Материалдар / Тайм-менеджмент- уақытты басқару

Тайм-менеджмент- уақытты басқару

Материал туралы қысқаша түсінік
қазіргі заман талабына сай уақыты үнемдеуге кеңес беретін сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
483
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Бос уақыт- қоғам дауының көрсеткіші

Күні:

Сынып: 11 (Т2)

Мектеп:

Атырау қаласы №15 мекемеге қарайтын жалпы орта білім беретін мектеп

Мұғалімнің аты-жөні:

Оңайбаева Аламагүл

Сабақ тақырыбы

Тайм-менеджмент – уақытты басқару

Оқу мақсаты

11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау;

Сабақ мақсаты



көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау;

Бағалау критерийлері

- көркем шығарманы тыңдайды;

-басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырады;

-тақырып ортақтығына сипаттама жасайды;

Тілдік мақсаттар

мәтінді талдау

Осыған дейін меңгерілген білім


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың

басы

Оқушылармен амандасу. Жылы лебіздер айту.

Мәтінді мұғалім оқиды.

Уақыт-қымбат қазына

Уақыт - адам өміріндегі баға жетпес құндылық екені ешкімге де құпия емес. Уақыт қайтып келмейді, сондықтан бос уақытты сарп етпей, тиімді қолдана білу керек. Себебі, қазіргі ғылым мен техниканың дамыған уақытында біздің қоғамымызда "уақыт - ақша" деген қағида қалыптасқан. Уақытты тиімді пайдалану - табысқа жетудің бірден бір кепілі. Сонымен, "уақытты қалай тиімді пайдалану керек?" деген сұраққа мен келесідей ақыл - кеңес беретін едім:


1. Жоспар құру. Бір күнге, аптаға, айға немесе бір жылға жоспар құру - маңызды істерді айқындауға, бірде бір минутты босқа кетірмеуге көмектеседі.

2. Бастаған ісіңізді аяқсыз қалдырмай, алдымен бір істі бітіріп, сосын келесісіне көшіңіз.

3. Күнделікті атқарылған істерге талдау жасаңыз.

4. Жұмыстарды кейінге қалдырмаңыз.

5. "Бүгін және дәл қазір қандай жұмыстар маған пайда әкеледі?" Осы сұрақты өз-өзіңізге әрдайым қойып жүрген абзал. Бұл өзіңізді тәрбиелуге және уақытты ұтымды пайдалануға көмектеседі.

6. Уақытты тиімді пайдаланудың тағы бір жолы - уақытыңызды босқа алатын теледидар көру, әлеуметтік желілерде отыру, телефон арқылы ұзақ сөйлесу т.с.с. нәрселерден бас тарту.

Ал сіз осы айтылған ақыл – кеңестің қайсысын қолданасыз?


Тайм-менеджмент (ағылш. Time Management) — уақыт ұйымдастыру технологиясы және оның пайдалану тиімділігін арттыруды сонымен қатар уақыт бөлудегі бақылау, онда арнайы тиімділігі мен өнімділігін арттыру. Тиімділікті, нәтижелікті арттыру мақсатында жасалатын жоспарлау процессі, кейбір әрекеттерге жұмсалатын уақытты бакылау, басқару. Өткен күндер, жылдар қайта келмес, ал келесі жылдың қалай өтуі сізге байланысты.

Уақыт дегенде адамға ең бірінші қандай ой келеді?

Оқушылар уақыт туралы білетін ойларын топтастырады.

«Бас бармақ» әдісімен бағаланады.


Мәтін


Терминге анықтама беру


Сабақтың ортасы


































Сабақтың соңы




Жаңа сабаққа кіріспе. Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаты және критерийлерімен таныстырады.

Б. Блум таксономиясы бойынша оқушылардың білімін бағалау балын бөлу жобасы


деңгейлер

түсініктеме

балл

Білу

Оқушы қолданғанған терминді, сабақтың тақырыбын біледі.

1-2

Түсіну

Тақырып бойынша алған білгендерін түсінеді, түсіндіреді.

3-4

Қолдану

Алған білімді қолданады

5-6

Талдау

Білімді талдайды, саралайды, қателері мен кемшіліктерін көреді.

7-8

Топтау

Білгенінен жаңаша ой, өнім құрайды.

9-10

Білімді бағалау

Өз пікірін білдіреді, сынайды, жоққа шығарады, не мақұлдайды.

11-12



Тайм-менеджмент  это способы управления временем, с помощью которых повышается эффективность его использования.

Шығармашылық жұмыс

Тапсырма:

Оқулықтан уақыт туралы 50 аудионы оқимыз.

Дескриптор:

-көркем шығарманы тыңдайды;

-тақырыпты біледі;

- уақыт туралы жазылған нақыл сөздердің мағынасын түсіндіреді;

-басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырады;

-тақырып ортақтығына сипаттама жасайды;

-«Уақыт-емші», «Уақыт-өмір», «Уақыт- құдайдың берген сыйы» жаңа ой, жаңа өнім құрайды.

-өз пікірін білдіреді, сынайды, жоққа шығарады, не мақұлдайды.

Бағалау: Блум таксономиясы бойынша .

Тірек сөздер: Уақытты басқару. Істі анықтау. Тиімді жоспарлау.

Тапсырма: Тайм-менеджмент қағидаларына сүйеніп, жеке күн тәртібін құрастырыңыз.

Бағалау: «Қолдану» 5-6 балл


Рефлекия. Сабақтан алған әсеріңізді 3-2-1 критерийі бойынша тұжырымдау:


  • 3 маңызды ақпарат

  • Қиындық келтіретін екі мәселе

  • Тапсырмадағы ұнаған 1 мәселе



















Оқулық

«Мектеп»











Смайлик

Стикер















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ