Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
8.1.3.1 көркем шығармадағы
кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді
жіктеу;
8.2.2.1
автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау;
|
Сабақтың
басы
8
минут
5мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар назары сабаққа
аударылады. Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Қызығушылығын ояту. «Сөз
бұлты»
Шығарма үзіндісі жазылған
үлестірме қағаздар және бағалау парағы таратылады
Жаңа
сабақ
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Сынып оқушыларына «Образдың
жасалу жолдары» мақаласы таратылады.
Таңдаған атаулар бойынша топқа
бөлінеді
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
|
Т.Ахтанов «Күй аңызы»
әңгімесі, А4 қағаздар, түрлі - түсті маркерлер, шығарма үзіндісі
жазылған үлестірме қағаздар.
«Образдың жасалу жолдары»
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
1-тапсырма
«Қазақ даласы»
тәсілі
Оқушылар өздері киіз үй немесе
қыран бейнесіндегі сұрақтарды алып жауап береді
-
Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай
әсер етті?
-
Оразымбетке қандай мінездеме берген болар
едіңіздер?
-
«Әкемнің ұлы жоқ, айып етпеңіздер» - Жаңылға
қандай мінездеме берер едіңіздер?
-
«Өлімнен ұят күшті» - Шалға қандай мінездеме
берер едіңіздер?
2-тапсырма.
Көгершіндерден хат
айдары.
Оқушылар хат ішіндегі
сұрақтарға жауап береді
Қабілеті жоғары оқушы
шығармадағы жазушының кейіпкерді сомдаудағы стильдік ерекшелігін
талдап, қабілеті орта оқушыға түсіндіреді.
Дескриптор:
Бекіту. 3-тапсырма.
«Кейіпке ену» әдісі
Оқушыларға «күй», «нар
идірген», «күй құдіреті», «мінез-құлық» сөздері жазылған үлестірме
қағаздар таратылады. Оқушылар осы сөздер бойынша топқа бірігеді.
Бір топта 4 оқушы болуы керек. Шығармадағы кейіпкерлердің
мінез-құлқындағы ерекшелікті талдау үшін топтағы оқушылар «Кейіпке
ену» әдісі бойынша рөлдерді бөліп алады. 1-оқушы:
таныстырушы – Естеместің Жаңылды көргендегі мінез-құлқын шығармамен байланыстыра отырып
жеткізеді.
2-оқушы:байланыстырушы –
Жаңылдың мінез-құлқын шығармамен байланыстыра
отырып сипаттайды.
3-оқушы:салыстырушы
–Естемес күйші мен Оразымбетті
салыстырады. 4-оқушы:суретші
– күйші мен нардың бауырында отырған
қыздың суретін салады.
Мұғалім деңгейі жоғары
оқушыға жұмысқа сараптама жасап, қорытындысын шығаруды
ұсынады.
4-тапсырма
Естемес пен Оразымбет күйшінің образын
салыстыру
|
Оқушылар өздері киіз үй немесе қыран
бейнесіндегі сұрақтарды алып жауап береді
Топтағы екі оқушы сұрақтарға әңгімедегі автор
қолданған көркемдегіш сөздер мен суреттеулер арқылы жауап
береді.Тапсырмаларды бөліп алып жауап беруге де болады немесе
барлығы бірлесіп жауап та бере алады.
Талдау жұмысы аяқталғаннан
кейін топ мүшелері бағалау критерийі бойынша бірі -бірі
бағалайды.
Дескриптор:
Дескриптор:
-
Естеместің Жаңылды көргендегі мінез-құлқын шығармамен
байланыстыра отырып жеткізеді.
-
Жаңылдың мінез-құлқын шығармамен байланыстыра отырып
сипаттайды.
-
Естемес күйші мен Оразымбетті салыстырады.
күйші мен нардың бауырында отырған қыздың
суретін салады
Оқушылар Венн диограммасы арқылы немесе талдау сызбасы
арқылы кейіпкерлердің образын салыстырады
|
Өзін-өзі бағалау
парағы
Өзін-өзі бағалау
парағы
Өзін-өзі бағалау
парағы
|
Аспа
қағаздар
Аспа
қағаздар
Шарлар
Аспа
қағаздар
Шарлар
А4
парағы
А4
парағы
|