Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім атауы: Қиял мен шындық

    Мектеп: №46 орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бұрлыбекова Айнұр Есімханқызы


    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Т.Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    Т/Ж. 8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    Сабақтың мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін сомдауда тура және жанама мінездеулерді анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Көркем шығармадағы кейіпкерге мінездеме береді, талдап жазады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Көркем шығармадағы кейіпкерлерге тән тура және жанама мінездеулерді жіктейді.

    Тілдік мақсаттары


    Оқушылар орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді анықтайды, талдап жазады, шығармашылық жұмыс жасауда өз көзқарастарын жеткізеді.


    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мінездеме, тура мінездеу және жанама мінездеу, күй, домбыра, аруана, құдірет, жұт

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    менің ойымша....,

    себебі.....,

    қорыта келе,.......

    «Қасымда тұрсаң да, алыстағы арманым екенсің, күй қанатымен қуып көрейін», «Заманым өткен екен ғой!»

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Шығарма үзіндісінде берілген мінездеулер қай кейіпкерге тән?

    Кейіпкерге портреттік мінездеме беруде неге ерекше мән бердің?

    Кейіпкерлерді сомдауда жазушының суреткерлік шеберлігі қай жолдардан көрінеді?

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы; елжандылық, ұлтжандылық тәрбие

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі. Образ жасаудың түрлерін біледі



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері








    ҚБ

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    08.00-08.02

















    08.02-08.05













    08.05-08.08















































    08.08-08.10



















    Сабақтың ортасы



    08.10-08.15











































































































    08.15-08.22





















































    08.22-08.32




















































    ТЖ

    Қызығушылықты ояту

    «Мен қандаймын?» әдісі арқылы оқушылар түрлі-түсті қима қағаздарын таңдай отырып, сол таңдаған түсімен мінезін сәйкестендіріп айтады. Мысалы, ақ түс – мен ақпейілді жанмын! Қызыл түс – мен қызба мінездімін! Сары түс – мен сабырлымын! Жасыл – мен тым әсершілмін!

    Оқушылар өздері таңдаған түске қарай 4 топқа топтастыру.

    Үй жұмысын сұрау.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі. Топқа конверт ұсынылады. Әр топ конвертке өткен сабақ бойынша ұтымды деген 3 сұрақ жазып салады. Сағат тілімен әр топ конверттерімен алмасады. Сұрақтарға жауап береді.



    Миға шабуыл

    «Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушыларға Smart тақтадан «Күй аңызы» әңгімесіндегі кейіпкерлердің суреті көрсетіледі.

    Суреттегі кейіпкерлер кім? Кейіпкерге мінездеме беріңдер.

    Оқушылар берілген жұмысты орындағаннан кейін, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мұғалім нақтылайды.

    Сабақтың мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлерге тән тура және жанама мінездеулерді анықтай отырып, талдау жасау.



    Есіңе түсір.

    Мінездеу дегеніміз не?

    Тура және жанама мінездеу дегеніміз не?

    Мінездеу- әдеби кейіпкерді таным-түсінігі мен мінез-құлқын таныта даралай суреттеу.





    Тура мінездеу -кейіпкердің мінез-құлқын айнытпай, сол қалпында баяндайды.


    Жанама мінездеу - кейіпкерге қатысты құбылыстар мен заттарды суреттеу арқылы қаһармен бейнесін ашып көрсетеді.






    Мағынаны тану

    1-тапсырма. «Сәйкестендір» әдісі (топтық жұмыс)

    Шығарма үзіндісінде берілген мінездеулер қай кейіпкерге тән? Сәйкесін тап.


    1

    Естемес

    1

    ... дауысы аңсағанын көргендей қуанышты шықты. Оның астында жалын өрген қылаң бесті, үстінде өңіріне зер ұстаған кең мақпал қамзол, талдырмаш белін қызыл үдері белбеумен қынай буған, басында төбесін көк мақпалмен тыстаған құндыз бөрік. Тек ер-тұрманы ғана жұпынылау. Бір кезде көк сауырлап жез шегені тізілте қаққан ері басқа біреудің астынан ауысқан сияқты, әбден тозып, бояуы оңып, жарғақтанып кеткен. Ердің артындағы ұзын қызыл қоржыннан шекпен қап кигізген домбыраның мойны шығып тұр. 

    2

    Оразымбет

    2

    « Мал баласына осылай пейілің түскені… жас та болсаң, аса мейірбан боларсың», – деп ойлап, күйшінің іші жылып кетті.

    Бай ауылда күң, сауыншы аталатын еңбек әйелінің әр қимылында жарасымды ширақтық, әсем ептілік барына сүйсіне қарайды. Жаңыл бұрылғанда байқады, қыз жүзін ай бетіндегі мұнардай бір мұң шалып тұр екен.

    3

    Жаңыл

    3

    – Жаңыл-ай, қалқам, түндік ашшы, – деп дауыстады.
    – Ал жол болсын, шырақтарым?
    ...Өлімнен ұят күшті. Сен келгенде бір тостаған сусын тауып бере алмай, жерге қарап отырмыз.

    4

    Шал

    4

    ... Бірақ күйімді үлгі етсең де, менің өмірімді үлгі етпе! Жас елуге келді. Менің өмірім тұрлаусыз болып барады. Қанша ел көрсем де, жер көрсем де, қайтып оралар бір қазығым жоқ.  Қабағы кірбеңсіз, көңілі ашық көрінген ұстазын іштей кемірген зор уайым бар екен.



    Дескриптор:

    Үзінділерден кейіпкерлерді дұрыс сәйкестендіріңіз.

    ҚБ.

    Топтар дұрыс нұсқа бойынша өздеріне ауызша кері байланыс береді.


    2-тапсырма. (Жеке жұмыс).

    «Ойлан, анықта» әдісі арқылы кейіпкерлерге тән мінездеулерді анықтау

    Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудағы тура және жанама мінездеулерді тауып, «Қосжазба күнделігі» кестесіне салады.

    Қолдауды қажет ететін оқушыларға шығармадан үзінділер таратылады


    Тура мінездеу

    Жанама мінездеу






    1-топ: Оразымбет

    2-топ: Естемес

    3-топ: Жаңылдың әкесі

    4-топ: Жаңыл


    Критерий:

    - шығармадан кейіпкерге тән мінездеулерді мысал келтіру арқылы анықтайды;


    Дескриптор:

    - Шығармадан кейіпкерге тән мінездеулерді табыңыз

    - Тура және жанама мінездеулерді танытатын мысалдарды теріп жазыңыз.


    3-тапсырма. «Тапсырмалар аялдамасы» стратегиясы (Блум таксономиясы бойынша саралау тапсырмалары). Оқушы деңгейіне қарай берілген аялдамалардың бірін таңдай отырып, тапсырманы орындайды (Жеке жұмыс)

    Мұғалім жетекшілігімен орындалатын тапсырма (мұғалім қолдауы)

    1-аялдама

    Салыстыр

    Естемес пен Оразымбетті салыстырып, тура мінездеме бер.

    2-аялдама

    Түсіндір

    Естеместің: «Қасымда тұрсаң да, алыстағы арманым екенсің, күй қанатымен қуып көрейін» деген ойының себебі неде? Өз ойыңды түсіндіріп жаз.

    3-аялдама

    Қолдан

    Жаңылдың иіген нарды әдейі саумай отырғанын байқаған Естемес күйшінің күйін бейнелейтін үзіндіні тауып, өз сөзіңмен жаз.

    4-аялдама

    Талда

    Нардың күйге елтігенін қай тұстарда байқадың? Өз ойыңды талдап жаз.

    5-аялдама

    Тұжырымда

    Оқиға шешімі сені қандай ойға жетелейді? Өз ойыңды тұжырымдап, жаз.

    6-аялдама

    Дәлелде

    Естеместің «Заманым өткен екен ғой!» деп, жолын Оразымбетке берген іс-әрекеті дұрыс па? Өз оймен дәлелдеп жазыңыз.


    ҚБ. «Сыншы дос» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.

    1.Жағымды пікір білдіру.Не ұнады?

    2.Сындарлы сын. Нені жақсарту керек?














    «Қол шапалақтау» әдісі

















































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бұрлыбекова Айнұр Есімханқызы
    28 Сәуір 2020
    2226
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тахауи Ахтановтың "Күй аңызы" әңгімесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тахауи Ахтановтың "Күй аңызы" әңгімесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім атауы: Қиял мен шындық

    Мектеп: №46 орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бұрлыбекова Айнұр Есімханқызы


    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Т.Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    Т/Ж. 8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    Сабақтың мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін сомдауда тура және жанама мінездеулерді анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Көркем шығармадағы кейіпкерге мінездеме береді, талдап жазады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Көркем шығармадағы кейіпкерлерге тән тура және жанама мінездеулерді жіктейді.

    Тілдік мақсаттары


    Оқушылар орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді анықтайды, талдап жазады, шығармашылық жұмыс жасауда өз көзқарастарын жеткізеді.


    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мінездеме, тура мінездеу және жанама мінездеу, күй, домбыра, аруана, құдірет, жұт

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    менің ойымша....,

    себебі.....,

    қорыта келе,.......

    «Қасымда тұрсаң да, алыстағы арманым екенсің, күй қанатымен қуып көрейін», «Заманым өткен екен ғой!»

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Шығарма үзіндісінде берілген мінездеулер қай кейіпкерге тән?

    Кейіпкерге портреттік мінездеме беруде неге ерекше мән бердің?

    Кейіпкерлерді сомдауда жазушының суреткерлік шеберлігі қай жолдардан көрінеді?

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы; елжандылық, ұлтжандылық тәрбие

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі. Образ жасаудың түрлерін біледі



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері








    ҚБ

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    08.00-08.02

















    08.02-08.05













    08.05-08.08















































    08.08-08.10



















    Сабақтың ортасы



    08.10-08.15











































































































    08.15-08.22





















































    08.22-08.32




















































    ТЖ

    Қызығушылықты ояту

    «Мен қандаймын?» әдісі арқылы оқушылар түрлі-түсті қима қағаздарын таңдай отырып, сол таңдаған түсімен мінезін сәйкестендіріп айтады. Мысалы, ақ түс – мен ақпейілді жанмын! Қызыл түс – мен қызба мінездімін! Сары түс – мен сабырлымын! Жасыл – мен тым әсершілмін!

    Оқушылар өздері таңдаған түске қарай 4 топқа топтастыру.

    Үй жұмысын сұрау.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі. Топқа конверт ұсынылады. Әр топ конвертке өткен сабақ бойынша ұтымды деген 3 сұрақ жазып салады. Сағат тілімен әр топ конверттерімен алмасады. Сұрақтарға жауап береді.



    Миға шабуыл

    «Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушыларға Smart тақтадан «Күй аңызы» әңгімесіндегі кейіпкерлердің суреті көрсетіледі.

    Суреттегі кейіпкерлер кім? Кейіпкерге мінездеме беріңдер.

    Оқушылар берілген жұмысты орындағаннан кейін, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мұғалім нақтылайды.

    Сабақтың мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлерге тән тура және жанама мінездеулерді анықтай отырып, талдау жасау.



    Есіңе түсір.

    Мінездеу дегеніміз не?

    Тура және жанама мінездеу дегеніміз не?

    Мінездеу- әдеби кейіпкерді таным-түсінігі мен мінез-құлқын таныта даралай суреттеу.





    Тура мінездеу -кейіпкердің мінез-құлқын айнытпай, сол қалпында баяндайды.


    Жанама мінездеу - кейіпкерге қатысты құбылыстар мен заттарды суреттеу арқылы қаһармен бейнесін ашып көрсетеді.






    Мағынаны тану

    1-тапсырма. «Сәйкестендір» әдісі (топтық жұмыс)

    Шығарма үзіндісінде берілген мінездеулер қай кейіпкерге тән? Сәйкесін тап.


    1

    Естемес

    1

    ... дауысы аңсағанын көргендей қуанышты шықты. Оның астында жалын өрген қылаң бесті, үстінде өңіріне зер ұстаған кең мақпал қамзол, талдырмаш белін қызыл үдері белбеумен қынай буған, басында төбесін көк мақпалмен тыстаған құндыз бөрік. Тек ер-тұрманы ғана жұпынылау. Бір кезде көк сауырлап жез шегені тізілте қаққан ері басқа біреудің астынан ауысқан сияқты, әбден тозып, бояуы оңып, жарғақтанып кеткен. Ердің артындағы ұзын қызыл қоржыннан шекпен қап кигізген домбыраның мойны шығып тұр. 

    2

    Оразымбет

    2

    « Мал баласына осылай пейілің түскені… жас та болсаң, аса мейірбан боларсың», – деп ойлап, күйшінің іші жылып кетті.

    Бай ауылда күң, сауыншы аталатын еңбек әйелінің әр қимылында жарасымды ширақтық, әсем ептілік барына сүйсіне қарайды. Жаңыл бұрылғанда байқады, қыз жүзін ай бетіндегі мұнардай бір мұң шалып тұр екен.

    3

    Жаңыл

    3

    – Жаңыл-ай, қалқам, түндік ашшы, – деп дауыстады.
    – Ал жол болсын, шырақтарым?
    ...Өлімнен ұят күшті. Сен келгенде бір тостаған сусын тауып бере алмай, жерге қарап отырмыз.

    4

    Шал

    4

    ... Бірақ күйімді үлгі етсең де, менің өмірімді үлгі етпе! Жас елуге келді. Менің өмірім тұрлаусыз болып барады. Қанша ел көрсем де, жер көрсем де, қайтып оралар бір қазығым жоқ.  Қабағы кірбеңсіз, көңілі ашық көрінген ұстазын іштей кемірген зор уайым бар екен.



    Дескриптор:

    Үзінділерден кейіпкерлерді дұрыс сәйкестендіріңіз.

    ҚБ.

    Топтар дұрыс нұсқа бойынша өздеріне ауызша кері байланыс береді.


    2-тапсырма. (Жеке жұмыс).

    «Ойлан, анықта» әдісі арқылы кейіпкерлерге тән мінездеулерді анықтау

    Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудағы тура және жанама мінездеулерді тауып, «Қосжазба күнделігі» кестесіне салады.

    Қолдауды қажет ететін оқушыларға шығармадан үзінділер таратылады


    Тура мінездеу

    Жанама мінездеу






    1-топ: Оразымбет

    2-топ: Естемес

    3-топ: Жаңылдың әкесі

    4-топ: Жаңыл


    Критерий:

    - шығармадан кейіпкерге тән мінездеулерді мысал келтіру арқылы анықтайды;


    Дескриптор:

    - Шығармадан кейіпкерге тән мінездеулерді табыңыз

    - Тура және жанама мінездеулерді танытатын мысалдарды теріп жазыңыз.


    3-тапсырма. «Тапсырмалар аялдамасы» стратегиясы (Блум таксономиясы бойынша саралау тапсырмалары). Оқушы деңгейіне қарай берілген аялдамалардың бірін таңдай отырып, тапсырманы орындайды (Жеке жұмыс)

    Мұғалім жетекшілігімен орындалатын тапсырма (мұғалім қолдауы)

    1-аялдама

    Салыстыр

    Естемес пен Оразымбетті салыстырып, тура мінездеме бер.

    2-аялдама

    Түсіндір

    Естеместің: «Қасымда тұрсаң да, алыстағы арманым екенсің, күй қанатымен қуып көрейін» деген ойының себебі неде? Өз ойыңды түсіндіріп жаз.

    3-аялдама

    Қолдан

    Жаңылдың иіген нарды әдейі саумай отырғанын байқаған Естемес күйшінің күйін бейнелейтін үзіндіні тауып, өз сөзіңмен жаз.

    4-аялдама

    Талда

    Нардың күйге елтігенін қай тұстарда байқадың? Өз ойыңды талдап жаз.

    5-аялдама

    Тұжырымда

    Оқиға шешімі сені қандай ойға жетелейді? Өз ойыңды тұжырымдап, жаз.

    6-аялдама

    Дәлелде

    Естеместің «Заманым өткен екен ғой!» деп, жолын Оразымбетке берген іс-әрекеті дұрыс па? Өз оймен дәлелдеп жазыңыз.


    ҚБ. «Сыншы дос» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.

    1.Жағымды пікір білдіру.Не ұнады?

    2.Сындарлы сын. Нені жақсарту керек?














    «Қол шапалақтау» әдісі

















































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    28.04.2020
    2226
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бұрлыбекова Айнұр Есімханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации