Материалдар / Талап Сұлтанбеков "Көшпелі алтын" ғылыми-фантастикалық әңгімесіндегі кейіпкерлер жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Талап Сұлтанбеков "Көшпелі алтын" ғылыми-фантастикалық әңгімесіндегі кейіпкерлер жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейіпкерлер жүйесін анықтауда көмегі тиеді деп ойлаймын
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Парасат пайымы

Мектеп: №4 Балжан Бөлтірікова атындағы мектеп-лицей

Мұғалімнің аты-жөні:

Абишева М.Т.

Күні: 09.02.2024 ж.



Сынып: 10 (ЖМБ)

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Т. Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» әңгімесіндегі кейіпкерлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;


Сабақ мақсаттары:

Шығармадағы кейіпкерлердің образын жинақтайды және даралайды.

Ұлттық мүдде: қоғам игілігі үшін қызмет ету, Ар-ұят: адал еңбекті құрметтеу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы













Сабақтың ортасы











































Сабақтың соңы

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу

  • Сәлеметсіңдер ме, балалар, қайырлы күн, бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын бір-бірімізге жақсы білдірейік. «Жылы лебіз» әдісі арқылы топтар бір-біріне үй тапсырмасы бойынша берілген метал немесе табиғат құбылысына теңей отырып, жылы лебіздерін білдіреді.

Үй тапсырмасы: Топтық тапсырма

Дескриптор:

  • Құбылыстарды анықтайды

  • Пікірін дәлелдейді



Жеке жұмыс: Жарайсыңдар, балалар, әңгіме желісін есімізге түсіріп жіберейік. «Тізбекелген сұрақтар» әдісі

«Кім? Не?» «Қандай? Қай?»

«Қайда? «Қалай орын алды?»

«Не істеді? Қайтті?»

Дескриптор:

Әңгіме желісін баяндайды

Кейіпкерлерді анықтайды

Жұптық жұмыс.: Кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме жазу және мәтіндік портрет жазу

Дескриптор:

Кейіпкерге тура мінездеме береді

Кейіпкерге жанама мінездеме береді

Мәтіндік портрет жазады

Топтық жұмыс: Кейіпкерлер сипаты кестесін толтыру

Дескриптор:

  • Кейіпкерлер іс-әрекетін анықтайды

  • Тілдік қолданысы арқылы дәлелдейді
















«Көңіл күй өзгерісі» графигі





Дескриптор:

К ейіпкерлердің көңіл күйін графикке түсіру

Кері байланыс. «3-2-1» әдісі арқылы

Сабақта есіңде қалған 3 маңызды ақпарат

Жақсы түсінген 2 ақпарат

С абақ бойынша 1 түйін

«Бәйге» бағалау парағы


Үйге тапсырма: Аралық аттестаттауға дайындық. Әдеби эссе жазу

Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.

«Жылы лебіз» әдісі арқылы топтар бір-біріне үй тапсырмасы бойынша берілген метал немесе табиғат құбылысына теңей отырып, жылы лебіздерін білдіреді.




І топ: Әңгімедегі физикалық құбылыстар туралы әңгімелейді

ІІ топ: Әңгімедегі географиялық құбылыстар туралы әңгімелейді

ІІІ топ: Әңгімедегі химиялық құбылыстар туралы әңгімелейді

«Тізбекелген сұрақтар» әдісі арқылы әңгіменің қысқаша мазмұнына тоқталады және негізгі кейіпкерлерді атайды





Кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме береді








Кейіпкерлер сипаты кестесін толтырады

Кейіпкер

Іс-әрекеті

Автордың кейіпкерге көзқарасын тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу




«Көңіл күй өзгерісі» графигін тақтада орындайды











«Сәмен мен Қажытайдың саяхаты» тақырыбында шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.













2 балл




Қалыптастырушы бағалау «Жылы лебіздер» (тамаша, жарайсың, керемет)

2 балл



3 балл









2 балл






















1 балл













Жалпы: 10 балл

10-сынып

«Қазақ әдебиеті» оқулығы






Оқулық, дәптер





Қима қағаздар










Оқулық, дәптер




































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!