Материалдар / Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2023
353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Қиял мен шындық

Педагогтің аты-жөні

Айдынқызы Ботакөз

Күні

12.04.2022 ж.

Сынып 8 «Ә»

Қатысушылар саны: 23

Қатыспағандар саны: 2

Пәні

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы

Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

Әңгімені оқып, мазмұнын айта алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Әңгіменің кейіпкерлеріне мінездеме бере алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Әңгімедегі кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктей алады.

Бағалау критерийі

- әңгіменің мазмұнын түсінеді;

- әңгіменің кейіпкерлеріне тура және жанама мінездеме береді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылар тақтада тілек жазылған стикерлерді алып оқиды.

Мақсаты: оқушыларға сабақ басында жақсы көңіл сыйлау, топқа бөлу.

Тиімділігі: оқушыға тілек білдіру арқылы көңілін көтеру.

Жаңа сабаққа кіріспе

7 минут

























Сабақтың ортасы

26 минут

3 мин







5 мин








9 мин













3 мин














6 мин







Сабақтың соңы

7 минут




Топқа бөлу.

Алған стикерлері бойынша топқа бөлу.

1-топ: Естемес

2-топ: Оразымбет

3-топ: Жаңыл



Үй жұмысын сұрайды

«Күй құдіреті» эссе















Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

Оқушыларға бағалау парағы беріледі.


«Өрмекші торы»

О қушылар бір-біріне сұрақ қоя отырып, жіпті бір-біріне беріп отырады.







1-тапсырма «Шын/Жалған»

Интерактивті тақтада арқылы «Wordwall» сайтынан викторина ойнатады.





Топтық жұмыс.

2-тапсырма «Төрт сөйлем» тәсілі

1. Пікір. Топқа берілген кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді.

2. Дәлел. Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді.

3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.

4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.



ҚБ. «ПОПС формуласы»

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей

аламын....»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге

келдім...»

Жеке тапсырма

3-тапсырма «Әдебиет лотосы»


Рефлексия: «Табыс ағашы»

Жасыл алма - Сабақ өте қазақты болды. Маған ұнады.

Сары алма - Маған сабақ ұнады, бірақ аздеп қателер

болды. Маған мұғалім мен оқушылар

көмектемті

Қызыл алма - Маған сабақ қызықсыз болды. Мен тапсырмаларды

Орындамадым




Үй тапсырмасы:

1) «Концептуалдық кесте»

Кейіпкерлер

Адамгершілік қасиеті

Кейіпкерге берілетін баға

Махаббатқа деген көзқарасы









2) Аңызға айналған күйлерді

тауып, шығу тарихын оқу


Тақтадан алған стикерлер бойынша топқа бөлініп отырады.



Эссені оқиды





















Сұрақ қояды, сұраққа жауап береді.








Мәліметтің не дұрыс, не бұрыс екенін табады





Берілген критерийлер бойынша тапсырманы орындайды.























Берілген критерилер бойынша кестені толтырады



Түрлі-түсті стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып жабыстырады





















Мақсаты:

Тақырыпты қаншалықты аша алғанын білу.

Тиімділігі:

Оқушының дүниетаны кеңейеді. Сонымен қатар оқушылар ұлттық құндылықтарды маңызын түсінеді.






Дискриптор

- Сұрақ қояды;

- Сұраққа жауап береді;

- Әңгімені естеріне түсіреді.

1 балл


Дискриптор

- Әңгімені еске түсіреді;

- Сұрақтарға жауап береді.

1 балл



Дискриптор

- Пікір білдіреді;

- Дәлелдейді;

- Өмірмен байланыстырады;

- Қорытынды жасайды.

2 балл
















770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ