Жас маман Табынаева Гүлбаршын Саматқызымен
жүргізілген жұмыс есебі
Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев: «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» - деген. Ал балабақшаға тәрбиеші болып кеше ғана оқуды аяқтаған жас маман келгенде, оған барлық әдістемелік көмек көрсетілуі тиіс.
Тәлімгер оған жүргізілетін жұмысына мақсат қою, әдістерін таңдау,оқу материалдарын тиімді әдістермен балаға жеткізу,жаңа технологияларды пайдаланып жұмыстарын өткізуге үйретеді. Жас маманмен жүргізетін жұмыс жоспарын бір жылға арнап құрады.
Менің тәлімгер ретінде мақсатым:
-Педагогикалық шеберлікті арттыру және теориялық білімдерін жетілдіру сұрақтары бойынша жас маманға практикалық көмек беру.
-Жас маманды ұжымдық ортаға бейімдеу.
-Әдістемелік көмек көрсету және жеке шығармашылық қызметін қалыптастыру.
-Өзара оқу қызметіне қатысу арқылы оқу қызметін беру әдісін жетілдіру.
Міндеттерім:
1.Жас маманға өз әрекетінің мәнін ашып, ойды дамытуға мүмкіндік беру.
2.Іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерімен таныстыру.
3.Жаңа технологияның оңтайлы әдістерін қолдана білуге үйрету.
4.Жас маман өз іс-әрекет нәтижесін жобалай білу тәсілдерін меңгерту.
Жас маманнан күтетін нәтижем:
-Жас маманның жаңаша ойлау қабілеті қалыптасып, зерттеулермен айналысуы, іс-әрекет нәтижесін жобалай білуінің қалыптасуы.
2015 - 2016 оқу жылында жас маман Табынаева Гүлбаршынға тәлімгер болып тағайындал-дым. Ең алдымен жас маманды педагог жұмыстары және ережелерімен таныстырып өттім. Оқу жылының басында әдістемелік нұсқау хатпен, нормативтік құжаттармен және пәндер бойынша оқу бағдарламасымен таныстырып және түсіндіріп өттім.
Сабақ кестесі мен күнтізбелік - тақырыптық жоспарды құрастырып жазуға үйреттім. Сондай ақ, күнделікті сабақ жоспарларының: білімділік, дамытушылық және тәрбиелік мақсатын қарастыра, жас ұстазға күнтізбелік сабақ жоспарларының құрылымын әзірлеуге үйретіп ақыл-кеңесімді беріп отырдым.
Технологиялық карталардың талаптарымен таныстырып, дұрыс толтыруды қадағалап отыр-дым. Күнделікті оқу қызметіне қажетті әдістемелік және дидактикалық материалдарды, тиісті құрал-жабдықтарды таңдауға көмек көрсеттім.
Тәрбие жұмысының жоспары жайлы түсіндіріп, оларды құрастыру жолдарын қарастырдық. Жас маманға өз білімін одан әрі жетілдіру үшін педагогикалық ғылыми- әдістемелік әдебиеттерге,республикалық кәсіби басылымдарға жазылуға және таңдауға ұсыныс жасадым. Сонымен қатар өз білімін жетілдіру жоспарын құрастыруға бағыт бердім.
Жас маманның жұмысын бақылауда оның оқу қызметіне, өткізген іс-шараларына қатысып, оқу қызметін өткізген соң толық талдау жасап отырдым. Гүлбаршын менің оқу қызметіме қатысып отырды. Басқа да тәжірибелі мұғалімдердің оқу қызметіне қатысып, сабаққа қатысу дәптерін толтыру жолдарын көрсеттім.
Жас маманға оқу – тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін мәселелер бойынша көмек көрсетілді. Алдымен тәрбиеленушілермен және ата-аналармен жұмыс жүргізу туралы кеңестер берілді. Сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата-ана тығыз байланыста болуы қажет екендігі ескертілді. Ата-аналар жиналысы тоқсан сайын өтіліп отырды. Ата-аналардың жас маманға деген көз қарасы өте жақсы.
Топтағы дарынды және төмен тәрбиеленушілермен жұмыс жасау керектігін түсіндіріліп іске асуда. Оқу үрдісінде керек материалдарды арнайы папкаға жинақтауды кеңес бердім. Жас маманның шығармашылық портфолиосы мен тәрбиеленушілердің портфолиосын жинақтауға бағыт бердім.
2016-2017 оқу жылында жас маман Табынаева Гүлбаршынның жасаған жұмыстарына тоқталатын болсам:
-
-
--
-
-
Барлық өткізілген жұмыстары өте жақсы және жақсы деп бағалынып отырды.
Жас маманға мектеп басшылары жасаған ескерту мен қателіктерді дер кезінде түзетуге көмек жасап отырдым. Алдағы уақытта жас маманмен жоспарланған жылдық жұмыс жоспары әрі қарай іске асуда.
Жалпы қорыта келгенде, Гүлбаршынның педагогикалық жұмысқа бейімі бар, балалармен жұмыс істей алады, әр іске жауапкершілікпен қарайды.Келешекте жақсы ұстаз болатынына сенімдімін.
Жас маман Табынаева Гүлбаршынмен жүргізетін жұмыс жоспары
2016-2017 оқу жылы
|
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
|
1 |
Жас маманды педагог жұмыстары және ережелерімен таныстыру |
қыркүйек |
|
2 |
Әдістемелік нұсқау хатпен, нормативтік құжаттармен және оқу бағдарламасымен таныстыру. |
қыркүйек |
|
3 |
Сабақ кестесін құрастыруға үйрету |
қыркүйек |
|
4 |
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар құрастырып жазуға үйрету |
қыркүйек |
|
5 |
Технологиялық карталар мен циклограмалардың талаптарымен таныстырып, толтыруға көмек беру |
үнемі |
|
6 |
Әдістемелік және дидактикалық материалдарды, көрнекілік құралдарын таң-дауға көмек көрсетіп, бағыт беру |
үнемі |
|
7 |
Өз білімін жетілдіру үшін әдістемелік әдебиетті таңдауға және өз білімін жетілдіру жоспарын құруға көмек беру |
үнемі |
|
8 |
. Өз білімін жетілдіру бойынша жас маман-ң жұмысын бақылау және бағыт беру. |
үнемі |
|
9 |
Тәрбие жұмысының жоспарын құруға бағыт беру |
уақытында |
|
10 |
Сабаққа қатысу дәптерін толтыруды үйрету |
уақытында |
|
11 |
Өз білімін жетілдіру бойынша жас маман-ң жұмысын бақылау және бағыт беру. |
үнемі |
|
12 |
Баламен қалай жұмыс жүргізу керек кеңес беру |
үнемі |
|
13 |
Шығармашылық портфолиосын жинақтауға бағыт беру |
үнемі |
|
14 |
Төмен және дарынды балалармен жұмыс жасауға нұсқау беру |
үнемі |
|
15 |
Мониторинг жасауды үйрету |
үнемі |
|
16 |
Оқу қызметінде жаңа технологияларды қолдану әдістерін көрсетіп, түсіндіру. |
үнемі |
|
17 |
Жас маманның өз жұмысына талдау жұмысын жасау |
Мамыр |
«Боранқұл бөбекжайы» МКҚК
2016-2017 оқу жылындағы жас маманмен жүргізілген
жұмыстың есебі.
Тәлімгер тәрбиеші: Куракбаева А.
2017 жыл.
«Боранқұл бөбекжайы» МКҚК
Жасманмен жүргізілетін жұмыс жоспары
2016-2017 оқу жылы.
Тәлімгер тәрбиеші: Куракбаева А.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәлімгер жоспары
Тәлімгер жоспары
Жас маман Табынаева Гүлбаршын Саматқызымен
жүргізілген жұмыс есебі
Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев: «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» - деген. Ал балабақшаға тәрбиеші болып кеше ғана оқуды аяқтаған жас маман келгенде, оған барлық әдістемелік көмек көрсетілуі тиіс.
Тәлімгер оған жүргізілетін жұмысына мақсат қою, әдістерін таңдау,оқу материалдарын тиімді әдістермен балаға жеткізу,жаңа технологияларды пайдаланып жұмыстарын өткізуге үйретеді. Жас маманмен жүргізетін жұмыс жоспарын бір жылға арнап құрады.
Менің тәлімгер ретінде мақсатым:
-Педагогикалық шеберлікті арттыру және теориялық білімдерін жетілдіру сұрақтары бойынша жас маманға практикалық көмек беру.
-Жас маманды ұжымдық ортаға бейімдеу.
-Әдістемелік көмек көрсету және жеке шығармашылық қызметін қалыптастыру.
-Өзара оқу қызметіне қатысу арқылы оқу қызметін беру әдісін жетілдіру.
Міндеттерім:
1.Жас маманға өз әрекетінің мәнін ашып, ойды дамытуға мүмкіндік беру.
2.Іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерімен таныстыру.
3.Жаңа технологияның оңтайлы әдістерін қолдана білуге үйрету.
4.Жас маман өз іс-әрекет нәтижесін жобалай білу тәсілдерін меңгерту.
Жас маманнан күтетін нәтижем:
-Жас маманның жаңаша ойлау қабілеті қалыптасып, зерттеулермен айналысуы, іс-әрекет нәтижесін жобалай білуінің қалыптасуы.
2015 - 2016 оқу жылында жас маман Табынаева Гүлбаршынға тәлімгер болып тағайындал-дым. Ең алдымен жас маманды педагог жұмыстары және ережелерімен таныстырып өттім. Оқу жылының басында әдістемелік нұсқау хатпен, нормативтік құжаттармен және пәндер бойынша оқу бағдарламасымен таныстырып және түсіндіріп өттім.
Сабақ кестесі мен күнтізбелік - тақырыптық жоспарды құрастырып жазуға үйреттім. Сондай ақ, күнделікті сабақ жоспарларының: білімділік, дамытушылық және тәрбиелік мақсатын қарастыра, жас ұстазға күнтізбелік сабақ жоспарларының құрылымын әзірлеуге үйретіп ақыл-кеңесімді беріп отырдым.
Технологиялық карталардың талаптарымен таныстырып, дұрыс толтыруды қадағалап отыр-дым. Күнделікті оқу қызметіне қажетті әдістемелік және дидактикалық материалдарды, тиісті құрал-жабдықтарды таңдауға көмек көрсеттім.
Тәрбие жұмысының жоспары жайлы түсіндіріп, оларды құрастыру жолдарын қарастырдық. Жас маманға өз білімін одан әрі жетілдіру үшін педагогикалық ғылыми- әдістемелік әдебиеттерге,республикалық кәсіби басылымдарға жазылуға және таңдауға ұсыныс жасадым. Сонымен қатар өз білімін жетілдіру жоспарын құрастыруға бағыт бердім.
Жас маманның жұмысын бақылауда оның оқу қызметіне, өткізген іс-шараларына қатысып, оқу қызметін өткізген соң толық талдау жасап отырдым. Гүлбаршын менің оқу қызметіме қатысып отырды. Басқа да тәжірибелі мұғалімдердің оқу қызметіне қатысып, сабаққа қатысу дәптерін толтыру жолдарын көрсеттім.
Жас маманға оқу – тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін мәселелер бойынша көмек көрсетілді. Алдымен тәрбиеленушілермен және ата-аналармен жұмыс жүргізу туралы кеңестер берілді. Сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата-ана тығыз байланыста болуы қажет екендігі ескертілді. Ата-аналар жиналысы тоқсан сайын өтіліп отырды. Ата-аналардың жас маманға деген көз қарасы өте жақсы.
Топтағы дарынды және төмен тәрбиеленушілермен жұмыс жасау керектігін түсіндіріліп іске асуда. Оқу үрдісінде керек материалдарды арнайы папкаға жинақтауды кеңес бердім. Жас маманның шығармашылық портфолиосы мен тәрбиеленушілердің портфолиосын жинақтауға бағыт бердім.
2016-2017 оқу жылында жас маман Табынаева Гүлбаршынның жасаған жұмыстарына тоқталатын болсам:
-
-
--
-
-
Барлық өткізілген жұмыстары өте жақсы және жақсы деп бағалынып отырды.
Жас маманға мектеп басшылары жасаған ескерту мен қателіктерді дер кезінде түзетуге көмек жасап отырдым. Алдағы уақытта жас маманмен жоспарланған жылдық жұмыс жоспары әрі қарай іске асуда.
Жалпы қорыта келгенде, Гүлбаршынның педагогикалық жұмысқа бейімі бар, балалармен жұмыс істей алады, әр іске жауапкершілікпен қарайды.Келешекте жақсы ұстаз болатынына сенімдімін.
Жас маман Табынаева Гүлбаршынмен жүргізетін жұмыс жоспары
2016-2017 оқу жылы
|
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
|
1 |
Жас маманды педагог жұмыстары және ережелерімен таныстыру |
қыркүйек |
|
2 |
Әдістемелік нұсқау хатпен, нормативтік құжаттармен және оқу бағдарламасымен таныстыру. |
қыркүйек |
|
3 |
Сабақ кестесін құрастыруға үйрету |
қыркүйек |
|
4 |
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар құрастырып жазуға үйрету |
қыркүйек |
|
5 |
Технологиялық карталар мен циклограмалардың талаптарымен таныстырып, толтыруға көмек беру |
үнемі |
|
6 |
Әдістемелік және дидактикалық материалдарды, көрнекілік құралдарын таң-дауға көмек көрсетіп, бағыт беру |
үнемі |
|
7 |
Өз білімін жетілдіру үшін әдістемелік әдебиетті таңдауға және өз білімін жетілдіру жоспарын құруға көмек беру |
үнемі |
|
8 |
. Өз білімін жетілдіру бойынша жас маман-ң жұмысын бақылау және бағыт беру. |
үнемі |
|
9 |
Тәрбие жұмысының жоспарын құруға бағыт беру |
уақытында |
|
10 |
Сабаққа қатысу дәптерін толтыруды үйрету |
уақытында |
|
11 |
Өз білімін жетілдіру бойынша жас маман-ң жұмысын бақылау және бағыт беру. |
үнемі |
|
12 |
Баламен қалай жұмыс жүргізу керек кеңес беру |
үнемі |
|
13 |
Шығармашылық портфолиосын жинақтауға бағыт беру |
үнемі |
|
14 |
Төмен және дарынды балалармен жұмыс жасауға нұсқау беру |
үнемі |
|
15 |
Мониторинг жасауды үйрету |
үнемі |
|
16 |
Оқу қызметінде жаңа технологияларды қолдану әдістерін көрсетіп, түсіндіру. |
үнемі |
|
17 |
Жас маманның өз жұмысына талдау жұмысын жасау |
Мамыр |
«Боранқұл бөбекжайы» МКҚК
2016-2017 оқу жылындағы жас маманмен жүргізілген
жұмыстың есебі.
Тәлімгер тәрбиеші: Куракбаева А.
2017 жыл.
«Боранқұл бөбекжайы» МКҚК
Жасманмен жүргізілетін жұмыс жоспары
2016-2017 оқу жылы.
Тәлімгер тәрбиеші: Куракбаева А.
шағым қалдыра аласыз













