Т.Ахтанов өмірі мен шығармашылығы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Т.Ахтанов өмірі мен шығармашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қсықа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп:

Ахмет Байтұрсынов" атындағы жоббм ЖШС

Бөлім:

4-бөлім: Қиял мен шындық

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Далиева К

Күні:

02.04.2025ж

Сынып: 8 Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Т.Ахтанов өмірі мен шығармашылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

Сабақтың мақсаты

композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады

автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу.

Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.

Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы


5 минут


















5 минут















Сабақтың ортасы

5 минут


























8 минут


























12 минут










5 минут











Сабақтың соңы

5 минут









1.Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал тудыру кубигі

1.Амандас

2. Құшақтас

3.Тілек айт

4.Мақта

5.Күлкі сыйла

6.Би қимылдарын бірге қайтала


2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

Ойтүрткі

1-тапсырма

«ББҮ» кестесінің бірінші және екінші бөлігіне Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы жөнінде не білетіндігін, бүгінгі сабаққа нені оқысы келетіндігі жайында өз пікірлеріңді жазыңдар.


Білемін

Білгім келеді

Үйрен

генім

Т.Ахтанов кім? Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашы

лығы жөнінде не білесің?


Не үйренгіле

рің келеді?


Мұғалім сөзі:

Тахауи Ахтанов 1923 жылы 25 қазанда Ақтөбе облысының Шалқар ауданы Шетырғыз ауылында туған. 1940 жылы Абай атындағы Қазақ мемлекеттік педагогикалық институтына оқуға түскен. 1941 жылы екінші курста оқып жүргенде өзі сұранып майданға аттанады. Алғашқы әдеби көркем шығармалары өлең, очерк түрінде майдан газеттерінің беттерінде жарияланды. 1948 жылы әскер қатарынан босағаннан кейін, әдеби еңбекпен айналысады. Алғашқы өлеңдері «Жастар дауысы» деп аталатын ұжымдық жинақта жарық көрді. Осы кезде оның әдеби сын мақалалары молырақ басылып, алғашқы монографиялық зерттеу еңбегі жарияланды. Алғаш жарық көрген әңгімесі – «Күй аңызы». 1956 жылы «Қаһарлы күндер» атты романы жарық көрді. «Боран» романы үшін жазушыға 1966 жылы Абай атындағы Мемлекеттік сыйлық берілді. 1968 жылы жазылған «Сәуле» драмасы, одан кейінгі «Боран», «Ант», «Әке мен бала» драмалары да қазақ сахнасының өміршең туындыларына айналды. «Махаббат мұңы», «Күтпеген кездесу» драмалары, «Арыстанның сыбағасы», «Күшік күйеу» комедиялары қазақ, орыс және туысқан халықтар сахнасында қойылды.

1-тапсырма

Айтылған пікірлерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашуға тырысыңыз.

1.Қазақ халқының дарынды ұлдары ның бірі, кешегі қан майданда Отанын қорғап, за мандастары мен қатар қазақтың жауынгерлік рухын көтерген, сол ерлікті қарымды қаламының күшімен ақ қағазға айғақтаған, әдебиетіміздің тарихында айтарлықтай із қалдырған Тахауи Ах та нов есімі елімізге, алыс-жақын шет жұртқа көптеп әйгілі.

Ш.Елеу­ке­нов

2. Тахауи Ахтановтың әдеби мұрасы – қазіргі Тәуелсіз Қазақстан Республи касының жаңа тарихында да мыңдаған, миллиондаған оқырмандары үшін ескірмейтін рухани құндылық қазынасы. Көрнекті қаламгердің проза, драматургия, әдеби сын салал рындағы туындылары – әлем өркениеті кеңіс тігіндегі кең танымалдылық деңгейіне көтеріле бастаған ұлттық сөз өнерінің құнды қазынасы.

Т.Те­бе­ге­нов


2-тапсырма

«Джигсо» әдісі арқылы «Күй аңызы» әңгімесін оқу




Білемін

Білгім келеді

Үйрен

генім

Т.Ахтанов кім? Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашы

лығы жөнінде не білесің?


Не үйренгі

лерің келеді?




Үйге: 5- тапсырма:

Рефлексия


Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі

тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.










«ББҮ» кестесінің бірінші бөлігі мен екінші бөлігін толтырады.











































Берілген пікірге сүйене отырып, ойды әрі қарай өрбітіп жазады. Ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.






















Жигсо әдісі

Мәтін бөлігін оқып, өз топтарында талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі. Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады. Топтарға мәтіннің толық нұсқасы таратылады. Толық мәтін мазмұнымен танысып, мәтін желісін топ мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды.





«ББҮ» кестесінің үшінші бөлігін толтырады


Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады.

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!



























Дескриптор:

Білім алушы

-шығарма идеясын анықтайды;-2б

-ұлттық мүдде тұрғысынан

ашып жазады;-2б

-ойын жеткізеді-2б







Смайлик арқылы бағалау


Рисунок 2












Дескриптор:

Білім алушы

-мәтін бөлігін оқиды негізгі

Мағынасын анықтайды-2б

-өз жұбымен талқылайды.-2б









Оқулық

8-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл












Қалыптас

тырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

8-сынып









Оқулық

8-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
53
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі