Тағам биотехнологиясы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тағам биотехнологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» Сабақтың тақырыбы: Тағам биотехнологиясы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы»

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Тағам биотехнологиясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау;

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтай алады;

шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалай алады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Шаттық шеңберіне» шақырамын. Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, кезектесіп тілек айтады. Абай бол, Сақ бол, Оң жақ, Сол жақ, Өткіз, Жолда, Бекетте, Дүңгіршік, Отыр, Жүр, Мұқият бол, Касса, Қабат, Күту залы, Сәт-сапар сөздерін оқушыларға таңдатамын. Оқушылар осы сөздерді қолдана отырып сөйлем немесе сөз тіркесін айтады. Топқа бөлу

Үй жұмысын тексеру

«Сен-маған, мен- саған» тәсілі.

«Мозайка әдісін» пайдаланамын. Бекет, Темір жол, Поезд деген үш суреттерді қиып, қиманы оқушыларға таратамын.Оқушылар қима қағазды құрастырып, сурет бойынша 3 топқа бөлінеді .







«Қол шапалақ»

Слайд




Үлестірмелі топтамалар


Ата, әженің, қарияның, дастарханның суреттері

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.





Айтылым Ойтүрткі

тапсырма

Жеке жұмыс




5- тапсырма

Жеке жұмыс

Оқылым Айтылым



Айтылым

Жеке жұмыс

1- тапсырма.

ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС)

(даралап оқыту тәсілі арқылы)

Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі


Тыңдалым Айтылым

тапсырма

Жеке жұмыс






3-тапсырма

Тыңдалым Айтылым

Жеке жұмыс

тапсырма

Топтық жұмыс













2-тапсырма

Жазылым






Айтылым

Жеке жұмыс

Мұғалім бағыт бағдар береді.

Жазылым

тапсырма

Жеке жұмыс

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Дерт-болезнь, недуг

Ұлпа-ткань

Будандастыр-гибридизация,

Жылыжай-теплица

Нәрлі-питательный

Ашыт-брожение

Айтайық

Сурет бойынша бірнеше сөйлем құраңдар.

«Ой шақыру»әдісі арқылы оқушыларғасұрақтар беремін. (3 мин)

Айтылым

Мәтінді оқы. Түсінгеніңді айт. «Балық қаңқасы» әдісі. Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып, шығарманың мақсатты аудиториясын анықтау мақсатында балық қаңқасынаоқырмандарды (мақсатты аудиторияны) жіктеп, дәлелдер келтіріп,қорытындылаңдар.

Айтылым

Сұрақтарға жауап бер.

1.Қазіргі кезде Қазақстандағы биотехнология саласындағы зерттеулердің деңгейлері қандай?

2.Қазақстанда биотехнология саласының мамандары жеткілікті ме?

3.Саған биотехнолог мамандығы ұнай ма? Не себепті?

Айтылым

Тағам биотехнологиясы туралы ойларын «ПОПС» формуласында негіздейді.


Айтылым

Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

Жазылым Айтылым

Сынып бірнеше топқа бөлінсін. Әр топ «Тағам биотехнологиясы» деген тақырыпта презентация дайындасын. «Төрт сөйлем» тәсілін қолданып, мәтіндегі ақпаратты айт.

Жазылым

Сұрақтарға жауап беріп, кестені толтыр.

*Тамақтануға күніне қанша уақыт жұмсайсың?

*Күнделікті өмірде тағамның қандай түрін тұтынасың?

*Не себепті бұл тағамдарды тұтынасың?

Айтылым

«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырыңдар.

Жазылым «Бес саусақ»

Сөйлемдерді толықтыр.

*Маған ... қиын болды.

*Мен ... екенін түсіндім.

*Мен ... үйрендім.

*Маған ... қызық болды.



«Смайликтер»

























Дескриптор

3 балл

-Сұхбаттасады


«Бір ауыз сөз» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау


Дескриптор

5 балл

-Мәтін жазады

-Топтастырады.

«ББҮ»













Дескриптор

3 балл

-Түсіндіреді

-Талдайды


«Өзін- өзі бағалау»



Саралау

БО: ақпараттарды салыстырады, сызбаны толықтырады; КО: ақпараттарды талқылайды, өз көзқарастарын айтады; КО: өмірден мысал келтіреді, өз көзқарастарын білдіріп, жұмыстарын қорғайды. Қ/Б: «Интервью» әдісі бойынша топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды.




Дескриптор

3 балл

-Ойтолғау жазады


«Қоқыс жәшігі»

Оқулық

сөздік

слайд

























Слайд

Оқулық















Оқулық


слайд







Кесте















Таратпалар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 4 - тапсырма


Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

«Рефлексия пирамидасы» тәсілі бойынша сұрақтарға жауап береді.


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
176
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі