|
Бөлім |
Қиял мен шындық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Айдынқызы Ботакөз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
12.04.2022 ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 8 «Ә» |
Қатысушылар саны: 23 |
Қатыспағандар саны: 2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Әңгімені оқып, мазмұнын айта алады. Көпшілік оқушылар үшін: Әңгіменің кейіпкерлеріне мінездеме бере алады. Кейбір оқушылар үшін: Әңгімедегі кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктей алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- әңгіменің мазмұнын түсінеді; - әңгіменің кейіпкерлеріне тура және жанама мінездеме береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылар тақтада тілек жазылған стикерлерді алып оқиды. Мақсаты: оқушыларға сабақ басында жақсы көңіл сыйлау, топқа бөлу. Тиімділігі: оқушыға тілек білдіру арқылы көңілін көтеру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 минут Сабақтың ортасы 26 минут 3 мин 5 мин 9 мин 3 мин 6 мин Сабақтың соңы 7 минут |
Топқа бөлу. Алған стикерлері бойынша топқа бөлу. 1-топ: Естемес 2-топ: Оразымбет 3-топ: Жаңыл Үй жұмысын сұрайды «Күй құдіреті» эссе Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру. Оқушыларға бағалау парағы беріледі. «Өрмекші торы»
О 1-тапсырма «Шын/Жалған» Интерактивті тақтада арқылы «Wordwall» сайтынан викторина ойнатады. Топтық жұмыс. 2-тапсырма «Төрт сөйлем» тәсілі 1. Пікір. Топқа берілген кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді. 2. Дәлел. Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді. 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады. ҚБ. «ПОПС формуласы» Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Жеке тапсырма 3-тапсырма «Әдебиет лотосы»
Рефлексия: «Табыс ағашы» Жасыл алма - Сабақ өте қазақты болды. Маған ұнады. Сары алма - Маған сабақ ұнады, бірақ аздеп қателер болды. Маған мұғалім мен оқушылар көмектемті Қызыл алма - Маған сабақ қызықсыз болды. Мен тапсырмаларды Орындамадым Үй тапсырмасы: 1) «Концептуалдық кесте»
2) Аңызға айналған күйлерді тауып, шығу тарихын оқу
|
Тақтадан алған стикерлер бойынша топқа бөлініп отырады.
Эссені оқиды
Сұрақ қояды, сұраққа жауап береді.
Мәліметтің не дұрыс, не бұрыс екенін табады
Берілген критерийлер бойынша тапсырманы орындайды.
Берілген критерилер бойынша кестені толтырады
Түрлі-түсті стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып жабыстырады
|
Мақсаты: Тақырыпты қаншалықты аша алғанын білу. Тиімділігі: Оқушының дүниетаны кеңейеді. Сонымен қатар оқушылар ұлттық құндылықтарды маңызын түсінеді.
Дискриптор - Сұрақ қояды; - Сұраққа жауап береді; - Әңгімені естеріне түсіреді. 1 балл
Дискриптор - Әңгімені еске түсіреді; - Сұрақтарға жауап береді. 1 балл
Дискриптор - Пікір білдіреді; - Дәлелдейді; - Өмірмен байланыстырады; - Қорытынды жасайды. 2 балл
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Айдынқызы БотакөзШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесіМатериал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
қушылар
бір-біріне сұрақ қоя отырып, жіпті бір-біріне беріп
отырады.













