Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Тахауи Ахтановтың қазақ әдебиетіндегі орны қандай деп ойлайсыздар? Оның шығармалары қай тарихи кезеңмен сәйкес келеді? ҰОС туралы қандай шығармалары бар? |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Тахауи Ахтановтың шығармаларын жанрына қарай топтастырып, кестені толтырыңдар.
«Қаһарлы күндер», «Боран», «Шырағың сөнбесін», «Алғашқы ән», «Қызғаныш», «Күй аңызы», «Жоғалған дос», «Алыстан жеткен сарын», «Сәуле», «Әке мен бала», «Боран», «Күтпеген кездесу», «Ант», «Махаббат мұңы» және «Арыстанның сыбағасы», «Күшік күйеу» комедиялары, С.Бабаевскийдің «Алтын жұлдызды жігіт», «Жер үстіндегі нұр» атты романдары, А.Н.Толстойдың «Азапты сапарда» атты үш томдық романы.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. Шығармаларын жанрына қарай топтастырады.
|
Оқулық 8-сынып
|
||||||||||||
|
|
«Рөлдегі оқушылар» әдісі бойынша жүргізіледі.
|
Дескриптор: Жалпы - 2 балл
Өзіне берілген рөл бойынша тапсырманы орындайды. |
|
||||||||||||
|
Бекіту |
Сыни пікір жазу. Т.Ахтанов туралы пікірлерді оқып, жазушының қазақ әдебиетіндегі орнын бағалап, өзіндік сыни пікір жазыңыз.
Оқулықтың 191-бетіндегі пікірлермен танысады.
2) Сызбадағы сөз тіркестерді сәйкестендір.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Пікірлермен танысады; Сыни пікір жазады, Өзіндік бағасын береді.
Дескриптор: Жалпы - 2 балл Сәйкестендіреді; Барлығын дұрыс табады.
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды. |
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тахауи Ахтановтың қазақ әдебиетіндегі орны. Қайталау сабағы
Тахауи Ахтановтың қазақ әдебиетіндегі орны. Қайталау сабағы
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Тахауи Ахтановтың қазақ әдебиетіндегі орны қандай деп ойлайсыздар? Оның шығармалары қай тарихи кезеңмен сәйкес келеді? ҰОС туралы қандай шығармалары бар? |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Тахауи Ахтановтың шығармаларын жанрына қарай топтастырып, кестені толтырыңдар.
«Қаһарлы күндер», «Боран», «Шырағың сөнбесін», «Алғашқы ән», «Қызғаныш», «Күй аңызы», «Жоғалған дос», «Алыстан жеткен сарын», «Сәуле», «Әке мен бала», «Боран», «Күтпеген кездесу», «Ант», «Махаббат мұңы» және «Арыстанның сыбағасы», «Күшік күйеу» комедиялары, С.Бабаевскийдің «Алтын жұлдызды жігіт», «Жер үстіндегі нұр» атты романдары, А.Н.Толстойдың «Азапты сапарда» атты үш томдық романы.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. Шығармаларын жанрына қарай топтастырады.
|
Оқулық 8-сынып
|
||||||||||||
|
|
«Рөлдегі оқушылар» әдісі бойынша жүргізіледі.
|
Дескриптор: Жалпы - 2 балл
Өзіне берілген рөл бойынша тапсырманы орындайды. |
|
||||||||||||
|
Бекіту |
Сыни пікір жазу. Т.Ахтанов туралы пікірлерді оқып, жазушының қазақ әдебиетіндегі орнын бағалап, өзіндік сыни пікір жазыңыз.
Оқулықтың 191-бетіндегі пікірлермен танысады.
2) Сызбадағы сөз тіркестерді сәйкестендір.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Пікірлермен танысады; Сыни пікір жазады, Өзіндік бағасын береді.
Дескриптор: Жалпы - 2 балл Сәйкестендіреді; Барлығын дұрыс табады.
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды. |
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз















