Материалдар / "Тағамдар" сабақ жоспары

"Тағамдар" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тағамдар" қазақ тілінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
1983
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: ҚатынасБөлім: Қазақ тіліТақырыбы: ТағамдарМақсаты: азық-түлік, тағам, сусын атауларымен таныстыру.Оларды жеймін, ішемін сөздерімен байланыстыра қолдануға үйрету. Балалардың танымдық білімдерін кеңейту.Қолданылатын құралдар: азық-түлік, тағам, сусын суреттері салынған слайд.Қажетті құрал-жабдықтар: жұмыс-дәптері, үлестірмелі материал.Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ-жауап, ойын, практикалық.
КезеңдеріПедагог іс-әрекетіБалалар іс-әрекеті.
Мотивациялық қозғаушылықПедагог топтағы балаларды азық-түлік, тағам, сусын атауларымен таныстыру үшін алдын ала дайындап қойған суреттерді пайдаланады.Суреттерді топтағы балаларға таратып береді (немесе іліп қояды). Содан кейін әр суретті атау арқылы (Мынау-сүт) азық-түлік, тағам, сусын атауларымен таныстырады.

Топтағы балалар «нан, бауырсақ, ет, қант, май кәмпит, ботқа, көже, сүт, айран, су, шырын» деп қайталайды.
ҰйымдастырушылықІзденістікСөздерді жеке, топпен қайталатады. Берілген сөздерді «жеймін, ішемін» сөзімен байланыстыра айтуға үйретеді.Жеймін, ішемін сөздерінің айырмашылығына көңіл аударту. Балалар: бір-біріне «Мен ботқа жеймін. Мен сүт ішемін»-деп айтып жаттығады. Педагог жаңа құрылымды бірнеше рет қайталатып жаттықтырады. Үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындату арқылы педагог белсенді лексиканы балаларға тағы бір қайталатып, бекіте түседі. Тапсырманы ұқыпты әрі тиянақты орындау арқылы балалардың ұсақ қол қимылы дағдыларын дамытуға, шығармашылық түрде жұмыс істеу арқылы бейнелі ойлауын, зейінін, қиялын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.



«Мен ботқа жеймін. Мен сүт ішемін».

Балалар үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындайды.
Рефлексиялық түзетушілік.Педагог балалардан бүгінгі оқу іс-әрекеті барысынан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды. Жаңа материалды еске түсіріп, хормен қайталатады.Оқушылар белсенді сөздік қорды хормен қайталайды.
Күтілетін нәтижелер:Біледі: балалар азық-түлік, тағам, сусын атауларымен меңгереді.Игерді: нан, бауырсақ, ет, қант, май, кәмпит, ботқа, көже, сүт, айран, су, шырын деген сөздерді үйренеді. Сөйлем үлгісін түрлендіре (Мен ботқа жеймін. Мен сүт ішемін) қолдануды үйренеді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ