіл беру керектігін айта келе балалардың сапалы білім беру мақсатында қандай іс-әрекеттер әдістер қолдану керектігі туралы айтылады. Пікір талас белгілі бір бағытта яғни сұрақтар аясында пікір –талас жүргізіледі.Қорыта келгенде табысты оқыту үшін Z ұрпақтарымен табысты жұмыс жасау үшін қызығушылықпен, жаңашылдықпен ғана қол жеткізе аламыз.Бұл әдіс ББЖМ дайындық кезеңінде қалай іске асады? Қандай жұмыс түрінде осы әдісті қолдана аламыз? Мұғалімдер өз ойларын айтып қорытындылайды. Study go! Рифмалық жаттығулар Twinkle, twinkle little star! Қатысушылар тақтаға қарап іс-әрекеттерді орындайды. Study go! Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді.Қатысушылар коуч берген 30 секундта герлянда жасау үшін ролдерді бөліп алу және кім не жасайтындығы туралы келісіп алады 30 секундтан кейін сөйлеспей тек ишарат арқылы герлянда жасайды оны да жасауға 30 секунд беріледі. Бұл 1 минут ішінде топпен пікір таластыңыздыр ол бір, екінші жұмыс жасау циклін анықтадыңыз,герлянда жасап,герлянда арқылы жеңімпаз атандыңыз Қатысушылар өз ойларын айта келе Табысты оқыту үшін маңызды факторлардың бірі және маңыздысы ол әрине Тайм Менеджмет.Оқушыларымызды табысты оқытуда,сапалы білім алуда уақытты шектеу және уақытты дұрыс пайдалануға дағдыландыруға қажет. 1.WHAT?-НЕ? 2.WHOМ?-КІМГЕ\КІМДЕРГЕ? 3WHERE?-ҚАЙДА? 4.WHEN?-ҚАШАН? 5.HOW?-.ҚАЛАЙ? 6.WHY?- НЕГЕ? НЕ ҮШІН? 7.НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?-WHAT TO DO? |
қатысушыларды сөзбен марапаттау Керемет! Жарайсың! Excellent! Very good! Satisfaction Good! Жауап берген қатысушыларға бармақ таратылады. Excellent! Very good! Satisfaction Good! жауап берген қатысушыларға бармақ суретшелері таратылады. Excellent! Very good! Satisfaction Good! Жұлдызшалары жауа берген қатысушыларға таратылады. |
Интербелсенді тақтадан слайд-презентация. Бейнебаян Ұрпақтар теориясы Слайд-презентация Рифмалық ән орындалатын бейнебаян Түрлі түсті қағаздар Қайшылар Желімдер Скотч слайд |
|
Коучинг соңы Бағалау 2мин Лоторея 2мин Рефлексия 2мин |
Қорытынды Бағалау бойынша қанша жұлдызша жинады соны есептейді, сол бойынша бағалау шкаласын құрып ұтқан адам 10 балл деген бағалау шкаласы арқылы жүргізіледі Бағалау бойынша ең көп жинаған рейтинг бойынша 4 қатысушы шақырылады.Қолдарына лотерея билеті беріледі.Тиын арқылы берілген ұяшықтардың ішінен 3 ұяшықты ғана өшіруге рұқсат етіледі.Нәтижесінде егер ұтыс шықса Мерси шоколады беріледі. Рефлексияны «Суретті тест» жаттығуы арқылы беретін боламыз.Құрметті әріптестер,бүгінгі «Табысты оқыту –құзырлы мұғалім» тақырыбында коучинг сабағымыз қалай өтті?Барлығымыз қандай әсер алдық?Мақсатымызға жете алдық па? Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру , ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту,құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру бойынша қорытынды талдау жүргізіледі. |
Әр қатысушы коуч барысында алынған жұлдызшаларды есептеп санын шығарады,рейтинг бойынша ең көп ұпай жиналған қатысушы анықталады.Сонда-ақ 10 баллдық жүйе бойынша бағалау шкаласымен бағалайтындығы туралы біледі. Қатысушылар «Бақ шаба ма? Бап шаба ма?демекші әр қатысушы ұяшықтың кез келгенін және қалаған жерден ашуына болады.Тек үш сан сәйкес келгенде ғана ұтыс шығады. Тиын арқылы берілген ұяшықтардың ішінен 4 ұяшықты ғана өшіруге рұқсат етіледі.Нәтижесінде егер ұтыс шықса Ф4 қағазы беріледі Қатысушыларға ақ параққа күннің,бұлттың,жаңбырдың жасыл шөптер бейнеленген парақ таратылады.Коучингтен алған әсерін,бір-біріне тілектерін сол берілген суреттірді біреуіне жазады. Талдау: Күннің суреті –коучинг толық қанағаттандығы,көңілдінгендігі Бұлттың суреті-алған әсері төмен Жаңбырдың суреті-ешқандай әсер алмаған Жасыл шөптер-көңілді,жақсы әсер алғаны |
Күн Бұлт Жаңбыр Жасыл шөп |
Сұрақтар жазылған кеспе қағаз Күннің суреті Бұлттың суреті Жаңбырдың суреті Жасыл шөптің суреті |
Тексерілді Р.С.Тастанова
|
(1983-2003) |
|
(1943-1963) |
|
(1963-1983) |
|
(1923-1943) |
|
(2003-2023) |
,
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
|
|
|
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
|
|
|
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
|
|
|
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
|
|
|
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
SPEAKER
SPEAKER
|
LOTTERY
1 2
3
2 5 4
1 3 2 |
LOTTERY
8 9 8
6 7 10000
9 8 7 |
|
LOTTERY
6 3 5
1 5 3
5 4 8 |
LOTTERY
2 7 4
7 5 4
1 8 4 |

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Табысты оқыту және құзырлы мұғалім"коучинг сабақ
"Табысты оқыту және құзырлы мұғалім"коучинг сабақ
|
Коучинг |
Қалалық семинар |
|
|
Мектеп |
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы №19 ЖОББМ |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Танирбергенова Сауле
Оразалиевна |
|
|
Күні: |
04.03.2024ж |
|
|
Коучинг қатысушылар:Мұғалімдер |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны:0 |
|
Тәрбие тақырыбы |
Табысты оқыту және құзырлы мұғалім |
|
|
Жалпы мақсаты |
оучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру,әдістемелік көмек көрсету,жаңа тәсіл түрлерімен таныстыру,құзырлы мұғалімге тән белгілерді айта отырып,мысалдар келтіру,өткен оқу жылы бойынша үйренген әдіс-тәсілдердің тиімділігін айту. оучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру,әдістемелік көмек көрсету,жаңа тәсіл түрлерімен таныстыру,құзырлы мұғалімге тән белгілерді айта отырып,мысалдар келтіру,өткен оқу жылы бойынша үйренген әдіс-тәсілдердің тиімділігін айту. коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру,әдістемелік көмек көрсету,жаңа тәсіл түрлерімен таныстыру,құзырлы мұғалімге тән белгілерді айта отырып,мысалдар келтіру,өткен оқу жылы бойынша үйренген әдіс-тәсілдердің тиімділігін айту. Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру , ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту,құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру,. |
|
Коучингтің барысы:
|
Коучинг кезені/ уақыт |
Коучтің әрекеті |
Қатысушылар іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Коучинг басы 6мин |
Коучер қатысушылармен амандасады, өзін таныстырып психологиялық жағымды жағдай жасауға «Көршіңді таныстыр!»әдісі арқылы жүргізеді.Коучер таныстыру ережелерін түсіндіреді.Америкада да Қазақстандағыдай жаңадан қоныс аударған көршілермен танысу мақсатында өздері бәліш пісіріп,танысуға келу дәстүрлерімен таныстыра келетіндігі туралы түсіндіреді.Алдымен қасында отырған көршіңіздің есімін сұрап аласыз,кейін өзін таныстырған соң көршіңі таныстырады Алдарыңыздағы тәттілерді көршіңізге силайсыз. Ready? |
Қатысушылар коучпен амандасып, әр қатысушы қасындағы көршінің есімін сұрап алады да,өз көршісін таныстырады.Мысалыға Қайырлы күн баршаңызға!Менің есімім......Менің көршім .......ханым!......Мырза! Керемет адам! Ұлағатты ұстаз! Ардагер мұғалім! Сұлу келіншек! Пысық келіншек!секілді сөздерін қолдана отырып көршісін таныстырады. Және таныстырып болған соң қолыңдағы тәттіні сый ретінде қабылдап көршіңізге силайды.Әр жасалынған іс-әрекеттен кейін осы сөзді қайталау керектігі айтылады. Study go! |
Менің көршім .................... Ханым! .................... Мырза ! Керемет адам! |
Презентация Әр қатысушы өз көршісіне жақсы тілектер айтып, тәттілер силайды. |
|
Коучинг ортасы сұрақ 3мин Бейнебаян-2мин Тақырып-1мин Бейнебаян 3мин Бейнебаян 3мин Пікір-таласқа 10мин Сергіту сәті 3мин Герлянда-1мин Талдауға 2мин Қорытынды 5мин |
Коучер «Маgic hat» яғни сиқырлы шляпадан қима қағаздар алады,оқып сол жазылған сандар не білдіретіндігі туралы атап өту керектігі туралы түсіндіріледі. 1 (1923-1943 2. (1943-1963) 3. (1963-1983) 4.(1983-2003) 5.(2003-2023) Ал енді болжамымыз сәйкес келген келмегенін бейнебаяннан анықтайық. Бейнебаян көрсетіледі.Кейін слайд арқылы коучинг тақырыбы «Табысты оқыту –құзырлы мұғалім» және мақсаттары айтылып өтіледі Ұрпақтар теориясы дегеніміз не? Қалай ойлайсыздар? Мұғалім қай ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасайды? Енді біз оқушыларымыздың әжелеріміз,яғни Беби бумерлермен (1943-1963) сондай-ақ оқушыларымыздың ата-аналарымен яғни Х ұрпақтары Белгісіз ұрпақ өкілдерімен (1963-1983) және өзіміздің оқушыларымыз Z ұрпақтары (2003-2023 Енді біздің құзырлы мұғаліміміз табысты оқыту мақсатын жүзеге асыру үшін не істеу керек деген сұраққа жауапты бірге іздеп көрелік Ол үшін бөлмеде шеңбер бойында орналасқан орындықтарға қатысушылар орналасады ортада қарама-қарсы тұрған орындыққа коучер көрсеткен адам ортаға шығады Және ол пікірін айтып жатқанда коучер кез-келген қатысушының орнына басқа спикерді ауыстыра алады.Пікір талас белгілі бір бағытта яғни кепірқосақ әдісін негізге алынады. 1.WHAT?-НЕ? 2.WHOM?КІМГЕ\КІМДЕРГЕ? 3WHERE?-ҚАЙДА? 4.WHEN?-ҚАШАН? 5.HOW?-.ҚАЛАЙ? 6.WHY?- НЕГЕ? НЕ ҮШІН? 7.НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?-WHAT TO DO? деген сұрақтар аясында пікір –талас жүргізіледі.Бұл пікір-талас “Rainbow”әдіс-тәсілдері арқылы жүзеге асады.Бұл әдіс ББЖМ дайындық кезеңінде қалай іске асады? Қандай жұмыс түрінде осы әдісті қолдана аламыз? Ready ? Ал енді шаршаған боларсыздар?Ағылшын тілі сабақтарында өзімнің жиі қолданылатын сергіту сәттеріне арналған рифмалық жаттығу әні қол,аяқ іс-әрекеттері арқылы айтып шығады жаттығулар қол,аяқ арқылы рифмалық ән айтады. Ал, енді шағын топтарға бөлінейік! Ready ? Герлянда жасау жолдарын бәріміз білеміз енді оны бірге топпен жүзеге асыраайық?Қазір сіздерге 30 секунд беріледі ол 30 секундта сіздер топпен герлянданы қалай жасайсыздар соны ойластырасыздар Кейінгі коуч тағы 30секундта тек им-ишаратты қолдана арқылы ғана герлянда жасап шығады. Герлянданы ұзындығына қарай жеңімпаз анықталады.Жеңімпаз топқа құм сағат сыйға тартылады Ал енді бұл әдісте қандай іс-әрекеттер орын алды? Қанша іс-әрекет орындалды? Берілген уақыт дұрыс қойылды ма?Уақыт қою дұрыс па?Бейнебаян көргенде қанша уақыт берулуі тиіс?ББЖМ кезінде осы әдістің тиімді тұстары бар ма? туралы сұрақтар қойылады 1.WHAT?-НЕ? 2.WHOМ?-КІМГЕ\КІМДЕРГЕ? 3WHERE?-ҚАЙДА? 4.WHEN?-ҚАШАН? 5.HOW?-.ҚАЛАЙ? 6.WHY?- НЕГЕ? НЕ ҮШІН? 7.НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?-WHAT TO DO? |
Қатысушылар коучер берген сиқырлы шляпадан ұрпақтар түрлері жыл аралығы жазылған қима қағаздарын алып не мағына білдіретіндігі туралы айтылады. Қатысушылар берілген сандардың мағынасын болжам жасайды. 1 (1923-1943 2. (1943-1963) 3. (1963-1983) 4.(1983-2003) 5.(2003-2023) Қатысушылар бейнебаянды көріп шығады. Коучер сұрақтарына жауап беру арқылы қатысушылар ата-аналармен оқушылармен қарым-қатынас туралы айта бастайды Сіздер қай ұрпақ өкілдерісіздер?деген сұраққа жауап береді. 1.Үнсіз ұрпақ (1923-1943) 2.Беби Бумерлердің ұрпақтары бумерлер(1943-1963) 3. Х ұрпақтары ,Белгісіз ұрпақтар (1963-1983) 4.У ұрпағы немесе Миллениум ұрпақтары (1983-2003) 5. Z ұрпақтары (2003-2023) Қатысушылар коуч қойған сұрақтарға жауап береді. Ұрпақтар теориясы дегеніміз не? Қалай ойлайсыздар? Мұғалім қай ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасайды? Rainbow пікірталас,дебат сияқты мәтін бойынша немесе кез келген тақырып аясында түсінік қалыптастыру мақсатында Айтылым дағдасын қалыптастыруды дамытуға өте қызықты әдістерінің бірі.Яғни қатысушылар коуч берген сұрақтар аясында өз пікірлерін жеткізе келе,Құзырлы мұғалім балаларды табысты оқыту үшін қалай жұмыс жасау керек? Қандай әдіс тәсілдерді және баланың қандай қасиеттерні қабілеттеріне көңіл беру керектігін айта келе балалардың сапалы білім беру мақсатында қандай іс-әрекеттер әдістер қолдану керектігі туралы айтылады. Пікір талас белгілі бір бағытта яғни сұрақтар аясында пікір –талас жүргізіледі.Қорыта келгенде табысты оқыту үшін Z ұрпақтарымен табысты жұмыс жасау үшін қызығушылықпен, жаңашылдықпен ғана қол жеткізе аламыз.Бұл әдіс ББЖМ дайындық кезеңінде қалай іске асады? Қандай жұмыс түрінде осы әдісті қолдана аламыз? Мұғалімдер өз ойларын айтып қорытындылайды. Study go! Рифмалық жаттығулар Twinkle, twinkle little star! Қатысушылар тақтаға қарап іс-әрекеттерді орындайды. Study go! Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді.Қатысушылар коуч берген 30 секундта герлянда жасау үшін ролдерді бөліп алу және кім не жасайтындығы туралы келісіп алады 30 секундтан кейін сөйлеспей тек ишарат арқылы герлянда жасайды оны да жасауға 30 секунд беріледі. Бұл 1 минут ішінде топпен пікір таластыңыздыр ол бір, екінші жұмыс жасау циклін анықтадыңыз,герлянда жасап,герлянда арқылы жеңімпаз атандыңыз Қатысушылар өз ойларын айта келе Табысты оқыту үшін маңызды факторлардың бірі және маңыздысы ол әрине Тайм Менеджмет.Оқушыларымызды табысты оқытуда,сапалы білім алуда уақытты шектеу және уақытты дұрыс пайдалануға дағдыландыруға қажет. 1.WHAT?-НЕ? 2.WHOМ?-КІМГЕ\КІМДЕРГЕ? 3WHERE?-ҚАЙДА? 4.WHEN?-ҚАШАН? 5.HOW?-.ҚАЛАЙ? 6.WHY?- НЕГЕ? НЕ ҮШІН? 7.НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?-WHAT TO DO? |
қатысушыларды сөзбен марапаттау Керемет! Жарайсың! Excellent! Very good! Satisfaction Good! Жауап берген қатысушыларға бармақ таратылады. Excellent! Very good! Satisfaction Good! жауап берген қатысушыларға бармақ суретшелері таратылады. Excellent! Very good! Satisfaction Good! Жұлдызшалары жауа берген қатысушыларға таратылады. |
Интербелсенді тақтадан слайд-презентация. Бейнебаян Ұрпақтар теориясы Слайд-презентация Рифмалық ән орындалатын бейнебаян Түрлі түсті қағаздар Қайшылар Желімдер Скотч слайд |
|
Коучинг соңы Бағалау 2мин Лоторея 2мин Рефлексия 2мин |
Қорытынды Бағалау бойынша қанша жұлдызша жинады соны есептейді, сол бойынша бағалау шкаласын құрып ұтқан адам 10 балл деген бағалау шкаласы арқылы жүргізіледі Бағалау бойынша ең көп жинаған рейтинг бойынша 4 қатысушы шақырылады.Қолдарына лотерея билеті беріледі.Тиын арқылы берілген ұяшықтардың ішінен 3 ұяшықты ғана өшіруге рұқсат етіледі.Нәтижесінде егер ұтыс шықса Мерси шоколады беріледі. Рефлексияны «Суретті тест» жаттығуы арқылы беретін боламыз.Құрметті әріптестер,бүгінгі «Табысты оқыту –құзырлы мұғалім» тақырыбында коучинг сабағымыз қалай өтті?Барлығымыз қандай әсер алдық?Мақсатымызға жете алдық па? Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру , ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту,құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру бойынша қорытынды талдау жүргізіледі. |
Әр қатысушы коуч барысында алынған жұлдызшаларды есептеп санын шығарады,рейтинг бойынша ең көп ұпай жиналған қатысушы анықталады.Сонда-ақ 10 баллдық жүйе бойынша бағалау шкаласымен бағалайтындығы туралы біледі. Қатысушылар «Бақ шаба ма? Бап шаба ма?демекші әр қатысушы ұяшықтың кез келгенін және қалаған жерден ашуына болады.Тек үш сан сәйкес келгенде ғана ұтыс шығады. Тиын арқылы берілген ұяшықтардың ішінен 4 ұяшықты ғана өшіруге рұқсат етіледі.Нәтижесінде егер ұтыс шықса Ф4 қағазы беріледі Қатысушыларға ақ параққа күннің,бұлттың,жаңбырдың жасыл шөптер бейнеленген парақ таратылады.Коучингтен алған әсерін,бір-біріне тілектерін сол берілген суреттірді біреуіне жазады. Талдау: Күннің суреті –коучинг толық қанағаттандығы,көңілдінгендігі Бұлттың суреті-алған әсері төмен Жаңбырдың суреті-ешқандай әсер алмаған Жасыл шөптер-көңілді,жақсы әсер алғаны |
Күн Бұлт Жаңбыр Жасыл шөп |
Сұрақтар жазылған кеспе қағаз Күннің суреті Бұлттың суреті Жаңбырдың суреті Жасыл шөптің суреті |
Тексерілді Р.С.Тастанова
|
(1983-2003) |
|
(1943-1963) |
|
(1963-1983) |
|
(1923-1943) |
|
(2003-2023) |
,
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
|
|
|
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
|
|
|
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
|
|
|
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
|
|
|
|
Коучинг мақсаты |
|
|
1.Коучингке қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
|
|
2.Ұрпақтар теориясы туралы түсінік қалыптастыру тиімділігін айту |
|
|
3.Құзырлы мұғалімге Z ұрпақ өкілдерімен жұмыс жасау жолдарын қарастыру |
|
SPEAKER
SPEAKER
|
LOTTERY
1 2
3
2 5 4
1 3 2 |
LOTTERY
8 9 8
6 7 10000
9 8 7 |
|
LOTTERY
6 3 5
1 5 3
5 4 8 |
LOTTERY
2 7 4
7 5 4
1 8 4 |

шағым қалдыра аласыз













