Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу
-
Сәлеметсіңдер ме,
балалар, қайырлы күн, бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын
бір-бірімізге жақсы білдірейік. «Жылы
лебіз» әдісі арқылы топтар бір-біріне
үй тапсырмасы бойынша берілген метал немесе табиғат құбылысына
теңей отырып, жылы лебіздерін
білдіреді.
Үй
тапсырмасы: Топтық
тапсырма
Дескриптор:
-
Құбылыстарды
анықтайды
-
Пікірін
дәлелдейді
Жеке
жұмыс: Жарайсыңдар, балалар, әңгіме
желісін есімізге түсіріп жіберейік.
«Тізбекелген сұрақтар»
әдісі
«Кім? Не?» «Қандай?
Қай?»
«Қайда? «Қалай орын
алды?»
«Не істеді?
Қайтті?»
Дескриптор:
Әңгіме желісін
баяндайды
Кейіпкерлерді
анықтайды
Жұптық
жұмыс.: Кейіпкерлерге тура және жанама
мінездеме жазу және мәтіндік портрет
жазу
Дескриптор:
Кейіпкерге тура
мінездеме береді
Кейіпкерге жанама
мінездеме береді
Мәтіндік портрет
жазады
Топтық
жұмыс: Кейіпкерлер сипаты кестесін
толтыру
Дескриптор:
«Көңіл күй
өзгерісі» графигі
Дескриптор:
К ейіпкерлердің
көңіл күйін графикке түсіру
Кері
байланыс. «3-2-1» әдісі
арқылы
Сабақта есіңде
қалған 3 маңызды ақпарат
Жақсы түсінген 2
ақпарат
С абақ
бойынша 1 түйін
«Бәйге» бағалау
парағы
Үйге тапсырма: Аралық
аттестаттауға дайындық. Әдеби эссе
жазу
|
Балалар жағымды
ахуал қалыптастырады.
«Жылы
лебіз» әдісі арқылы топтар бір-біріне
үй тапсырмасы бойынша берілген метал немесе табиғат құбылысына
теңей отырып, жылы лебіздерін
білдіреді.
І топ: Әңгімедегі
физикалық құбылыстар туралы
әңгімелейді
ІІ топ: Әңгімедегі
географиялық құбылыстар туралы
әңгімелейді
ІІІ топ: Әңгімедегі
химиялық құбылыстар туралы
әңгімелейді
«Тізбекелген
сұрақтар» әдісі арқылы әңгіменің қысқаша
мазмұнына тоқталады және негізгі кейіпкерлерді
атайды
Кейіпкерлерге тура
және жанама мінездеме береді
Кейіпкерлер сипаты
кестесін толтырады
Кейіпкер
|
Іс-әрекеті
|
Автордың кейіпкерге көзқарасын
тілдік қолданысы арқылы
дәлелдеу
|
|
|
|
«Көңіл күй
өзгерісі» графигін тақтада
орындайды
«Сәмен мен Қажытайдың саяхаты» тақырыбында
шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап,
әдеби эссе жазу.
|
2 балл
Қалыптастырушы бағалау «Жылы лебіздер» (тамаша, жарайсың,
керемет)
2
балл
3
балл
2
балл
1
балл
Жалпы: 10
балл
|
10-сынып
«Қазақ әдебиеті»
оқулығы
Оқулық,
дәптер
Қима
қағаздар
Оқулық,
дәптер
|