|
Мектеп: |
Ахмет Байтұрсынов" атындағы жоббм ЖШС |
|||||||||||||||||
|
Бөлім: |
4-бөлім: Қиял мен шындық |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Далиева К |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
02.04.2025ж |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 8 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Т.Ахтанов өмірі мен шығармашылығы |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу. Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут 5 минут Сабақтың ортасы 5 минут 8 минут 12 минут 5 минут Сабақтың соңы 5 минут |
1.Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал тудыру кубигі 1.Амандас 2. Құшақтас 3.Тілек айт 4.Мақта 5.Күлкі сыйла 6.Би қимылдарын бірге қайтала 2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады Ойтүрткі 1-тапсырма «ББҮ» кестесінің бірінші және екінші бөлігіне Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы жөнінде не білетіндігін, бүгінгі сабаққа нені оқысы келетіндігі жайында өз пікірлеріңді жазыңдар.
Мұғалім сөзі: Тахауи Ахтанов 1923 жылы 25 қазанда Ақтөбе облысының Шалқар ауданы Шетырғыз ауылында туған. 1940 жылы Абай атындағы Қазақ мемлекеттік педагогикалық институтына оқуға түскен. 1941 жылы екінші курста оқып жүргенде өзі сұранып майданға аттанады. Алғашқы әдеби көркем шығармалары өлең, очерк түрінде майдан газеттерінің беттерінде жарияланды. 1948 жылы әскер қатарынан босағаннан кейін, әдеби еңбекпен айналысады. Алғашқы өлеңдері «Жастар дауысы» деп аталатын ұжымдық жинақта жарық көрді. Осы кезде оның әдеби сын мақалалары молырақ басылып, алғашқы монографиялық зерттеу еңбегі жарияланды. Алғаш жарық көрген әңгімесі – «Күй аңызы». 1956 жылы «Қаһарлы күндер» атты романы жарық көрді. «Боран» романы үшін жазушыға 1966 жылы Абай атындағы Мемлекеттік сыйлық берілді. 1968 жылы жазылған «Сәуле» драмасы, одан кейінгі «Боран», «Ант», «Әке мен бала» драмалары да қазақ сахнасының өміршең туындыларына айналды. «Махаббат мұңы», «Күтпеген кездесу» драмалары, «Арыстанның сыбағасы», «Күшік күйеу» комедиялары қазақ, орыс және туысқан халықтар сахнасында қойылды. 1-тапсырма Айтылған пікірлерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашуға тырысыңыз. 1.Қазақ халқының дарынды ұлдары ның бірі, кешегі қан майданда Отанын қорғап, за мандастары мен қатар қазақтың жауынгерлік рухын көтерген, сол ерлікті қарымды қаламының күшімен ақ қағазға айғақтаған, әдебиетіміздің тарихында айтарлықтай із қалдырған Тахауи Ах та нов есімі елімізге, алыс-жақын шет жұртқа көптеп әйгілі. Ш.Елеукенов 2. Тахауи Ахтановтың әдеби мұрасы – қазіргі Тәуелсіз Қазақстан Республи касының жаңа тарихында да мыңдаған, миллиондаған оқырмандары үшін ескірмейтін рухани құндылық қазынасы. Көрнекті қаламгердің проза, драматургия, әдеби сын салал рындағы туындылары – әлем өркениеті кеңіс тігіндегі кең танымалдылық деңгейіне көтеріле бастаған ұлттық сөз өнерінің құнды қазынасы. Т.Тебегенов
2-тапсырма «Джигсо» әдісі арқылы «Күй аңызы» әңгімесін оқу
Үйге: 5- тапсырма: Рефлексия
|
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.
«ББҮ» кестесінің бірінші бөлігі мен екінші бөлігін толтырады.
Берілген пікірге сүйене отырып, ойды әрі қарай өрбітіп жазады. Ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.
Жигсо әдісі Мәтін бөлігін оқып, өз топтарында талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі. Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады. Топтарға мәтіннің толық нұсқасы таратылады. Толық мәтін мазмұнымен танысып, мәтін желісін топ мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды.
«ББҮ» кестесінің үшінші бөлігін толтырады |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады. Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор: Білім алушы -шығарма идеясын анықтайды;-2б -ұлттық мүдде тұрғысынан ашып жазады;-2б -ойын жеткізеді-2б
Смайлик арқылы бағалау
Дескриптор: Білім алушы -мәтін бөлігін оқиды негізгі Мағынасын анықтайды-2б -өз жұбымен талқылайды.-2б
|
Оқулық 8-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 8-сынып
Оқулық 8-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Т.Ахтанов өмірі мен шығармашылығы
Т.Ахтанов өмірі мен шығармашылығы
|
Мектеп: |
Ахмет Байтұрсынов" атындағы жоббм ЖШС |
|||||||||||||||||
|
Бөлім: |
4-бөлім: Қиял мен шындық |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Далиева К |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
02.04.2025ж |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 8 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Т.Ахтанов өмірі мен шығармашылығы |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу. Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут 5 минут Сабақтың ортасы 5 минут 8 минут 12 минут 5 минут Сабақтың соңы 5 минут |
1.Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал тудыру кубигі 1.Амандас 2. Құшақтас 3.Тілек айт 4.Мақта 5.Күлкі сыйла 6.Би қимылдарын бірге қайтала 2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады Ойтүрткі 1-тапсырма «ББҮ» кестесінің бірінші және екінші бөлігіне Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы жөнінде не білетіндігін, бүгінгі сабаққа нені оқысы келетіндігі жайында өз пікірлеріңді жазыңдар.
Мұғалім сөзі: Тахауи Ахтанов 1923 жылы 25 қазанда Ақтөбе облысының Шалқар ауданы Шетырғыз ауылында туған. 1940 жылы Абай атындағы Қазақ мемлекеттік педагогикалық институтына оқуға түскен. 1941 жылы екінші курста оқып жүргенде өзі сұранып майданға аттанады. Алғашқы әдеби көркем шығармалары өлең, очерк түрінде майдан газеттерінің беттерінде жарияланды. 1948 жылы әскер қатарынан босағаннан кейін, әдеби еңбекпен айналысады. Алғашқы өлеңдері «Жастар дауысы» деп аталатын ұжымдық жинақта жарық көрді. Осы кезде оның әдеби сын мақалалары молырақ басылып, алғашқы монографиялық зерттеу еңбегі жарияланды. Алғаш жарық көрген әңгімесі – «Күй аңызы». 1956 жылы «Қаһарлы күндер» атты романы жарық көрді. «Боран» романы үшін жазушыға 1966 жылы Абай атындағы Мемлекеттік сыйлық берілді. 1968 жылы жазылған «Сәуле» драмасы, одан кейінгі «Боран», «Ант», «Әке мен бала» драмалары да қазақ сахнасының өміршең туындыларына айналды. «Махаббат мұңы», «Күтпеген кездесу» драмалары, «Арыстанның сыбағасы», «Күшік күйеу» комедиялары қазақ, орыс және туысқан халықтар сахнасында қойылды. 1-тапсырма Айтылған пікірлерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашуға тырысыңыз. 1.Қазақ халқының дарынды ұлдары ның бірі, кешегі қан майданда Отанын қорғап, за мандастары мен қатар қазақтың жауынгерлік рухын көтерген, сол ерлікті қарымды қаламының күшімен ақ қағазға айғақтаған, әдебиетіміздің тарихында айтарлықтай із қалдырған Тахауи Ах та нов есімі елімізге, алыс-жақын шет жұртқа көптеп әйгілі. Ш.Елеукенов 2. Тахауи Ахтановтың әдеби мұрасы – қазіргі Тәуелсіз Қазақстан Республи касының жаңа тарихында да мыңдаған, миллиондаған оқырмандары үшін ескірмейтін рухани құндылық қазынасы. Көрнекті қаламгердің проза, драматургия, әдеби сын салал рындағы туындылары – әлем өркениеті кеңіс тігіндегі кең танымалдылық деңгейіне көтеріле бастаған ұлттық сөз өнерінің құнды қазынасы. Т.Тебегенов
2-тапсырма «Джигсо» әдісі арқылы «Күй аңызы» әңгімесін оқу
Үйге: 5- тапсырма: Рефлексия
|
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.
«ББҮ» кестесінің бірінші бөлігі мен екінші бөлігін толтырады.
Берілген пікірге сүйене отырып, ойды әрі қарай өрбітіп жазады. Ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.
Жигсо әдісі Мәтін бөлігін оқып, өз топтарында талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі. Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады. Топтарға мәтіннің толық нұсқасы таратылады. Толық мәтін мазмұнымен танысып, мәтін желісін топ мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды.
«ББҮ» кестесінің үшінші бөлігін толтырады |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады. Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор: Білім алушы -шығарма идеясын анықтайды;-2б -ұлттық мүдде тұрғысынан ашып жазады;-2б -ойын жеткізеді-2б
Смайлик арқылы бағалау
Дескриптор: Білім алушы -мәтін бөлігін оқиды негізгі Мағынасын анықтайды-2б -өз жұбымен талқылайды.-2б
|
Оқулық 8-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 8-сынып
Оқулық 8-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















