Материалдар / Талапбек Сұлтанбеков «Көшпелі алтын»

Талапбек Сұлтанбеков «Көшпелі алтын»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге әдістемелік көмек ретінде қолдануға болады
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Парасат пайымы

Педагогтің аты-жөні:

Минжанова К.У.

Күні:

04.04.2024

Сыныбы:

10 сынып

Сабақтың тақырыбы:

Талапбек Сұлтанбеков «Көшпелі алтын»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық

мазмұнын түсіну;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасайды;

Шығарманың идеясын түсінеді;

Көркемдік құндылығына баға береді

Бағалау критерийі:

  • сюжеттік композициялық талдау жасайды;

  • көркемдік құндылығын анықтап, баға береді;


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ой шақыру

«Суреттер сөйлейді» әдісі

Оқылым алды тапсырма

Сурет арқылы шығарманың оқиға желсін анықтаңыз


















Дескриптор:

  • Суреттер бойынша шығарманың мазмұнын болжайды

  • Сыни ойлау арқылы өз ойын жеткізеді


Суреттер арқылы шығарманың тақырыбын болжайды

Оқиға желісін анықтайды

Оқушының ықтимал жауабы

Найзағайдың құбылысынан пайда болатын оқиға болуы мүмкін

Алтын мен найзағайға байланысты тауда болған оқиға








Үш шапалақ арқылы ынталандыру


















































Суреттер

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

«Пазл» әдісі

ТЖ

1-тапсырма

Шығарманы оқып оқиғаны баяндаңыз

1-Топ «Таудағы от» бөлімін оқиды

2-топ «Таудағы от» бөлімін аяқтайды

3-топ «Шайтантауға сапар» бөлімін оқиды

4-топ «Шайтантауға сапар»бөлімін аяқтайды

Дескриптор:

Шығармадағы оқиғаларды баяндайды

Кейіпкерлерін анықтайды

2- тапсырма

Жеке жұмыс

Семантикалық карта

«Оқиға картасы» әдісі

Шығарманың оқиға желісі бойынша кесемен жұмыс


Атауы

Кейіпкерлер

Ахуал,жағдай





Шешім


Проблемма

Оқиға





Дескриптор

Оқиға желісі бойынша ақпараттарды анықтайды

3 – тапсырма

ЖЖ

Шығармаға сюжеттік - композициялық талдау жасаңыз

Оқиғаның басталуы ......

Оқиғаның байланысы .........

Оқиғаның дамуы ...........

Оқиғаның шарықтау шегі .........

Оқиғаның шиеленісуі ...........

Оқиғаның шешімі ................

Дескриптор

Оқиғаның мазмұнын анықтайды

Шығармаға композицялық талдау жасайды













3-тапсырма

Бекіту сұрақтары

Әңгіме не үшін Көшпелі алтын деп аталған?

Шығарманың негізгі идеясы қандай?

Сәменге қандай мінездеме бересіз?

Шығармада қандай аңыздар айтылған?




Шығарманы топтар оқып оқиға мазмұнын түсінеді
























Шығарманың оқиға желісі бойынша кестемен жұмыс жасайды












Оқушының ықтимал жауабы


Оқиғаның басталуы: Сәменнің “көшпелі алтынды” көруі және ауылдағы тұжырымдар
• Оқиғаның байланысы: Сәменнің Шайтантауға бару жоспары мен дайындығы
• Оқиғаның дамуы: Сәмен мен Қажытайдың үңгірде көрген бірнеше “көшпенді алтындары”
• Оқиғаның шарықтау шегі: Галузомен кездесу және таудағы лаборатория
• Оқиғаның шиеленісуі: “Көшпелі алтынға” ғылыми түсініктеме
• Оқиғаның шешімі: аңыздың жоққа шығарылуы және ауылға оралуы






Сабақты бекіту мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді

Барлық оқушының берген жауаптары маңызды


Өзара бағалау парақшасы


Түсінікті баяндау 1балл

Нақты оқиғаларды жеткізу 1балл

Дәлелдермен айтуы 1балл
















Бағалау парағы +. -

Атауы


Кейіпкерлер


Ахуал жағдай


Шешім


Проблемма


Оқиға



























Дұрыс, бұрыс бағалау парақшасы арқылы бағалау


Оқулық 100-106 беттер



Кеспе қағаздар

Бағалау парағы




















Бағалау парақшасы

































Интербелсенді тақта, сұрақтар, кеспе қағаздар

Сабақтың соңы

«Сезімнен туған стратегиялар» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс

Мен сабақта ......... жұмыс жасадым

Маған сабақ ............

Менің сабақта жасаған жұмысыма......................

Сабақтың оқиға желісі ...................

Оқушылар сабақта алған білімдеріне кері байланыс жасайды





Интербелсенді тақта,стикер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ