Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Қиял мен шындық

    Педагогтің аты-жөні

    Айдынқызы Ботакөз

    Күні

    12.04.2022 ж.

    Сынып 8 «Ә»

    Қатысушылар саны: 23

    Қатыспағандар саны: 2

    Пәні

    Қазақ әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы

    Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар үшін:

    Әңгімені оқып, мазмұнын айта алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Әңгіменің кейіпкерлеріне мінездеме бере алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Әңгімедегі кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктей алады.

    Бағалау критерийі

    - әңгіменің мазмұнын түсінеді;

    - әңгіменің кейіпкерлеріне тура және жанама мінездеме береді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) Оқушылар тақтада тілек жазылған стикерлерді алып оқиды.

    Мақсаты: оқушыларға сабақ басында жақсы көңіл сыйлау, топқа бөлу.

    Тиімділігі: оқушыға тілек білдіру арқылы көңілін көтеру.

    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 минут

























    Сабақтың ортасы

    26 минут

    3 мин







    5 мин








    9 мин













    3 мин














    6 мин







    Сабақтың соңы

    7 минут




    Топқа бөлу.

    Алған стикерлері бойынша топқа бөлу.

    1-топ: Естемес

    2-топ: Оразымбет

    3-топ: Жаңыл



    Үй жұмысын сұрайды

    «Күй құдіреті» эссе















    Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Оқушыларға бағалау парағы беріледі.


    «Өрмекші торы»

    О қушылар бір-біріне сұрақ қоя отырып, жіпті бір-біріне беріп отырады.







    1-тапсырма «Шын/Жалған»

    Интерактивті тақтада арқылы «Wordwall» сайтынан викторина ойнатады.





    Топтық жұмыс.

    2-тапсырма «Төрт сөйлем» тәсілі

    1. Пікір. Топқа берілген кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді.

    2. Дәлел. Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді.

    3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.

    4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.



    ҚБ. «ПОПС формуласы»

    Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

    Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

    Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей

    аламын....»

    Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге

    келдім...»

    Жеке тапсырма

    3-тапсырма «Әдебиет лотосы»


    Рефлексия: «Табыс ағашы»

    Жасыл алма - Сабақ өте қазақты болды. Маған ұнады.

    Сары алма - Маған сабақ ұнады, бірақ аздеп қателер

    болды. Маған мұғалім мен оқушылар

    көмектемті

    Қызыл алма - Маған сабақ қызықсыз болды. Мен тапсырмаларды

    Орындамадым




    Үй тапсырмасы:

    1) «Концептуалдық кесте»

    Кейіпкерлер

    Адамгершілік қасиеті

    Кейіпкерге берілетін баға

    Махаббатқа деген көзқарасы









    2) Аңызға айналған күйлерді

    тауып, шығу тарихын оқу


    Тақтадан алған стикерлер бойынша топқа бөлініп отырады.



    Эссені оқиды





















    Сұрақ қояды, сұраққа жауап береді.








    Мәліметтің не дұрыс, не бұрыс екенін табады





    Берілген критерийлер бойынша тапсырманы орындайды.























    Берілген критерилер бойынша кестені толтырады



    Түрлі-түсті стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып жабыстырады





















    Мақсаты:

    Тақырыпты қаншалықты аша алғанын білу.

    Тиімділігі:

    Оқушының дүниетаны кеңейеді. Сонымен қатар оқушылар ұлттық құндылықтарды маңызын түсінеді.






    Дискриптор

    - Сұрақ қояды;

    - Сұраққа жауап береді;

    - Әңгімені естеріне түсіреді.

    1 балл


    Дискриптор

    - Әңгімені еске түсіреді;

    - Сұрақтарға жауап береді.

    1 балл



    Дискриптор

    - Пікір білдіреді;

    - Дәлелдейді;

    - Өмірмен байланыстырады;

    - Қорытынды жасайды.

    2 балл
















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айдынқызы Ботакөз
    26 Наурыз 2023
    518
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Қиял мен шындық

    Педагогтің аты-жөні

    Айдынқызы Ботакөз

    Күні

    12.04.2022 ж.

    Сынып 8 «Ә»

    Қатысушылар саны: 23

    Қатыспағандар саны: 2

    Пәні

    Қазақ әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы

    Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар үшін:

    Әңгімені оқып, мазмұнын айта алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Әңгіменің кейіпкерлеріне мінездеме бере алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Әңгімедегі кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктей алады.

    Бағалау критерийі

    - әңгіменің мазмұнын түсінеді;

    - әңгіменің кейіпкерлеріне тура және жанама мінездеме береді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) Оқушылар тақтада тілек жазылған стикерлерді алып оқиды.

    Мақсаты: оқушыларға сабақ басында жақсы көңіл сыйлау, топқа бөлу.

    Тиімділігі: оқушыға тілек білдіру арқылы көңілін көтеру.

    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 минут

























    Сабақтың ортасы

    26 минут

    3 мин







    5 мин








    9 мин













    3 мин














    6 мин







    Сабақтың соңы

    7 минут




    Топқа бөлу.

    Алған стикерлері бойынша топқа бөлу.

    1-топ: Естемес

    2-топ: Оразымбет

    3-топ: Жаңыл



    Үй жұмысын сұрайды

    «Күй құдіреті» эссе















    Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Оқушыларға бағалау парағы беріледі.


    «Өрмекші торы»

    О қушылар бір-біріне сұрақ қоя отырып, жіпті бір-біріне беріп отырады.







    1-тапсырма «Шын/Жалған»

    Интерактивті тақтада арқылы «Wordwall» сайтынан викторина ойнатады.





    Топтық жұмыс.

    2-тапсырма «Төрт сөйлем» тәсілі

    1. Пікір. Топқа берілген кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді.

    2. Дәлел. Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді.

    3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.

    4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.



    ҚБ. «ПОПС формуласы»

    Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

    Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

    Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей

    аламын....»

    Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге

    келдім...»

    Жеке тапсырма

    3-тапсырма «Әдебиет лотосы»


    Рефлексия: «Табыс ағашы»

    Жасыл алма - Сабақ өте қазақты болды. Маған ұнады.

    Сары алма - Маған сабақ ұнады, бірақ аздеп қателер

    болды. Маған мұғалім мен оқушылар

    көмектемті

    Қызыл алма - Маған сабақ қызықсыз болды. Мен тапсырмаларды

    Орындамадым




    Үй тапсырмасы:

    1) «Концептуалдық кесте»

    Кейіпкерлер

    Адамгершілік қасиеті

    Кейіпкерге берілетін баға

    Махаббатқа деген көзқарасы









    2) Аңызға айналған күйлерді

    тауып, шығу тарихын оқу


    Тақтадан алған стикерлер бойынша топқа бөлініп отырады.



    Эссені оқиды





















    Сұрақ қояды, сұраққа жауап береді.








    Мәліметтің не дұрыс, не бұрыс екенін табады





    Берілген критерийлер бойынша тапсырманы орындайды.























    Берілген критерилер бойынша кестені толтырады



    Түрлі-түсті стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып жабыстырады





















    Мақсаты:

    Тақырыпты қаншалықты аша алғанын білу.

    Тиімділігі:

    Оқушының дүниетаны кеңейеді. Сонымен қатар оқушылар ұлттық құндылықтарды маңызын түсінеді.






    Дискриптор

    - Сұрақ қояды;

    - Сұраққа жауап береді;

    - Әңгімені естеріне түсіреді.

    1 балл


    Дискриптор

    - Әңгімені еске түсіреді;

    - Сұрақтарға жауап береді.

    1 балл



    Дискриптор

    - Пікір білдіреді;

    - Дәлелдейді;

    - Өмірмен байланыстырады;

    - Қорытынды жасайды.

    2 балл
















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 9 сынып
    26.03.2023
    518
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айдынқызы Ботакөз
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации