Т.Айбергенов «Сағыныш» өлеңінің композициясы. 9-сынып Сабақ жоспары. Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Т.Айбергенов «Сағыныш» өлеңінің композициясы. 9-сынып Сабақ жоспары. Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.1.1. эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

9

Сабақтың тақырыбы:

Т.Айбергенов «Сағыныш» өлеңінің композициясы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.1.1. эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

Сабақтың мақсаты

өлеңдегі композициялық амалдарды анықтайды, талдайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал қалыптастыру





Үй тапсырмасы



«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы шаттық шеңберіне жиналып, алдын ала таратылған күн, алақан, жүрекше суреттерін бір-біріне тарту ете отырып жақсы көңіл сыйлайды.

Топқа бөліну. Қолдарына таратылған күн, алақан, жүрекше суреттері арқылы топтасады.

Сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижесін хабарлау. «Ұлпан» романының тақырыбы мен идеясын, жанр түрін анықтап, кейіпкерлерге талдау жасаймыз.

«Әлем әдебиетіндегі дана әйелдер образы» тақырыбында шағын зерттеу жүргізу. «Ұлпан» романы бойынша

Ақпарат тауып келген оқушылар кезекпен «Автор орындығына» отырып оқиды.

Тиімділігі:оқушыны бір-бірінің жақсы қасиетін айту жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

Оқулық, жұмыс дәптерлері










Жаңа білім



ЖЖ.


1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. СЖ










Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды.

«Ара ұясы» әдісі ЖЖ

Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауды тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты мұғалім немесе басқа оқушылар береді.

Үлгі сұрақтар:

  1. Ақынның «Сағыныш» өлеңі кімге арналған деп ойлайсыңдар?

  2. Осы өлеңді жазуына не түрткі болды?

  3. Аталған өлеңде адамның қандай сезімдері сөз болды?

  4. Ақынның ойынша сағыныш деген не?


Дескриптор:

- өлең композициясымен танысады

-өлең композициясы бойынша сұрақтар құрастырады


ҚБ. «Бір қадам артқа» әдісі арқылы топ мүшелері өзара бағалайды және мұғалімнің кері байланысы болады.

Сергіту сәті

«Атомдар мен молекулалар» әдісі

Жүргізуші «атомдар» деген кезде ойыншылар жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден» немесе «молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады. Кім топқа қосыла алмай қалса, айып төлейді: өз өнерін көрсетеді немесе көпшіліктің тілегін орындайды. Ең соңында қалған екі оқушы жеңімпаз атанады.




Сабақтың ортасы

.


2-тапсырма ТЖ


«Автобус аялдамасы» әдісі

1-аялдама. Өлеңді түсініп оқып, сатылай-кешендлі талдау жасау (авторы, жанр, идеясы, тармақ, бунақ, шумақ, буын, ұйқас)

2-аялдама. Ақын өлеңінің құрылымдық ерекшеліктерін анықтау.

3-аялдама.

Мен бұны саған жазып отырмын, арманымды орап сезімге, Жан-жақтан түскен шұғыланың бәрін сағынып жүрген кезімде,-деген жолдарды негіз ете отырып, ақынның аталған өлеңді қай кезде, не себепті жазғанын және кімге арнағандығын анықтаңдар.




- Дескриптор:

-өлеңге сатылай-кешенді талдау жасайды;

-үзіндімен жұмыс жасайды;

-өлеңнің құрылымдық ерекшеліктерін анықтайды

ҚБ. «Түсініктеме арқылы бағалау» әдісі бойынша оқушылардың назарларын алға басу мен дамуға, аударуға мүмкіндік беретін кері байланыс жүргізіледі.


Қима қағаз, кесте


Қағаздан қиылған теңгелер

Сабақтың соңы

Бекіту

3-тапсырма

Жеке


Кестеде берілген сөздерді өлеңдегі бейнелі формасымен көрсетіп, өз ойыңды жаз


Сөз

Өлең жолында

Өз ойым

Молшылық



Қырат



Қарағай



Бір қасық су




Смайликтер арқылы бағалау

Дескриптор:

-өлеңдегі сөздердің мағынасын анықтайды

.



Бағалау

Рефлексия

«Қосу, алу, қызықты»

Қосу

Алу

Қызықты

Сабақта ұнаған ақпарат жазылады.

Сабақтың ұнамаған, сәтсіз шыққан немесе түсініксіз ақпараттары жазылады.

Сабақтағы қызықты мәліметтер және білгісі келетін ақпарттар жазылады.


Сабақ бойынша өзін-өзі бағалау

«Мұғалім»



Үй тапсырмасы

Өлеңнің 3-4 шумағын жаттау



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.02.2024
818
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі